Nový supersedan Alpina B7 se rozcvičuje na ženevskou premiéru

Nový supersedan Alpina B7 se rozcvičuje na ženevskou premiéru

Dvorní úpravce vozů BMW, společnost Alpina, představuje upoutávku na vlastní vizi ostřejšího BMW řady 7. Nová generace luxusního sedanu se tak opět dočká vlastního modelu od Alpiny, kvůli čemuž musí do posilovny. Očekávejme ale také klasické změny designu jako charakteristický přední spoiler s nápisem Alpina, velká kola a jedinečné detaily v interiéru.

Test Alpina B3 Biturbo Allrad: „em-trojka“ do nepohody  

Test Alpina B3 Biturbo Allrad: „em-trojka“ do nepohody  

Ještě nevíme, který reaktor se objeví pod kapotou, ale podle všeho dostane i Alpina B7 nový osmiválec 4,4 l s přeplňováním, který například v Alpině B5 Bi-Turbo nabízí výkon rovných 600 koní (441 kW). Automatická převodovka bude samozřejmostí a Alpina zřejmě nabídne model B7 i s pohonem všech kol.

Točivý moment dvěma turby přeplňovaného osmiválce by se mohl pohybovat okolo 800 Nm. Očekáváme zrychlení na 100 km/h za méně než pět sekund a maximální rychlost za hranicí 300 km/h. Premiéru zažije nová Alpina B7 na autosalonu v Ženevě na začátku března.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků