Kola mají v základu 17 či 18 palců, mohou být ale až dvacetipalcová – rámuje je oplastování blatníků, protažené i na prahy s náznakem nášlapů. Zdroj: Ssangyong

Kola mají v základu 17 či 18 palců, mohou být ale až dvacetipalcová – rámuje je oplastování blatníků, protažené i na prahy s náznakem nášlapů. | Zdroj: Ssangyong

Na C sloupek si můžete za příplatek objednat úložné boxy podobně jako u současného Land Roveru Defender. Design zadních světel pak nápadně připomíná Ford Explorer. Zdroj: Ssangyong

Na C sloupek si můžete za příplatek objednat úložné boxy podobně jako u současného Land Roveru Defender. Design zadních světel pak nápadně připomíná Ford Explorer. | Zdroj: Ssangyong

Uvnitř najdeme digitální přístrojový štít, infotainment s 12,3“ displejem a další 8“ obrazovku pro ovládání klimatizace. Kufr má solidní objem 703 litrů, po sklopení opěradel až 1662 litrů. Zdroj: Ssangyong

Uvnitř najdeme digitální přístrojový štít, infotainment s 12,3“ displejem a další 8“ obrazovku pro ovládání klimatizace. Kufr má solidní objem 703 litrů, po sklopení opěradel až 1662 litrů. | Zdroj: Ssangyong

V Koreji je základní cena 26.900.000 wonů, což je v přepočtu zhruba 490.000 Kč. „Plná palba“ pak stojí zhruba 550 tisíc korun. Zdroj: Ssangyong

V Koreji je základní cena 26.900.000 wonů, což je v přepočtu zhruba 490.000 Kč. „Plná palba“ pak stojí zhruba 550 tisíc korun. | Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres | Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres | Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres | Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres | Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres | Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres | Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres | Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres | Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres | Zdroj: Ssangyong

Ohledně pohonu není automobilka s výjimkou potvrzení automatické převodovky a příplatkového pohonu všech kol příliš konkrétní. Pod kapotou má být motor T-GDI, takže pokud se jedná o nám známý čtyřválec, může jít o patnáctistovku se 120 kW z Koranda. Zdroj: Ssangyong

Ohledně pohonu není automobilka s výjimkou potvrzení automatické převodovky a příplatkového pohonu všech kol příliš konkrétní. Pod kapotou má být motor T-GDI, takže pokud se jedná o nám známý čtyřválec, může jít o patnáctistovku se 120 kW z Koranda. | Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres | Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres | Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres | Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres | Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres Zdroj: Ssangyong

Ssangyong Torres | Zdroj: Ssangyong

Na C sloupek si můžete za příplatek objednat úložné boxy podobně jako u současného Land Roveru Defender. Design zadních světel pak nápadně připomíná Ford Explorer. Zdroj: Ssangyong
Uvnitř najdeme digitální přístrojový štít, infotainment s 12,3“ displejem a další 8“ obrazovku pro ovládání klimatizace. Kufr má solidní objem 703 litrů, po sklopení opěradel až 1662 litrů. Zdroj: Ssangyong
V Koreji je základní cena 26.900.000 wonů, což je v přepočtu zhruba 490.000 Kč. „Plná palba“ pak stojí zhruba 550 tisíc korun. Zdroj: Ssangyong
Ssangyong Torres Zdroj: Ssangyong
19
Fotogalerie

Nový SsangYong Torres oficiálně: Tohle auto rozhodně nepřehlédnete! Nápady si půjčilo z celého světa

Korejská automobilka připravila novinku odvážných tvarů a s tradičně atraktivní cenovkou. Vznikne i v elektrické verzi.

Model s názvem Torres v nabídce zapadne mezi Korando a Rexton. Ty se prodávají i na českém trhu a oproti velmi divokým nultým letům aktuálního století, kdy SsangYong šokoval a bavil obskurnostmi typu Actyonu nebo Kyronu, dostaly střízlivé tvary evropského střihu. Nyní ale značka opět představila auto, které stěží přehlédnete. Vpředu má diodové pásy okolo světlometů, výraznou masku šest žebry á la Jeep a robustně působící hranatý nárazník, ne nepodobný aktuálním Mitsubishi.

Kola mají v základu 17 či 18 palců, mohou být ale až dvacetipalcová – rámuje je oplastování blatníků, protažené i na prahy s náznakem nášlapů. Na C sloupek si můžete za příplatek objednat úložné boxy podobně jako u současného Land Roveru Defender. Design zadních světel pak nápadně připomíná Ford Explorer. Uvnitř najdeme digitální přístrojový štít, infotainment s 12,3“ displejem a další 8“ obrazovku pro ovládání klimatizace. Kufr má solidní objem 703 litrů, po sklopení opěradel až 1662 litrů.

Ohledně pohonu není automobilka s výjimkou potvrzení automatické převodovky a příplatkového pohonu všech kol příliš konkrétní. Pod kapotou má být motor T-GDI, takže pokud se jedná o nám známý čtyřválec, může jít o patnáctistovku se 120 kW z Koranda. V Koreji je základní cena 26.900.000 wonů, což je v přepočtu zhruba 490.000 Kč. „Plná palba“ pak stojí zhruba 550 tisíc korun. Existovat má i elektrická verze, která by mohla stejně jako bateriové provedení Koranda dorazit do Evropy už v příštím roce.

SsangYong

Jihokorejský SsangYong vznikl v roce 1963 spojením dvou společností, současný název dostal v roce 1986.

V minulosti spolupracoval s Daimler-Benz, Daewoo, koupila ho čínská automobilka a vlastnila jej i indická firma Mahindra & Mahindra. V současnosti je pod vedením jihokorejského konsorcia KG Group. V České republice se soustředí na SUV.

SsangYong Rexton • SsangYong Korando • SsangYong Tivoli • SsangYong Musso Grand

Doporučujeme

Články odjinud