Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

kolkyno  |  11. 10. 2019 09:01

Konecne trosku vetrika do vod kompaktnych SUV. Hoc z minulosti SsangYong skor rozosmieval a zaroven rozplakaval, moze byt tento navrat uspesnejsi. Asi by som si ho sam nevybral, no vybavu i cenu ma zaujimavu. Dizajn je svojsky kombinuje zapad a vychod. V interiery mozno sa mi to len zda ale ta cast z ventilaciou v strede mi pride ako z Toyoty a to iste ovladace vlavo pod volantom som uz v nejakej automobilke videl.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 10. 2019 09:10

Vypadá dobře.Cena dobrá.Má díky ceně šanci že to i na silnicích uvidíme.

Odpovědět  |   | 
bob  |  11. 10. 2019 09:42

Angláni tomu dali 3,7 / 5 s tím, že motor je příliš hlučný a líný. Kupodivu prakticky žádné stížnosti na kvalitu interiéru. A v Euro NCAP 5*, to u této značky taky nebylo dřív normální...
https://www.carbuyer.co.uk/reviews/ssangyong/korando... ...

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  11. 10. 2019 13:33

SsangYong v anglii sem tam jezdi.

(nekteri) Anglicani obecne nemaji velky problem si koupit levnejsi obycejnejsi auto jako Dacia apod. proste jsou situace, kdy se to hodi, toto se tam taky myslim prodavat bude. V pohode auto.

Odpovědět  |   | 
bob  |  11. 10. 2019 13:52

V Anglii mají rádi i Škodovky, takže tomu určitě rozumí :) Docela mě překvapilo, když byl v Top Gearu představitel Doktora Who a řekl, že má Škodu a že je skvělá a Jeremy mu ani neodporoval....

Odpovědět  |   | 
novadus  |  11. 10. 2019 09:44

Opravdu hezkých běžných aut je dnes opravdu málo, a toto mezi ně rozhodně nepatří.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  12. 10. 2019 21:28

SsangYong je proslavený tím, že vyrábí výhradně hnusná auta.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  11. 10. 2019 10:19

Zrychlení (raději?) neuváděj. Na takhle velký a těžký auto mi ty motory přijdou jako s malým výkonem, i když nějaký krouťák to má. Už ta maximálka naznačuje, že to nebude žádná sláva. Zvládne to stovku do 15 s.?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 10. 2019 10:55

Hybridní Corolla s CVT zvládá stovku za 11 sekund při 90 kW a ty máš obavy, jestli 120 kW bude stačit pod patnáct? To jako vážně?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  11. 10. 2019 13:11

1) Hybridní
2) Corolla
To chceš srovnávat aerodynamický vlastnosti sedanu/kombi s aerodynamickými vlastnostmi
SUV ? To jako vážně?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 10. 2019 20:45

Vliv aerodynamiky a čelní plochy je u tak malých aut zanedbatelný až do nějakých 70 km/h. Víc rozhoduje rozdíl hmotnosti, točivý moment, zpřevodování, použité pneumatiky (přenos momentu, valivý odpor)... Takže jo, klidně si můžu dovolit srovnávat ta dvě auta, protože srovnatelná jsou. Kdyby to bylo porovnání mezi čelní plochou tahače a Corolly, bude to už jiné, ale tady je vliv opravdu mizivý.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  11. 10. 2019 13:12

Kolik váží Corolla a kolik váží tenhle macek?

Odpovědět  |   | 
Puntičkář  |  11. 10. 2019 14:17

Hybridní toyota nikdy cvt neměla

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 10. 2019 20:46

Hm, sama Toyota to nazývá e-CVT, i když princip je jiný. Takže má? Má.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 10. 2019 22:52

Ne, nemá. Jak jsi teď už správně napsal, je to eCVT a tak to i Toyota nazývá. Ve svém prvním příspěvků jsi napsal CVT, což je něco úplně jiného, co se týče principu fungování, I když jejich projev je velmi podobný.

Máme doma dvě auta, jedno má CVT a druhé eCVT převodovku, resp v případě eCVT snad ani nemá smysl rikat převodovka, spíš nějaký delič výkonu, nebo jak to nazvat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 10. 2019 14:48

Co je to vlastně CVT? Převodovka s plynule proměnným převodem. A to splňují oba typy. Jo, že my jsme si zvykli jako "CVT" označovat pouze tradiční řešení s dvěma řemenicemi? To je pouze chyba výkladu.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  14. 10. 2019 14:23

Ne.
Oba typy se jenom hodně podobně chovají, princip je úplně jiný. Takže ano, CVT je převodovka s plynule měnitelným převodem (ty dva kužely a řemen), kdežto eCVT je spíš dělič výkonu, není to v principu převodovka. Koukni se někde na schéma, obrázky, videa a bude to jasné.

A je úplně jedno, jak se to nazývá, prostě hybridní Toyota (Lexus) nepoužívá CVT, jak si mylně uvedl v úplně prvním příspěvku.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 10. 2019 18:24

Achjo... tohle je marný. I e-CVT je převodovka s měnitelným převodovým poměrem, pouze funguje jiným způsobem a namísto řemenic využívá planetovou převodovku. Měnitelný převod je zajišťován různou intenzitou zapojování spalovacího a elektrického motoru, ale pořád je to převodovka s plynule měnitelným poměrem. Dovzdělej se, máš mezery.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  15. 10. 2019 08:07

No vidíš, konečně jsi napsal správně e-CVT (nebo eCVT) a ne CVT, jako ve tvém prvním příspěvku. A jak sám píšeš (a jak jsem zmínil už před tebou), je to rozdíl a obě zařízení pracují jinak, i když chování je stejně. Proto tvoje tvrzení, že "Hybridní Corolla s CVT..." bylo matoucí a mylné, jak tě na to správně upozornil Puntičkář.

Jsem rád, že jsme se nakonec shodli

Odpovědět  |   | 
Saboka  |  11. 10. 2019 12:17

Nafta to prý dává s přehledem pod 12 sekund, což je fajn.

Odpovědět  |   | 
Fikusek  |  11. 10. 2019 12:27

Tady řešíte zrychlení, nevím, na co. Denně potkávám řidiče, kteří akcelerují volnoběhem, aby se jim náhodou nezvedla o deci spotřeba. Když takový člověk začne předjíždět a vy chcete taky, tak to je na vraždu.

Odpovědět  |   | 
vašek  |  12. 10. 2019 08:53

Myslím ,že žijeme v jiné době, kdy by nám nemělo jít o akceleraci,ale o životní prostředí

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  14. 10. 2019 14:27

Jenomže mi bude prd platné, když budu potřebovat dynamiku, akceleraci, zrychlení a auto mi to nedá... Jezdit pohodově a klidně se dá i s autem, které má 200-300 koní, ale když je potřeba, tak na to šlápnu a nějaké životní prostředí mi je v tu chvíli úplně ukradené.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  11. 10. 2019 12:25

Nemyslim ze to bude podstatne tezsi nez treba Karoq a tam cpou i litrovy moturky za vic penez nez tohle, navic kdo si koupi takovy auto za podobny penize, tak asi neceka raketu s 200kw.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  11. 10. 2019 19:50

Tak to ťa prekvapím, ale v 1,6 diesloch je rozdiel v pohotovostnej medzi Korandom a Karoqom skoro 300 kg v neprospech Koranda (vyše 1,7 t vs vyše 1,4 t).

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  11. 10. 2019 20:26

Je to mozny, na druhou stranu pochybuju ze karoq s litrem pojede lip a je od 545 tisic, tohle verim ze pujde v nafte pod 500 a to se nebavim o vybave.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  11. 10. 2019 22:47

Koukam nejakej tezkej minusovac na vice uctech co fandi skodovkam nebo nema rad korejce :D

Odpovědět  |   | 
vašek  |  12. 10. 2019 08:56

Asi by jste se měl projet a budete překvapen!

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  13. 10. 2019 12:31

Jel jsem v litrovym Rapidu, Fabii a Citigo. Zkouším každý rok různé Škody a různé motorizace a příjemně překvapen jsem po motorové stránce nebyl ani Octavii RS 245.

Odpovědět  |   | 
pAVEL  |  12. 10. 2019 17:26

Podle mého je těch 300 kg ve prospěch Koranda v masivnosti zpracování.

Odpovědět  |   | 
Ferda  |  12. 10. 2019 21:00

Hmmmm, asi jste kolem takoceho auta nešel ani okolo,natož ho řídil. My máme Rexe již 6 let a věřte tomu, že když polehtate plyn, všechna auta vidíte pouze ve zrcátku. O pohodlíčko ani nemluve, takovy luxus jsme neměli ani v BMW nebo pininfarine. Takže ostatni mohou jedine závidět majitelům těchto vozítek.

Odpovědět  |   | 
MXC  |  11. 10. 2019 12:19

Konkurenty potrápí svou nízkou cenou, majitele pak potrápí při prodeji nulovou cenou či aktuální cenou železa. Tak to bohužel funguje u těchto vozidel. Ušetříš na začátku, následný prodej buď neprodejné nebo za nula nula nic.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 10. 2019 20:47

To bude kupce strašně moc trápit... Tohle možná řeší firmy, kde se auta točí po čtyřech letech, ale lidem je to fuk. Jestli za auto dostane padesát nebo osmdesát tisíc už nehraje takovou roli.

Odpovědět  |   | 
Ferda  |  12. 10. 2019 21:01

Lepší auto neznám. Navíc na rámu, můžete tahat 3500 kg,což žádný osobák nezvládne. Vskutku král silnic.

Odpovědět  |   | 
Standa  |  11. 10. 2019 13:31

Byl se podívat na Ssangyongy v Praze na výstavě Auta na náplavce...
Tam Korando ještě bohužel neměli,ale na podobném Tivoli, bylo vidět perfektní zpracování...
Korando snese určitě srovnání s Kia Sportage a Tucsonem…
V plné výbavě (4 x 4) by mohl být kol.600.000,-
Karoq je v plné výbavě hodně předražený...přes 800.000,-
Vizuálně se mi Korando líbí i víc než Toyota RAV 4....
Hendicapem u nás je zatím jen malý počet (5) zastoupení + servis.sít´.
Ale slibují postupný nárust i u nás...uvidíme.
Naproti v Německu je jich už hodně přes 100...
Chtělo by to také asi dopracovat české menu...
Těším se na zkušební jízdu...

Odpovědět  |   | 
pAVEL  |  11. 10. 2019 18:53

A viděl jste zpracování Karoqu v motorovém prostoru? Kabeláž omotaná páskou, všude čidla, izolace končí 5 cm u čidla a do čidel jdou drátky 0.5 mm. Strašné. Co to bude dělat za 5 let jsem zvědav. Blatníky jak z papíru, atd. Rozhodně to auto nevydrží 15 let. A to jsem koukal na sportline 2.0tsi cena přes 800000. Bohužel i ta škodovka jde do kopru.

Odpovědět  |   | 
marc  |  11. 10. 2019 19:16

Já znám Karoq co se po 3/4 roce zadřel ,to je pak kvalita 👍

Odpovědět  |   | 
vašek  |  12. 10. 2019 08:59

To se chce občas podívat na budíky, ale kupte si ho a uvidíte, že to nejde! Proč? promluvte s tím, kdo ho má!

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  11. 10. 2019 20:32

Jezdim karoqem 2.0 tdi 4x4 v manualu uz rok a v pohode a to mu davame dost zabrat v terenu na polich, v lesich, na loukach. Projel vsechno az jsem se divil a zatim v pohode a to uz jsem parkrat vzal spodek i prahy o sutry. Jediny co nas trapilo, ze nesel prvnich par mesicu vzdy zavrit kufr, muselo se s nim prastit hodne silou a nekdy i vickrat. Ale je to auto na 5 let, takze neresim jak dlouho se dozije.

Odpovědět  |   | 
pAVEL  |  12. 10. 2019 19:48

Bohužel normální člověk si nekupuje auto na 5 let

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  12. 10. 2019 20:50

No pan tu machruje , buch ví s cim jezdí a jak dlouho , tipoval bych že si tu jen honí ego 😀

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  13. 10. 2019 12:57

Nehoním si nic, je to služebák, který se po 5 letech vymění

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 10. 2019 10:19

Jasně, služebák... Tak proč se k tomu nechovat jako hovado. Zajímalo by mě, jestli bys stejné chování dával svému vlastnímu autu.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  15. 10. 2019 07:34

Nechovam se k nemu nijak spatne, ale musi jezdit v obtiznem terenu, na ktery neni staveny, avsak zvlada ho velice obstojne. Je nizky, proto se nekdy chytne o spodek. K vlastnimu se chovam stejne, az na to ze s nim nejezdim do terenu, protoze mimo praci nemam duvod. Nevim kde jste vzal ze se ke sluzebaku chovam spatne. Jednou je to auto pro nejaky ucel a ten musi splnit a na zaklade toho je cyklus obmeny 5 let. Doufam ze jsem odpovedel na veskere vase dotazy, preji pekny den.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 10. 2019 19:40

"buch", to byla rána.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  13. 10. 2019 13:02

Naprosto souhlasím a mám to stejně. Karoq je služebák, proto cyklus 5 let.

Odpovědět  |   | 
Mr.Duster  |  11. 10. 2019 14:03

Tvl, Tivoli Mladez v Rusku zase dava Nive 22" palcova kola, blikatka a nalepky Urban. Urcite si s nasima tivolakama budou rozumet.

Odpovědět  |   | 
MM  |  11. 10. 2019 15:44

Konkurenty fakt ničím trápit nebude.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 10. 2019 20:25

Momentálně možná ne , protože tu nemaji prozatím síť servisu, za pár let je potrápí a to hodne.

Odpovědět  |   | 
MM  |  12. 10. 2019 09:15

Jo jo. Tohle už jsem o sangyongu slyšel říkat tolikrát...

Odpovědět  |   | 
Veny  |  11. 10. 2019 18:56

Nevím jak hluboko bych musel klesnout, abych si tohle koupil

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 10. 2019 19:38

Nemusíte klesnout vůbec nikam, oni jsou co se týče technologií už dávno mnohem víš než jsme my.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 10. 2019 20:49

PRosímtě... takovému mindráčkovi povídej něco o technologiích... I jen z představy jízdy v podobném autě se mu zmenšuje péro.

Odpovědět  |   | 
MM  |  12. 10. 2019 09:15

A s češtinou jsou a tom asi taky výš než my.

Odpovědět  |   | 
Ruda  |  12. 10. 2019 10:22

Když už někdo nemá žádný argumenty tak se tu ohání alespoň češtinou jen aby byl za chytráka 😂

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 10. 2019 12:43

Pořád lepší za chytráka než za hotentota.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  12. 10. 2019 16:20

No někdo musí být za každou cenu za chytráka 😂 i když na to nemá !!!

Odpovědět  |   | 
MM  |  14. 10. 2019 12:26

Petr by měl být rád, že ho někdo upozornil že se ve slově víš píše tvrdé y.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 10. 2019 21:23

Pozor, ať neutrpí tvé sociální postavení.

Odpovědět  |   | 
JFK  |  12. 10. 2019 08:03

Když někomu nevadí ta pachuť indické mahindry tak tu cenu akceptuje...

Odpovědět  |   | 
vašek  |  12. 10. 2019 09:02

Zatím nikdo nepochopil co si s tím myslel

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  12. 10. 2019 12:03

Víte vy vůbec kolik věcí máte od nich doma a to vám nesmrdí že 😀

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  12. 10. 2019 16:23

Klasický Čecháček , možná se to k vám ještě nedoneslo podobné auto uz se v Evropě prodávají, to jen u nás než aby jste si raději koupil nové levnější auto , tak si raději koupíte olitanou škodovku, VW atd a hrajete si na machra a přitom jste jen obyčejný snob.

Odpovědět  |   | 
...  |  11. 10. 2019 22:19

Ještě před chvílí kde bylo víc souhlasím je najednou mnohem víc nesouhlasim a opačně. No pěkně je to tu zmanipulovaný, vlastně jako vše na netu

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 10. 2019 22:54

V poslední době je to tady časté. To tady dělá nějaký pošramocený jedinec, asi mu to dělá dobře a myslí si, že jsou všichni idioti a nevšimnou si toho.

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 10. 2019 12:48

Až na to, že ten jedinec je podporovaný touto naprosto neschopnou, nebo spíše všeho schopnou redakcí. Kdoví jestli tam nakonec nesedí taky. Je možné naklikat plusy, ale ubírat...........

Odpovědět  |   | 
Kevlarius  |  13. 10. 2019 10:32

Nejezdilo to včera náhodou v Jižních Čechách? Skoro bych dal ruku do ohně, že jsem to někde v lokalitě Bechyně, Týn nad Vltavou, Veselí nad Lužnicí minul na silnici. Hned mě to zaujalo s dost se mě to svým designem líbilo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 47 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A