Nový Suzuki Ignis je nejlevnější "čtyřkolka". Už základní výbava postačí

Malý vůz s tvary SUV se bude nabízet pouze s jedinou motorizací.

Pokud zvolíte pohon pouze předních kol, bude vám na novinku Suzuki stačit jen 240 900 Kč. Ceník varianty s pohonem všech kol pak začíná na úrovni 318 900 Kč. To znamená, že v současnosti jde o nejlevnější nový vůz s pohonem 4x4 nabízený na českém trhu. Například Dacia Duster je bezmála o dvacet tisíc korun dražší.

Tuzemské zastoupení japonské automobilky dováží poměrně velmi slušně vybavená auta už v základní výbavě Comfort. Ta se ale týká jen verze s poháněnou pouze přední nápravou. Majitel takového vozu bude moci využívat například šestici airbagů, světla pro denní svícení, elektrické otvírání předních oken a zrcátek, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, manuální klimatizaci, multifunkční volant a palubní počítač.

Test Suzuki Vitara 1.6 VVT 4x4: Hodně důkladná změna identity

Test Suzuki Vitara 1.6 VVT 4x4: Hodně důkladná změna identity

Součástí výbavy Premium, za kterou se u "předokolky" připlácí 22 tisíc korun, pak je například také lepší rádio, vyhřívání předních sedaček, zadní sedačky rozdělené v poměru 50:50 s možností posouvání, střešní ližiny, zatmavená boční skla, parkovací kameru a šestnáctipalcová kola z lehkých slitin.

Ve vrcholné výbavě Elegance, která se pojí vždy s pohonem 4x4, stojí auto 362 900 Kč. Zákazník pak získá rovněž  další sadu elektronických asistentů, navigaci, startovací tlačítko, elektrické ovládání rovněž zadních oken, LED přední světla, mlhovky, kožený volant, a tempomat.

Za všech okolností vůz pohání čtyřválcová zážehová dvanáctistovka s výkonem 66 kW. Ta vozu s pohonem všech kol dovoluje dosažení maximální rychlost 165 kilometrů v hodině, s pohonem pouze předních kol jede auto o pět kilometrů v hodině rychleji.

Od Suzuki k Porsche: 6 tipů na ojetiny s pohonem 4x4, které nejsou SUV

Od Suzuki k Porsche: 6 tipů na ojetiny s pohonem 4x4, které nejsou SUV

Spotřeba předokolky v kombinovaném režimu činí 4,6 litru, varianta 4x4 vyžaduje rovných pět litrů.

Při délce pouze 3700 a výšce 1595 milimetrů je auto pěti, případně čtyřmístné. Zavazadlový prostor se liší v případě verzí 4x4 a 4x2. Buď může být 267 litrů (4x2) nebo 227 (4x4).

Obě varianty mají také jinak řešené zadní nápravy. Zatímco "předokolka" má torzní nápravu a vinuté pružiny, verze 4x4 disponuje tuhou nápravou v tříramenném závěsu a vinutými pružinami.

Na fotogalerii vozu se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

včera | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků