Mám korando1.5 automat průměr 7.3najeto 2500 spokojenost tiché pohodlí
Vážení, dlouho uvažujeme o koupi nového SUV a viděli jsme a svezli jsme se v Ssang yong Komando a v Suzuki S Cross.Korejec vítězí v úžasné prostoru, vnitrni výbavou,výborném hodnoceni a Suzuki spotřebou, větší dostupností a delším časem na trhu.Jak a proč byste se rozhodli, prosíme o rozumnou radu, načteno a zhlédnuto na internetu máme snad vše...Potřebujeme rodinné auto na denní dojíždění do práce/4 km/ a na víkendové výlety, letni dovolenou,...Děkuji moc za každý rozumný názor, cenově auta vycházejí stejně cca 500 tis.
Dobrý den, jak jste se nakonec rozhodli? Řešíme to samé...
Nakonec jsme koupili Hyundai Tucson.
Ssangyongy mám už čtrnáct let.Nejprve staré Korando, 7let, a teď Rextona Oba typy se vyznačují jednou zvláštní vlastností - jsou skoro bezporuchové.Do oprav jsem za ta léta investoval do spojky a vodní pumpy.(Nebudeme brat v potaz spotřebku jako destičky atd) Velké plus pro toho, kdo nejezdí jen po asfaltu, je auto na rámu, a půlená převodovka na terén či tahání těžkých věcí mimo asfalt.Technologie je licence Mercedesu.Stejně odolné auto by byla nejspíš jen Toyota Landcruiser, jenže starší SY je o dvě třetiny levnější, nový o polovinu...
Stojí polovinu-najede polovinu
Vypadá pěkně.cena je tak uchvacujici že člověk nestačí polikat. Kolik mají na tom ty naši prodejci když se to bude prodávat to už tady nikdo nepíše. Ta cena by byla někde jinde a škoda kodiag by už nikdo nechtěl. To přece nejde aby nás vytlačila čína.
To není Čína blbě, ale jižní Korea
A ty jako obchodník bys troubil do světa své obchodní marže? Notabene marže není zisk. A můžu tě uklidnit, marže se v dnešní době pohybuje 6 - 10% z ceny bez DPH.
Pekne
Nikdo = zakaznici 'cena-od' znaciek kde akykolvek model s pouzitelnou vybavou stoji vzdy viac nez draha dovozova konkurencia.
Tak ony nekonfigurovatelné značky, kde musíte jít vždy do nejvyšší výbavy plné někdy až otravných nesmyslů, protože v nižších chybí něco, co potřebujete, a připlatit zvlášť se to nedá, mají také své mínusy, že... ;-)
Definuj 'nekonfigurovatelnu znacku'.A skus byt realista - malokto si kupuje auto systemom skladacka. Preco? Pretoze v katalogu sice ma moznost prihodit vsetko individualne, ale potom si na to pocka - spravil to kolega z prace, ktory si chcel nakonfigurovat nemenovanu 'cena od' znacku, pretoze chcel nakupovat 'lokalne'. Ked mu povedali, ze bude cakat cca pol roka, tak si kupil ... Japonca - ten siel do vyroby a mal ho za 2 mesiace. Pretoze okrem urovni vybav mas spravidla k dispozicii pakety, ktore, svete div se, spadaju do kategorie 'chcem to, ale nechcem tamto'. A vela veci patri do 'dealer installed accessory' kategorie.Ale predpokladam, ze seriozny zaujem o kupu Japonca si nikdy nemal, a uz vobec ziadneho nekupil. Takze neznalost ta ospravedlnuje.
z nepouživných blbin bych se obešel bez kožených sedaček, to je fakt, ale i tak ten Karoq, když do něj člověk dá to, co by chtěl, tak na dvojnásobek vyjde.
Skoda umi menit minusy na plusy ;-)
Jakože prodává olítaný Oktavyje v dýzlu za vyšší ceny, než byly ve flotile pořízený? :-P
Nojo ale kupuješ si aspoň důkladně prověřený vůz. Nemusíš riskovat funglovku. To za příplatek stojí. :-P
Kdybych uvažoval o Gaziku této velikosti, šel bych se minimálně projet.
Měl jsem půjčené jak Tivoli, tak i Musso a můžu říci, že oboje patří na vrchol své třídy a to jak jízdně, funkčností, tak i zpracováním. Před dvěma roky jsem o Tivoli uvažoval ale nakonec jsem dostal služební.
Vrchol třídy? To působí jako vtip.
Vrchol tridy? Tridy samy pro sebe? Tedy mezi Korando, Niva a Mahindra? :-|
Dobře ty :-D
Vrchol? Možná pro Korejce, ale v konkurenci ostatních je značně pod vrcholem.https://www.autoexpress.co.uk/ssangyong/korando/108327/... ...
Proč odkazuješ na PR článek Škodofky v angličtině, tobě nestačí ty české PR sračky, kterých je plný internet? :-D Nikdo tomu nevěří.
.."ve své kategorii" a to platí bezezbytku. Laskavě si nakonfigurujte Karoqa na to, co má ten korejec a budete na dvojnásobné ceně. Že v Británii je cena šokdovky niže, než konkurence je jejich výhoda, u nás tom utak ale není.
Já čtu, že je druhý. Mám zkušenosti s Karoqem a nebral bych ho.
Druhý ze dvou, tedy poslední. :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.