Nový Suzuki Ignis je nejlevnější "čtyřkolka". Už základní výbava postačí

Malý vůz s tvary SUV se bude nabízet pouze s jedinou motorizací.

Pokud zvolíte pohon pouze předních kol, bude vám na novinku Suzuki stačit jen 240 900 Kč. Ceník varianty s pohonem všech kol pak začíná na úrovni 318 900 Kč. To znamená, že v současnosti jde o nejlevnější nový vůz s pohonem 4x4 nabízený na českém trhu. Například Dacia Duster je bezmála o dvacet tisíc korun dražší.

Tuzemské zastoupení japonské automobilky dováží poměrně velmi slušně vybavená auta už v základní výbavě Comfort. Ta se ale týká jen verze s poháněnou pouze přední nápravou. Majitel takového vozu bude moci využívat například šestici airbagů, světla pro denní svícení, elektrické otvírání předních oken a zrcátek, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, manuální klimatizaci, multifunkční volant a palubní počítač.

Test Suzuki Vitara 1.6 VVT 4x4: Hodně důkladná změna identity

Test Suzuki Vitara 1.6 VVT 4x4: Hodně důkladná změna identity

Součástí výbavy Premium, za kterou se u "předokolky" připlácí 22 tisíc korun, pak je například také lepší rádio, vyhřívání předních sedaček, zadní sedačky rozdělené v poměru 50:50 s možností posouvání, střešní ližiny, zatmavená boční skla, parkovací kameru a šestnáctipalcová kola z lehkých slitin.

Ve vrcholné výbavě Elegance, která se pojí vždy s pohonem 4x4, stojí auto 362 900 Kč. Zákazník pak získá rovněž  další sadu elektronických asistentů, navigaci, startovací tlačítko, elektrické ovládání rovněž zadních oken, LED přední světla, mlhovky, kožený volant, a tempomat.

Za všech okolností vůz pohání čtyřválcová zážehová dvanáctistovka s výkonem 66 kW. Ta vozu s pohonem všech kol dovoluje dosažení maximální rychlost 165 kilometrů v hodině, s pohonem pouze předních kol jede auto o pět kilometrů v hodině rychleji.

Od Suzuki k Porsche: 6 tipů na ojetiny s pohonem 4x4, které nejsou SUV

Od Suzuki k Porsche: 6 tipů na ojetiny s pohonem 4x4, které nejsou SUV

Spotřeba předokolky v kombinovaném režimu činí 4,6 litru, varianta 4x4 vyžaduje rovných pět litrů.

Při délce pouze 3700 a výšce 1595 milimetrů je auto pěti, případně čtyřmístné. Zavazadlový prostor se liší v případě verzí 4x4 a 4x2. Buď může být 267 litrů (4x2) nebo 227 (4x4).

Obě varianty mají také jinak řešené zadní nápravy. Zatímco "předokolka" má torzní nápravu a vinuté pružiny, verze 4x4 disponuje tuhou nápravou v tříramenném závěsu a vinutými pružinami.

Na fotogalerii vozu se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků