Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

68 komentářů

Kevlarius
13. října • 10:32

Nejezdilo to včera náhodou v Jižních Čechách? Skoro bych dal ruku do ohně, že jsem to někde v lokalitě Bechyně, Týn nad Vltavou, Veselí nad Lužnicí minul na silnici. Hned mě to zaujalo s dost se mě to svým designem líbilo. :-D

...
11. října • 22:19

Ještě před chvílí kde bylo víc souhlasím je najednou mnohem víc nesouhlasim a opačně. No pěkně je to tu zmanipulovaný, vlastně jako vše na netu 3-[

Mirek
11. října • 22:54

V poslední době je to tady časté. To tady dělá nějaký pošramocený jedinec, asi mu to dělá dobře a myslí si, že jsou všichni idioti a nevšimnou si toho.

.
12. října • 12:48

Až na to, že ten jedinec je podporovaný touto naprosto neschopnou, nebo spíše všeho schopnou redakcí. Kdoví jestli tam nakonec nesedí taky. Je možné naklikat plusy, ale ubírat...........

Veny
11. října • 18:56

Nevím jak hluboko bych musel klesnout, abych si tohle koupil

Lukáš
12. října • 16:23

Klasický Čecháček , možná se to k vám ještě nedoneslo podobné auto uz se v Evropě prodávají, to jen u nás než aby jste si raději koupil nové levnější auto , tak si raději koupíte olitanou škodovku, VW atd a hrajete si na machra a přitom jste jen obyčejný snob.

JFK
12. října • 8:03

Když někomu nevadí ta pachuť indické mahindry tak tu cenu akceptuje...

Pepa
12. října • 12:03

Víte vy vůbec kolik věcí máte od nich doma a to vám nesmrdí že 😀

vašek
12. října • 9:02

Zatím nikdo nepochopil co si s tím myslel

Mirek
11. října • 21:23

Pozor, ať neutrpí tvé sociální postavení. :-D

Petr
11. října • 19:38

Nemusíte klesnout vůbec nikam, oni jsou co se týče technologií už dávno mnohem víš než jsme my.

MM
12. října • 9:15

A s češtinou jsou a tom asi taky výš než my.

Ruda
12. října • 10:22

Když už někdo nemá žádný argumenty tak se tu ohání alespoň češtinou jen aby byl za chytráka 😂

.
12. října • 12:43

Pořád lepší za chytráka než za hotentota.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pepa
12. října • 16:20

No někdo musí být za každou cenu za chytráka 😂 i když na to nemá !!!

MM
14. října • 12:26

Petr by měl být rád, že ho někdo upozornil že se ve slově víš píše tvrdé y.

mpolan
11. října • 20:49

PRosímtě... takovému mindráčkovi povídej něco o technologiích... I jen z představy jízdy v podobném autě se mu zmenšuje péro.

MM
11. října • 15:44

Konkurenty fakt ničím trápit nebude.

Petr
11. října • 20:25

Momentálně možná ne , protože tu nemaji prozatím síť servisu, za pár let je potrápí a to hodne.

MM
12. října • 9:15

Jo jo. Tohle už jsem o sangyongu slyšel říkat tolikrát...

Mr.Duster
11. října • 14:03

Tvl, Tivoli :-D Mladez v Rusku zase dava Nive 22" palcova kola, blikatka a nalepky Urban. Urcite si s nasima tivolakama budou rozumet. :-D

Standa
11. října • 13:31

Byl se podívat na Ssangyongy v Praze na výstavě Auta na náplavce...
Tam Korando ještě bohužel neměli,ale na podobném Tivoli, bylo vidět perfektní zpracování...
Korando snese určitě srovnání s Kia Sportage a Tucsonem…
V plné výbavě (4 x 4) by mohl být kol.600.000,-
Karoq je v plné výbavě hodně předražený...přes 800.000,-
Vizuálně se mi Korando líbí i víc než Toyota RAV 4....
Hendicapem u nás je zatím jen malý počet (5) zastoupení + servis.sít´.
Ale slibují postupný nárust i u nás...uvidíme.
Naproti v Německu je jich už hodně přes 100...
Chtělo by to také asi dopracovat české menu...
Těším se na zkušební jízdu...

pAVEL
11. října • 18:53

A viděl jste zpracování Karoqu v motorovém prostoru? Kabeláž omotaná páskou, všude čidla, izolace končí 5 cm u čidla a do čidel jdou drátky 0.5 mm. Strašné. Co to bude dělat za 5 let jsem zvědav. Blatníky jak z papíru, atd. Rozhodně to auto nevydrží 15 let. A to jsem koukal na sportline 2.0tsi cena přes 800000. Bohužel i ta škodovka jde do kopru.

JaneK
11. října • 20:32

Jezdim karoqem 2.0 tdi 4x4 v manualu uz rok a v pohode a to mu davame dost zabrat v terenu na polich, v lesich, na loukach. Projel vsechno az jsem se divil a zatim v pohode a to uz jsem parkrat vzal spodek i prahy o sutry. Jediny co nas trapilo, ze nesel prvnich par mesicu vzdy zavrit kufr, muselo se s nim prastit hodne silou a nekdy i vickrat. Ale je to auto na 5 let, takze neresim jak dlouho se dozije.

pAVEL
12. října • 19:48

Bohužel normální člověk si nekupuje auto na 5 let

JaneK
13. října • 13:02

Naprosto souhlasím a mám to stejně. Karoq je služebák, proto cyklus 5 let.

Lukáš
12. října • 20:50

No pan tu machruje , buch ví s cim jezdí a jak dlouho , tipoval bych že si tu jen honí ego 😀

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
13. října • 19:40

"buch", to byla rána. :-D

JaneK
13. října • 12:57

Nehoním si nic, je to služebák, který se po 5 letech vymění

mpolan
14. října • 10:19

Jasně, služebák... Tak proč se k tomu nechovat jako hovado. Zajímalo by mě, jestli bys stejné chování dával svému vlastnímu autu.

JaneK
15. října • 7:34

Nechovam se k nemu nijak spatne, ale musi jezdit v obtiznem terenu, na ktery neni staveny, avsak zvlada ho velice obstojne. Je nizky, proto se nekdy chytne o spodek. K vlastnimu se chovam stejne, az na to ze s nim nejezdim do terenu, protoze mimo praci nemam duvod. Nevim kde jste vzal ze se ke sluzebaku chovam spatne. Jednou je to auto pro nejaky ucel a ten musi splnit a na zaklade toho je cyklus obmeny 5 let. Doufam ze jsem odpovedel na veskere vase dotazy, preji pekny den.

marc
11. října • 19:16

Já znám Karoq co se po 3/4 roce zadřel ,to je pak kvalita 👍

vašek
12. října • 8:59

To se chce občas podívat na budíky, ale kupte si ho a uvidíte, že to nejde! Proč? promluvte s tím, kdo ho má!

MXC
11. října • 12:19

Konkurenty potrápí svou nízkou cenou, majitele pak potrápí při prodeji nulovou cenou či aktuální cenou železa. Tak to bohužel funguje u těchto vozidel. Ušetříš na začátku, následný prodej buď neprodejné nebo za nula nula nic.

mpolan
11. října • 20:47

To bude kupce strašně moc trápit... Tohle možná řeší firmy, kde se auta točí po čtyřech letech, ale lidem je to fuk. Jestli za auto dostane padesát nebo osmdesát tisíc už nehraje takovou roli.

Ferda
12. října • 21:01

Lepší auto neznám. Navíc na rámu, můžete tahat 3500 kg,což žádný osobák nezvládne. Vskutku král silnic.

Roman
11. října • 10:19

Zrychlení (raději?) neuváděj. Na takhle velký a těžký auto mi ty motory přijdou jako s malým výkonem, i když nějaký krouťák to má. Už ta maximálka naznačuje, že to nebude žádná sláva. Zvládne to stovku do 15 s.?

Ferda
12. října • 21:00

Hmmmm, asi jste kolem takoceho auta nešel ani okolo,natož ho řídil. My máme Rexe již 6 let a věřte tomu, že když polehtate plyn, všechna auta vidíte pouze ve zrcátku. O pohodlíčko ani nemluve, takovy luxus jsme neměli ani v BMW nebo pininfarine. Takže ostatni mohou jedine závidět majitelům těchto vozítek.

JaneK
11. října • 12:25

Nemyslim ze to bude podstatne tezsi nez treba Karoq a tam cpou i litrovy moturky za vic penez nez tohle, navic kdo si koupi takovy auto za podobny penize, tak asi neceka raketu s 200kw.

Milan
11. října • 19:50

Tak to ťa prekvapím, ale v 1,6 diesloch je rozdiel v pohotovostnej medzi Korandom a Karoqom skoro 300 kg v neprospech Koranda (vyše 1,7 t vs vyše 1,4 t).

pAVEL
12. října • 17:26

Podle mého je těch 300 kg ve prospěch Koranda v masivnosti zpracování.

JaneK
11. října • 20:26

Je to mozny, na druhou stranu pochybuju ze karoq s litrem pojede lip a je od 545 tisic, tohle verim ze pujde v nafte pod 500 a to se nebavim o vybave.

vašek
12. října • 8:56

Asi by jste se měl projet a budete překvapen!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JaneK
13. října • 12:31

Jel jsem v litrovym Rapidu, Fabii a Citigo. Zkouším každý rok různé Škody a různé motorizace a příjemně překvapen jsem po motorové stránce nebyl ani Octavii RS 245.

JaneK
11. října • 22:47

Koukam nejakej tezkej minusovac na vice uctech co fandi skodovkam nebo nema rad korejce :D

Saboka
11. října • 12:17

Nafta to prý dává s přehledem pod 12 sekund, což je fajn.

Fikusek
11. října • 12:27

Tady řešíte zrychlení, nevím, na co. Denně potkávám řidiče, kteří akcelerují volnoběhem, aby se jim náhodou nezvedla o deci spotřeba. Když takový člověk začne předjíždět a vy chcete taky, tak to je na vraždu.:-(

vašek
12. října • 8:53

Myslím ,že žijeme v jiné době, kdy by nám nemělo jít o akceleraci,ale o životní prostředí

Marek71
14. října • 14:27

Jenomže mi bude prd platné, když budu potřebovat dynamiku, akceleraci, zrychlení a auto mi to nedá... Jezdit pohodově a klidně se dá i s autem, které má 200-300 koní, ale když je potřeba, tak na to šlápnu a nějaké životní prostředí mi je v tu chvíli úplně ukradené.

mpolan
11. října • 10:55

Hybridní Corolla s CVT zvládá stovku za 11 sekund při 90 kW a ty máš obavy, jestli 120 kW bude stačit pod patnáct? To jako vážně?

Puntičkář
11. října • 14:17

Hybridní toyota nikdy cvt neměla :-D

mpolan
11. října • 20:46

Hm, sama Toyota to nazývá e-CVT, i když princip je jiný. Takže má? Má.

Marek71
11. října • 22:52

Ne, nemá. Jak jsi teď už správně napsal, je to eCVT a tak to i Toyota nazývá. Ve svém prvním příspěvků jsi napsal CVT, což je něco úplně jiného, co se týče principu fungování, I když jejich projev je velmi podobný.Máme doma dvě auta, jedno má CVT a druhé eCVT převodovku, resp v případě eCVT snad ani nemá smysl rikat převodovka, spíš nějaký delič výkonu, nebo jak to nazvat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
12. října • 14:48

Co je to vlastně CVT? Převodovka s plynule proměnným převodem. A to splňují oba typy. Jo, že my jsme si zvykli jako "CVT" označovat pouze tradiční řešení s dvěma řemenicemi? To je pouze chyba výkladu.

Marek71
14. října • 14:23

Ne.
Oba typy se jenom hodně podobně chovají, princip je úplně jiný. Takže ano, CVT je převodovka s plynule měnitelným převodem (ty dva kužely a řemen), kdežto eCVT je spíš dělič výkonu, není to v principu převodovka. Koukni se někde na schéma, obrázky, videa a bude to jasné.A je úplně jedno, jak se to nazývá, prostě hybridní Toyota (Lexus) nepoužívá CVT, jak si mylně uvedl v úplně prvním příspěvku.

mpolan
14. října • 18:24

Achjo... tohle je marný. I e-CVT je převodovka s měnitelným převodovým poměrem, pouze funguje jiným způsobem a namísto řemenic využívá planetovou převodovku. Měnitelný převod je zajišťován různou intenzitou zapojování spalovacího a elektrického motoru, ale pořád je to převodovka s plynule měnitelným poměrem. Dovzdělej se, máš mezery.

Marek71
15. října • 8:07

No vidíš, konečně jsi napsal správně e-CVT (nebo eCVT) a ne CVT, jako ve tvém prvním příspěvku. A jak sám píšeš (a jak jsem zmínil už před tebou), je to rozdíl a obě zařízení pracují jinak, i když chování je stejně. Proto tvoje tvrzení, že "Hybridní Corolla s CVT..." bylo matoucí a mylné, jak tě na to správně upozornil Puntičkář.Jsem rád, že jsme se nakonec shodli :-)

Roman
11. října • 13:12

Kolik váží Corolla a kolik váží tenhle macek?:-))

Roman
11. října • 13:11

1) Hybridní
2) Corolla
To chceš srovnávat aerodynamický vlastnosti sedanu/kombi s aerodynamickými vlastnostmi
SUV ? To jako vážně?

mpolan
11. října • 20:45

Vliv aerodynamiky a čelní plochy je u tak malých aut zanedbatelný až do nějakých 70 km/h. Víc rozhoduje rozdíl hmotnosti, točivý moment, zpřevodování, použité pneumatiky (přenos momentu, valivý odpor)... Takže jo, klidně si můžu dovolit srovnávat ta dvě auta, protože srovnatelná jsou. Kdyby to bylo porovnání mezi čelní plochou tahače a Corolly, bude to už jiné, ale tady je vliv opravdu mizivý.

novadus
11. října • 9:44

Opravdu hezkých běžných aut je dnes opravdu málo, a toto mezi ně rozhodně nepatří.

Honza
12. října • 21:28

SsangYong je proslavený tím, že vyrábí výhradně hnusná auta.

bob
11. října • 9:42

Angláni tomu dali 3,7 / 5 s tím, že motor je příliš hlučný a líný. Kupodivu prakticky žádné stížnosti na kvalitu interiéru. A v Euro NCAP 5*, to u této značky taky nebylo dřív normální...
https://www.carbuyer.co.uk/reviews/ssangyong/korando... ...

Freddka
11. října • 13:33

SsangYong v anglii sem tam jezdi.(nekteri) Anglicani obecne nemaji velky problem si koupit levnejsi obycejnejsi auto jako Dacia apod. proste jsou situace, kdy se to hodi, toto se tam taky myslim prodavat bude. V pohode auto.

bob
11. října • 13:52

V Anglii mají rádi i Škodovky, takže tomu určitě rozumí :) Docela mě překvapilo, když byl v Top Gearu představitel Doktora Who a řekl, že má Škodu a že je skvělá a Jeremy mu ani neodporoval....

Michal
11. října • 9:10

Vypadá dobře.Cena dobrá.Má díky ceně šanci že to i na silnicích uvidíme.

kolkyno
11. října • 9:01

Konecne trosku vetrika do vod kompaktnych SUV. Hoc z minulosti SsangYong skor rozosmieval a zaroven rozplakaval, moze byt tento navrat uspesnejsi. Asi by som si ho sam nevybral, no vybavu i cenu ma zaujimavu. Dizajn je svojsky kombinuje zapad a vychod. V interiery mozno sa mi to len zda ale ta cast z ventilaciou v strede mi pride ako z Toyoty a to iste ovladace vlavo pod volantom som uz v nejakej automobilke videl.

Doporučujeme

Články odjinud