Jak už je u korejských vozů zvykem, je facelift na hony vzdálený původnímu vozu.  Zdroj: Ssanhyong UK

Jak už je u korejských vozů zvykem, je facelift na hony vzdálený původnímu vozu.  | Zdroj: Ssanhyong UK

Nová přední maska je nyní o dost větší a kompletně přepracované byly i nárazníky. Zdroj: Ssanhyong UK

Nová přední maska je nyní o dost větší a kompletně přepracované byly i nárazníky. | Zdroj: Ssanhyong UK

Pod kapotou pak najdete inovovaný motor 2.2 e-XDI, který posílil ze 133 na 149 kW a dosahuje 411 N.m točivého momentu. Zdroj: Ssanhyong UK

Pod kapotou pak najdete inovovaný motor 2.2 e-XDI, který posílil ze 133 na 149 kW a dosahuje 411 N.m točivého momentu. | Zdroj: Ssanhyong UK

Z 0 na 100 km/h se SUV dostane za 11,9 sekundy. Zdroj: Ssanhyong UK

Z 0 na 100 km/h se SUV dostane za 11,9 sekundy. | Zdroj: Ssanhyong UK

Motor bude nově spárovaný s osmistupňovou automatickou převodovkou Hyundai Transys, která nahradí sedmistupňový automat od mercedesu. Zdroj: Ssanhyong UK

Motor bude nově spárovaný s osmistupňovou automatickou převodovkou Hyundai Transys, která nahradí sedmistupňový automat od mercedesu. | Zdroj: Ssanhyong UK

Rexton má typ převodovky FR s novým voličem shift-by-wire, který se dává třeba i do obřího SUV Kia Mohave, vybraných modelů luxusní značky Genesis a také do sedanu Kia Stinger. Zdroj: Ssanhyong UK

Rexton má typ převodovky FR s novým voličem shift-by-wire, který se dává třeba i do obřího SUV Kia Mohave, vybraných modelů luxusní značky Genesis a také do sedanu Kia Stinger. | Zdroj: Ssanhyong UK

Ssangyong vyzdvihuje její nižší hmotnost díky použití mnoha hliníkových komponentů, hladkou odezvu a zmírnění hluku a vibrací.  Zdroj: Ssanhyong UK

Ssangyong vyzdvihuje její nižší hmotnost díky použití mnoha hliníkových komponentů, hladkou odezvu a zmírnění hluku a vibrací.  | Zdroj: Ssanhyong UK

Převodovka pohání permanentně zadní kola a přední náprava je elektronicky přiřaditelná. Zdroj: Ssanhyong UK

Převodovka pohání permanentně zadní kola a přední náprava je elektronicky přiřaditelná. | Zdroj: Ssanhyong UK

Rexton utáhne 3,5 tunový přívěs, takže nebude mít problém s lodí ani karavanem. Zdroj: Ssanhyong UK

Rexton utáhne 3,5 tunový přívěs, takže nebude mít problém s lodí ani karavanem. | Zdroj: Ssanhyong UK

Se stabilitou pomáhá systém TSC (Trailer Sway Control). Zdroj: Ssanhyong UK

Se stabilitou pomáhá systém TSC (Trailer Sway Control). | Zdroj: Ssanhyong UK

Kabina je lépe odhlučněna především od motoru, který má nově hydraulické silentbloky. Zdroj: Ssanhyong UK

Kabina je lépe odhlučněna především od motoru, který má nově hydraulické silentbloky. | Zdroj: Ssanhyong UK

Karoserie je tužší z vysokopevnostní oceli a velkou měrou se hledělo i na aerodynamiku, aby se snížil svist větru při ježdění a vůz produkoval menší odpor pro lepší spotřebu paliva. Zdroj: Ssanhyong UK

Karoserie je tužší z vysokopevnostní oceli a velkou měrou se hledělo i na aerodynamiku, aby se snížil svist větru při ježdění a vůz produkoval menší odpor pro lepší spotřebu paliva. | Zdroj: Ssanhyong UK

Nový Rexton má na výběr ze dvou infotainmentů - 8“ a 9,2“. Zdroj: Ssanhyong UK

Nový Rexton má na výběr ze dvou infotainmentů - 8“ a 9,2“. | Zdroj: Ssanhyong UK

Oba podporují zrcadlení chytrých telefonů Apple Carplay a Andriod Auto. Zdroj: Ssanhyong UK

Oba podporují zrcadlení chytrých telefonů Apple Carplay a Andriod Auto. | Zdroj: Ssanhyong UK

Větší obsahuje i skvělou navigaci TomTom. K odhalení vozu na českém trhu by nemělo být daleko. Zdroj: Ssanhyong UK

Větší obsahuje i skvělou navigaci TomTom. K odhalení vozu na českém trhu by nemělo být daleko. | Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

Nová přední maska je nyní o dost větší a kompletně přepracované byly i nárazníky. Zdroj: Ssanhyong UK
Pod kapotou pak najdete inovovaný motor 2.2 e-XDI, který posílil ze 133 na 149 kW a dosahuje 411 N.m točivého momentu. Zdroj: Ssanhyong UK
Z 0 na 100 km/h se SUV dostane za 11,9 sekundy. Zdroj: Ssanhyong UK
Motor bude nově spárovaný s osmistupňovou automatickou převodovkou Hyundai Transys, která nahradí sedmistupňový automat od mercedesu. Zdroj: Ssanhyong UK
86
Fotogalerie

Nový Ssangyong Rexton ve velké galerii. Facelift mu dodal sílu a techniku Hyundai

Facelift korejského mastodonta Ssangyong Rexton se veřejnosti představil v listopadu loňského roku. Nyní se vůz ukázal i v britské specifikaci a rovnou o sobě prozradil i některé další detaily.

Jak už je u korejských vozů zvykem, je facelift na hony vzdálený původnímu vozu. Nová přední maska je nyní o dost větší a kompletně přepracované byly i nárazníky. Pod kapotou pak najdete inovovaný motor 2.2 e-XDI, který posílil ze 133 na 149 kW a dosahuje 411 N.m točivého momentu. Z 0 na 100 km/h se SUV dostane za 11,9 sekundy.

Motor bude nově spárovaný s osmistupňovou automatickou převodovkou Hyundai Transys, která nahradí sedmistupňový automat od Mercedesu. Rexton má typ převodovky FR s novým voličem shift-by-wire, který se dává třeba i do obřího SUV Kia Mohave, vybraných modelů luxusní značky Genesis a také do sedanu Kia Stinger.

Ssangyong vyzdvihuje její nižší hmotnost díky použití mnoha hliníkových dílů, hladkou odezvu a zmírnění hluku a vibrací. Motor pohání permanentně zadní kola a přední náprava je elektronicky přiřaditelná. Rexton utáhne 3,5tunový přívěs, takže nebude mít problém s lodí ani karavanem. Se stabilitou pomáhá systém TSC (Trailer Sway Control).

Kabina je lépe odhlučněna především od motoru, který má nově hydraulické silentbloky. Karoserie je tužší z vysokopevnostní oceli a velkou měrou se hledělo i na aerodynamiku, aby se snížil svist větru při ježdění a vůz produkoval menší odpor pro lepší spotřebu paliva.

Nový Rexton dá na výběr ze dvou infotainmentů - 8“ a 9,2“. Oba podporují zrcadlení chytrých telefonů Apple Carplay a Andriod Auto. Větší obsahuje i navigaci TomTom. K představení vozu na českém trhu dojde zanedlouho.

SsangYong

Jihokorejský SsangYong vznikl v roce 1963 spojením dvou společností, současný název dostal v roce 1986.

V minulosti spolupracoval s Daimler-Benz, Daewoo, koupila ho čínská automobilka a vlastnila jej i indická firma Mahindra & Mahindra. V současnosti je pod vedením jihokorejského konsorcia KG Group. V České republice se soustředí na SUV.

SsangYong Rexton • SsangYong Korando • SsangYong Tivoli • SsangYong Musso Grand

Doporučujeme

Články odjinud