Nejezdilo to včera náhodou v Jižních Čechách? Skoro bych dal ruku do ohně, že jsem to někde v lokalitě Bechyně, Týn nad Vltavou, Veselí nad Lužnicí minul na silnici. Hned mě to zaujalo s dost se mě to svým designem líbilo. :-D
Ještě před chvílí kde bylo víc souhlasím je najednou mnohem víc nesouhlasim a opačně. No pěkně je to tu zmanipulovaný, vlastně jako vše na netu 3-[
V poslední době je to tady časté. To tady dělá nějaký pošramocený jedinec, asi mu to dělá dobře a myslí si, že jsou všichni idioti a nevšimnou si toho.
Až na to, že ten jedinec je podporovaný touto naprosto neschopnou, nebo spíše všeho schopnou redakcí. Kdoví jestli tam nakonec nesedí taky. Je možné naklikat plusy, ale ubírat...........
https://www.ssangyong.de/images/broszury/broschuer... ...
Nevím jak hluboko bych musel klesnout, abych si tohle koupil
Klasický Čecháček , možná se to k vám ještě nedoneslo podobné auto uz se v Evropě prodávají, to jen u nás než aby jste si raději koupil nové levnější auto , tak si raději koupíte olitanou škodovku, VW atd a hrajete si na machra a přitom jste jen obyčejný snob.
Když někomu nevadí ta pachuť indické mahindry tak tu cenu akceptuje...
Víte vy vůbec kolik věcí máte od nich doma a to vám nesmrdí že 😀
Zatím nikdo nepochopil co si s tím myslel
Pozor, ať neutrpí tvé sociální postavení. :-D
Nemusíte klesnout vůbec nikam, oni jsou co se týče technologií už dávno mnohem víš než jsme my.
A s češtinou jsou a tom asi taky výš než my.
Když už někdo nemá žádný argumenty tak se tu ohání alespoň češtinou jen aby byl za chytráka 😂
Pořád lepší za chytráka než za hotentota.
No někdo musí být za každou cenu za chytráka 😂 i když na to nemá !!!
Petr by měl být rád, že ho někdo upozornil že se ve slově víš píše tvrdé y.
PRosímtě... takovému mindráčkovi povídej něco o technologiích... I jen z představy jízdy v podobném autě se mu zmenšuje péro.
Konkurenty fakt ničím trápit nebude.
Momentálně možná ne , protože tu nemaji prozatím síť servisu, za pár let je potrápí a to hodne.
Jo jo. Tohle už jsem o sangyongu slyšel říkat tolikrát...
Tvl, Tivoli :-D Mladez v Rusku zase dava Nive 22" palcova kola, blikatka a nalepky Urban. Urcite si s nasima tivolakama budou rozumet. :-D
Byl se podívat na Ssangyongy v Praze na výstavě Auta na náplavce...Tam Korando ještě bohužel neměli,ale na podobném Tivoli, bylo vidět perfektní zpracování...Korando snese určitě srovnání s Kia Sportage a Tucsonem…V plné výbavě (4 x 4) by mohl být kol.600.000,- Karoq je v plné výbavě hodně předražený...přes 800.000,-Vizuálně se mi Korando líbí i víc než Toyota RAV 4....Hendicapem u nás je zatím jen malý počet (5) zastoupení + servis.sít´.Ale slibují postupný nárust i u nás...uvidíme.Naproti v Německu je jich už hodně přes 100...Chtělo by to také asi dopracovat české menu...Těším se na zkušební jízdu...
A viděl jste zpracování Karoqu v motorovém prostoru? Kabeláž omotaná páskou, všude čidla, izolace končí 5 cm u čidla a do čidel jdou drátky 0.5 mm. Strašné. Co to bude dělat za 5 let jsem zvědav. Blatníky jak z papíru, atd. Rozhodně to auto nevydrží 15 let. A to jsem koukal na sportline 2.0tsi cena přes 800000. Bohužel i ta škodovka jde do kopru.
Jezdim karoqem 2.0 tdi 4x4 v manualu uz rok a v pohode a to mu davame dost zabrat v terenu na polich, v lesich, na loukach. Projel vsechno az jsem se divil a zatim v pohode a to uz jsem parkrat vzal spodek i prahy o sutry. Jediny co nas trapilo, ze nesel prvnich par mesicu vzdy zavrit kufr, muselo se s nim prastit hodne silou a nekdy i vickrat. Ale je to auto na 5 let, takze neresim jak dlouho se dozije.
Bohužel normální člověk si nekupuje auto na 5 let
Naprosto souhlasím a mám to stejně. Karoq je služebák, proto cyklus 5 let.
No pan tu machruje , buch ví s cim jezdí a jak dlouho , tipoval bych že si tu jen honí ego 😀
"buch", to byla rána. :-D
Nehoním si nic, je to služebák, který se po 5 letech vymění
Jasně, služebák... Tak proč se k tomu nechovat jako hovado. Zajímalo by mě, jestli bys stejné chování dával svému vlastnímu autu.
Nechovam se k nemu nijak spatne, ale musi jezdit v obtiznem terenu, na ktery neni staveny, avsak zvlada ho velice obstojne. Je nizky, proto se nekdy chytne o spodek. K vlastnimu se chovam stejne, az na to ze s nim nejezdim do terenu, protoze mimo praci nemam duvod. Nevim kde jste vzal ze se ke sluzebaku chovam spatne. Jednou je to auto pro nejaky ucel a ten musi splnit a na zaklade toho je cyklus obmeny 5 let. Doufam ze jsem odpovedel na veskere vase dotazy, preji pekny den.
Já znám Karoq co se po 3/4 roce zadřel ,to je pak kvalita 👍
To se chce občas podívat na budíky, ale kupte si ho a uvidíte, že to nejde! Proč? promluvte s tím, kdo ho má!
Konkurenty potrápí svou nízkou cenou, majitele pak potrápí při prodeji nulovou cenou či aktuální cenou železa. Tak to bohužel funguje u těchto vozidel. Ušetříš na začátku, následný prodej buď neprodejné nebo za nula nula nic.
To bude kupce strašně moc trápit... Tohle možná řeší firmy, kde se auta točí po čtyřech letech, ale lidem je to fuk. Jestli za auto dostane padesát nebo osmdesát tisíc už nehraje takovou roli.
Lepší auto neznám. Navíc na rámu, můžete tahat 3500 kg,což žádný osobák nezvládne. Vskutku král silnic.
Zrychlení (raději?) neuváděj. Na takhle velký a těžký auto mi ty motory přijdou jako s malým výkonem, i když nějaký krouťák to má. Už ta maximálka naznačuje, že to nebude žádná sláva. Zvládne to stovku do 15 s.?
Hmmmm, asi jste kolem takoceho auta nešel ani okolo,natož ho řídil. My máme Rexe již 6 let a věřte tomu, že když polehtate plyn, všechna auta vidíte pouze ve zrcátku. O pohodlíčko ani nemluve, takovy luxus jsme neměli ani v BMW nebo pininfarine. Takže ostatni mohou jedine závidět majitelům těchto vozítek.
Nemyslim ze to bude podstatne tezsi nez treba Karoq a tam cpou i litrovy moturky za vic penez nez tohle, navic kdo si koupi takovy auto za podobny penize, tak asi neceka raketu s 200kw.
Tak to ťa prekvapím, ale v 1,6 diesloch je rozdiel v pohotovostnej medzi Korandom a Karoqom skoro 300 kg v neprospech Koranda (vyše 1,7 t vs vyše 1,4 t).
Podle mého je těch 300 kg ve prospěch Koranda v masivnosti zpracování.
Je to mozny, na druhou stranu pochybuju ze karoq s litrem pojede lip a je od 545 tisic, tohle verim ze pujde v nafte pod 500 a to se nebavim o vybave.
Asi by jste se měl projet a budete překvapen!
Jel jsem v litrovym Rapidu, Fabii a Citigo. Zkouším každý rok různé Škody a různé motorizace a příjemně překvapen jsem po motorové stránce nebyl ani Octavii RS 245.
Koukam nejakej tezkej minusovac na vice uctech co fandi skodovkam nebo nema rad korejce :D
Nafta to prý dává s přehledem pod 12 sekund, což je fajn.
Tady řešíte zrychlení, nevím, na co. Denně potkávám řidiče, kteří akcelerují volnoběhem, aby se jim náhodou nezvedla o deci spotřeba. Když takový člověk začne předjíždět a vy chcete taky, tak to je na vraždu.:-(
Myslím ,že žijeme v jiné době, kdy by nám nemělo jít o akceleraci,ale o životní prostředí
Jenomže mi bude prd platné, když budu potřebovat dynamiku, akceleraci, zrychlení a auto mi to nedá... Jezdit pohodově a klidně se dá i s autem, které má 200-300 koní, ale když je potřeba, tak na to šlápnu a nějaké životní prostředí mi je v tu chvíli úplně ukradené.
Hybridní Corolla s CVT zvládá stovku za 11 sekund při 90 kW a ty máš obavy, jestli 120 kW bude stačit pod patnáct? To jako vážně?
Hybridní toyota nikdy cvt neměla :-D
Hm, sama Toyota to nazývá e-CVT, i když princip je jiný. Takže má? Má.
Ne, nemá. Jak jsi teď už správně napsal, je to eCVT a tak to i Toyota nazývá. Ve svém prvním příspěvků jsi napsal CVT, což je něco úplně jiného, co se týče principu fungování, I když jejich projev je velmi podobný.Máme doma dvě auta, jedno má CVT a druhé eCVT převodovku, resp v případě eCVT snad ani nemá smysl rikat převodovka, spíš nějaký delič výkonu, nebo jak to nazvat.
Co je to vlastně CVT? Převodovka s plynule proměnným převodem. A to splňují oba typy. Jo, že my jsme si zvykli jako "CVT" označovat pouze tradiční řešení s dvěma řemenicemi? To je pouze chyba výkladu.
Ne.Oba typy se jenom hodně podobně chovají, princip je úplně jiný. Takže ano, CVT je převodovka s plynule měnitelným převodem (ty dva kužely a řemen), kdežto eCVT je spíš dělič výkonu, není to v principu převodovka. Koukni se někde na schéma, obrázky, videa a bude to jasné.A je úplně jedno, jak se to nazývá, prostě hybridní Toyota (Lexus) nepoužívá CVT, jak si mylně uvedl v úplně prvním příspěvku.
Achjo... tohle je marný. I e-CVT je převodovka s měnitelným převodovým poměrem, pouze funguje jiným způsobem a namísto řemenic využívá planetovou převodovku. Měnitelný převod je zajišťován různou intenzitou zapojování spalovacího a elektrického motoru, ale pořád je to převodovka s plynule měnitelným poměrem. Dovzdělej se, máš mezery.
No vidíš, konečně jsi napsal správně e-CVT (nebo eCVT) a ne CVT, jako ve tvém prvním příspěvku. A jak sám píšeš (a jak jsem zmínil už před tebou), je to rozdíl a obě zařízení pracují jinak, i když chování je stejně. Proto tvoje tvrzení, že "Hybridní Corolla s CVT..." bylo matoucí a mylné, jak tě na to správně upozornil Puntičkář.Jsem rád, že jsme se nakonec shodli :-)
Kolik váží Corolla a kolik váží tenhle macek?:-))
1) Hybridní2) CorollaTo chceš srovnávat aerodynamický vlastnosti sedanu/kombi s aerodynamickými vlastnostmi SUV ? To jako vážně?
Vliv aerodynamiky a čelní plochy je u tak malých aut zanedbatelný až do nějakých 70 km/h. Víc rozhoduje rozdíl hmotnosti, točivý moment, zpřevodování, použité pneumatiky (přenos momentu, valivý odpor)... Takže jo, klidně si můžu dovolit srovnávat ta dvě auta, protože srovnatelná jsou. Kdyby to bylo porovnání mezi čelní plochou tahače a Corolly, bude to už jiné, ale tady je vliv opravdu mizivý.
Opravdu hezkých běžných aut je dnes opravdu málo, a toto mezi ně rozhodně nepatří.
SsangYong je proslavený tím, že vyrábí výhradně hnusná auta.
Angláni tomu dali 3,7 / 5 s tím, že motor je příliš hlučný a líný. Kupodivu prakticky žádné stížnosti na kvalitu interiéru. A v Euro NCAP 5*, to u této značky taky nebylo dřív normální... https://www.carbuyer.co.uk/reviews/ssangyong/korando... ...
SsangYong v anglii sem tam jezdi.(nekteri) Anglicani obecne nemaji velky problem si koupit levnejsi obycejnejsi auto jako Dacia apod. proste jsou situace, kdy se to hodi, toto se tam taky myslim prodavat bude. V pohode auto.
V Anglii mají rádi i Škodovky, takže tomu určitě rozumí :) Docela mě překvapilo, když byl v Top Gearu představitel Doktora Who a řekl, že má Škodu a že je skvělá a Jeremy mu ani neodporoval....
Vypadá dobře.Cena dobrá.Má díky ceně šanci že to i na silnicích uvidíme.
Konecne trosku vetrika do vod kompaktnych SUV. Hoc z minulosti SsangYong skor rozosmieval a zaroven rozplakaval, moze byt tento navrat uspesnejsi. Asi by som si ho sam nevybral, no vybavu i cenu ma zaujimavu. Dizajn je svojsky kombinuje zapad a vychod. V interiery mozno sa mi to len zda ale ta cast z ventilaciou v strede mi pride ako z Toyoty a to iste ovladace vlavo pod volantom som uz v nejakej automobilke videl.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.