Stejně je to zvláštní móda trčících tabletů v autech, když se podívám na Superb v galerii, jak to trčí, já tě nevím.Nebo tady (odkaz 1 - Tiguan - to stejné)https://uploads.vw-mms.de/system/production/images/... ... Nebo zde (odkaz 2 - Karoq - krásně zakomponované do palubní desky, není tohle hezčí? Taktéž takřka v zorném poli)https://1326603524.rsc.cdn77.org/getthumbnail.aspx... Zvláštní doba.. :-(
podívej se na tablet C-HR jak je pěkně zakomponován do přístrojovky.
Sploštely volant je ok, nová řadička pod volantem je ok, ale totální průser interieru tohoto auta je ten panel s budíky, nacpany pod původní kapličku. Jak toto mohlo projít do finální verze a výroby, to nikdy nepochopím.
Ta móda začerňování chromových prvků mi moc nejde pod kůži. Vypadá to pak mdle. Chrom každé auto rozsvítí a zvýrazní linky.
Jsem pro Japonce měl jsem Superb, Audi 6 a mám Mazdu CX 60 vše v benzinu ! S Mazdou max spokojenost 317 ks,
Tak nekazi se to tolik, ale je to takovy zebrak auto. Hrozny pohon, hrozna dynamika a podvozek mohli udelat o hodne lepsi.
Škodovka stím litrovým turbem má špičkovou motorizaci.
K nepoznání? Budíky mezi volantem a stínítkem ho jasně identifikují
Sportline a dají do toho 1,5motor - srandisti.5válec 2,5l nafta, nebo 6válec 2,6l benzin, do toho patří !
Tak určitě..
musí tam dávat to co lidi chcou.
Jak to myslíš "co chcou"? Nabízej dva benzíny a jeden diesel? To je výběr jak za bolševika.
stačí, jak jsem kupoval C-HR tak bylo turbo 1,2 a bez turba 1,8 a jelikož lidi nechcou turbo, tak to přestali nabízet a lidi chtěli 2,0, tak ho jim nabídli.
Za bolševika sis mohl tak leda vybrat komu pokouris kvůli háčkum za záclony či toaleťáku ...nebo koho udáš.Na to, ze střední třídu všichni opouštějí a dělají jen SUV, je tohle pěkná nabídka. Navíc umí i docela zajímavý operáky. Budou králi kategorie, i když tam asi zůstanou jediní.
Proti konkurenci luxusní výběr, 2.0 TDI 110 kW, 2.0 TDI 142 kW 4x4, 1.5 eTSI, 1.5 TSI PHEV, 2.0 TSI 195kW 4x4 a časem přibude 2.0 TSI 150kW, kdo tohle z mainstreamové konkurence má? Odpovím si sám, nikdo a ten bolševik měl proti tomu leda tak velké kulové.
Dyk to píšu 3 motory. Bolševik měl dva.
Jo? A v kterém autě střední třídy měl bolševik dva konkurenceschopné motory? Mě je skoro 70 a nějak si nevzpomínám.
Bolševik nepotřeboval třídy aut ani konkurenceschopnost. Moch sis vyčekat stopětku nebo stodvácu škodu, dvanáctku nebo patnáctku žigula.
bolševik neměl ani na synchrony v nákladních autech a autobusů.
Šišatý volant je pozvolný přechod na řidítka.
stím volantem začal citroen u picassa technospace, začal s pozičky a blinkry nad světla. Já sem ho měl první v čr a tedy vím jakým desingem se škoda ubírá.
Napadla mě taková zajímavost/průzkum, jestli jsem v tom sám, nebo ne! :-D Vyzývám všechny čtenáře, (nebo i redakci - udělejte anketu), pojďte se vyjádřit! Modelová situace, jdete si koupit třeba Golfa, zvolíte v konfigurátoru normální, zcela souměrně kulatý volant či dole šišatý/zploštělý? :-)
Dole trochu zplostely a jinak kulaty je nejlepsi.
dole zploštělý, je tady , ale jsou jiné auta třeba xceed, c-hr, francouzi. Kdo si prohlídl tyhle fotky, tak asi na konfigurátor koncernu nepůjde. Ty řešíš dobrý volant, ale budíky a displej neřešíš.
Škoda, že to má povinně zploštělý volant a ne kulatý, proč nejde vybrat? Zajímavé - i Volkswagen, Seat už dělájí jenom zkosené ve všech výbavách, u Audi si člověk vybere, jestli chce rovný či zploštělý. u Škody je kulatý, jen ve Sportline ta šišatost. Abych se přiznal, tak tomu nerozumím, je takový problém dát zákazníkovi na výběr, jestli chce zcela kulatý/normální, nebo tu šišatost? Proč to u Audi jde a třeba u Golfa, Passata, Tiguana ne? Audi patří VW, ne? Ten rozhoduje, co kdo může, ne? Taková blbost, ale zákazník si nevybere. Chceš Tiguana ale kulatý volant ne? Musíš koupit Karoqa, jen si dát pozor na Sportline, nechápu..
Stejně se volant drží „tři čtvrtě na tři“. Spíš se mi nelíbí ten zparchantěný nápis Škoda, měli tam dát jejich logo.
A v čem ti kulatý volant zkosený jen ve spodní části (pro lepší prostor pro nohy) vadí? Notabene když je spojený u sportline s progresivním řízením a tedy odpadá argument o přehmatávání v nějaké ostré zatáčce? No a proč to u audi jde je snad nasnadě, u audi si lze vybrat bambilion možností nejen co se volantu týče a zákazník za to také tučně připlácí už v základní ceně.
Vadí mi ty ,,ostré" hrany při parkování, celkově manipulací s volantem, jak to naráží do rukou, vystřídal jsem dost vozů s kulatým volantem, ale že bych někdy potřeboval více místa a proto volil zkosený? 🙈 Ano, Audi miliarda příplatků, ale kulatý/normální volant v základu.. :-D :-D Třeba Ford Puma, měl krásný kulatý volant i nová Kuga ho dostala, teď facelift Puma a má šišatosti už i nahoře po stranách :-D, co je tohle za trend?
Měl jsem v předchozim sportlineu zkosený, teď mám kulatý, a je to věc, která mě netrápila a netrápí.
Větší a větší část řidičů jsou holt pupíci...se tam líp nasoukaji
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.