Nový SsangYong Rexton je tady! Bude větší, než Hyundai Santa Fe.

Korejský SsangYong představil nový Rexton před oficiální premiérou na autosalonu v Soulu. Je to zadokolka s přiřaditelným pohonem přední nápravy.

SsangYong Rexton u nás nikdy nepatřil mezi vyloženě oblíbené modely, ale pokud si ho někdo koupil, velebil jeho odolnost a robustnost. Filozofie značky SsangYong vždy upřednostňovala spolehlivost a užitkovost před designem, což ostatně dokazují dřívější modely Kyron, Rodius či Actyon. Poslední roky se designové ztvárnění vozů této korejské značky rapidně zlepšuje, stejně jak v případě japonského Subaru. Příkladem budiž model Tivoli.

SsangYong míří do Ženevy s prodlouženou verzí modelu Tivoli

SsangYong míří do Ženevy s prodlouženou verzí modelu Tivoli

Nové SUV automobilky SsangYong bude i nadále používat zažité označení Rexton, ovšem na domácím trhu ho výrobce bude označovat jako G4 Rexton. Jako jeden z mála SUV modelů na trhu bude mít v základním provedení pohon zadní nápravy, přičemž s variantou 4x4 se rovněž počítá.

Uvedení je plánováno na léto 2017 a první evropské kusy dorazí na konci letošního roku. Automobilka uvádí, že nový Rexton se pochlubí vyspělými jízdními asistenčními prvky, jako jsou varování před nechtěným opuštěním jízdního pruhu či autonomní brzdění, a komfortní výbavou v podobě technologií Carplay, Android Auto a systému kamer 3D Around View Monitoring, jejichž obraz se zobrazue na 9,2palcovém dotykovém displeji.

Klepněte pro větší obrázek

První oficiální fotografie prozrazují, že novinka výraznou měrou přejala designové prvky studie LIV2, představené na pařížském autosalonu.

Oproti dosluhujícímu modelu nabídne zlepšené rozložení hmotnosti, vyšší přípustnou hmotnost taženého přívěsu, stejně jako celkovou vyšší kultivovanost.

Pohonné jednotky jsou v nabídce zatím dvě - vznětový čtyřválec o objemu 2,2 litru a přeplňovaný zážehový dvoulitr se stejným počtem spalovacích komor. 

SsangYong LIV-2: Luxusní SUV pro Paříž má pod kapotou čtyřválce

SsangYong LIV-2: Luxusní SUV pro Paříž má pod kapotou čtyřválce

Nový Rexton měří 4485 mm na délku, 1920 mm na šířku (bez zrcátek) a 1800 mm na výšku. 2864 mm dlouhý rozvor garantuje velký vnitřní prostor pro posádku a pravděpodobně také možnost sedmimístného uspořádání. 

Na snímky minulé generace se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

včera | Petr Schnagl | 36 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid (minitest)

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Ostré Fordy Focus ST poprvé na českých silnicích: Ty to nabij a já vystřelím!

Ford Focus ST (první svezení)

Dva motory? Dvě verze karoserie? Ale kdepak. Dvě zcela odlišná auta! Jedno je příjemný společník pro dlouhé cestování, to druhé snese porovnání s nejlepšími.

8.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků