Nový SsangYong Rexton je tady! Bude větší, než Hyundai Santa Fe.

Korejský SsangYong představil nový Rexton před oficiální premiérou na autosalonu v Soulu. Je to zadokolka s přiřaditelným pohonem přední nápravy.

SsangYong Rexton u nás nikdy nepatřil mezi vyloženě oblíbené modely, ale pokud si ho někdo koupil, velebil jeho odolnost a robustnost. Filozofie značky SsangYong vždy upřednostňovala spolehlivost a užitkovost před designem, což ostatně dokazují dřívější modely Kyron, Rodius či Actyon. Poslední roky se designové ztvárnění vozů této korejské značky rapidně zlepšuje, stejně jak v případě japonského Subaru. Příkladem budiž model Tivoli.

SsangYong míří do Ženevy s prodlouženou verzí modelu Tivoli

SsangYong míří do Ženevy s prodlouženou verzí modelu Tivoli

Nové SUV automobilky SsangYong bude i nadále používat zažité označení Rexton, ovšem na domácím trhu ho výrobce bude označovat jako G4 Rexton. Jako jeden z mála SUV modelů na trhu bude mít v základním provedení pohon zadní nápravy, přičemž s variantou 4x4 se rovněž počítá.

Uvedení je plánováno na léto 2017 a první evropské kusy dorazí na konci letošního roku. Automobilka uvádí, že nový Rexton se pochlubí vyspělými jízdními asistenčními prvky, jako jsou varování před nechtěným opuštěním jízdního pruhu či autonomní brzdění, a komfortní výbavou v podobě technologií Carplay, Android Auto a systému kamer 3D Around View Monitoring, jejichž obraz se zobrazue na 9,2palcovém dotykovém displeji.

Klepněte pro větší obrázek

První oficiální fotografie prozrazují, že novinka výraznou měrou přejala designové prvky studie LIV2, představené na pařížském autosalonu.

Oproti dosluhujícímu modelu nabídne zlepšené rozložení hmotnosti, vyšší přípustnou hmotnost taženého přívěsu, stejně jako celkovou vyšší kultivovanost.

Pohonné jednotky jsou v nabídce zatím dvě - vznětový čtyřválec o objemu 2,2 litru a přeplňovaný zážehový dvoulitr se stejným počtem spalovacích komor. 

SsangYong LIV-2: Luxusní SUV pro Paříž má pod kapotou čtyřválce

SsangYong LIV-2: Luxusní SUV pro Paříž má pod kapotou čtyřválce

Nový Rexton měří 4485 mm na délku, 1920 mm na šířku (bez zrcátek) a 1800 mm na výšku. 2864 mm dlouhý rozvor garantuje velký vnitřní prostor pro posádku a pravděpodobně také možnost sedmimístného uspořádání. 

Na snímky minulé generace se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Hyundai i20 1,2
Rok výroby: 2013
Stav: 68 678 km
Cena: 164 000 Kč
Hyundai i20 1,2
Rok výroby: 2015
Stav: 23 121 km
Cena: 216 000 Kč
Hyundai i30 1,6
Rok výroby: 2016
Stav: 11 805 km
Cena: 306 000 Kč
Hyundai Tucson 2,7
Rok výroby: 2008
Stav: 81 820 km
Cena: 170 000 Kč
Hyundai ix35 1,7
Rok výroby: 2013
Stav: 43 127 km
Cena: 360 000 Kč
Hyundai i40 1,7
Rok výroby: 2012
Stav: 129 385 km
Cena: 288 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků