Nový supersedan Alpina B7 se rozcvičuje na ženevskou premiéru

Nový supersedan Alpina B7 se rozcvičuje na ženevskou premiéru

Dvorní úpravce vozů BMW, společnost Alpina, představuje upoutávku na vlastní vizi ostřejšího BMW řady 7. Nová generace luxusního sedanu se tak opět dočká vlastního modelu od Alpiny, kvůli čemuž musí do posilovny. Očekávejme ale také klasické změny designu jako charakteristický přední spoiler s nápisem Alpina, velká kola a jedinečné detaily v interiéru.

Test Alpina B3 Biturbo Allrad: „em-trojka“ do nepohody  

Test Alpina B3 Biturbo Allrad: „em-trojka“ do nepohody  

Ještě nevíme, který reaktor se objeví pod kapotou, ale podle všeho dostane i Alpina B7 nový osmiválec 4,4 l s přeplňováním, který například v Alpině B5 Bi-Turbo nabízí výkon rovných 600 koní (441 kW). Automatická převodovka bude samozřejmostí a Alpina zřejmě nabídne model B7 i s pohonem všech kol.

Točivý moment dvěma turby přeplňovaného osmiválce by se mohl pohybovat okolo 800 Nm. Očekáváme zrychlení na 100 km/h za méně než pět sekund a maximální rychlost za hranicí 300 km/h. Premiéru zažije nová Alpina B7 na autosalonu v Ženevě na začátku března.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků