Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

ACE  |  06. 11. 2019 13:09

Kdybych uvažoval o Gaziku této velikosti, šel bych se minimálně projet.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  06. 11. 2019 14:26

Měl jsem půjčené jak Tivoli, tak i Musso a můžu říci, že oboje patří na vrchol své třídy a to jak jízdně, funkčností, tak i zpracováním. Před dvěma roky jsem o Tivoli uvažoval ale nakonec jsem dostal služební.

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 11. 2019 15:16

Vrchol? Možná pro Korejce, ale v konkurenci ostatních je značně pod vrcholem.
https://www.autoexpress.co.uk/ssangyong/korando/108327/... ...

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  06. 11. 2019 20:03

Já čtu, že je druhý. Mám zkušenosti s Karoqem a nebral bych ho.

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 11. 2019 23:42

Druhý ze dvou, tedy poslední.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  06. 11. 2019 22:08

.."ve své kategorii" a to platí bezezbytku. Laskavě si nakonfigurujte Karoqa na to, co má ten korejec a budete na dvojnásobné ceně. Že v Británii je cena šokdovky niže, než konkurence je jejich výhoda, u nás tom utak ale není.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  07. 11. 2019 07:56

Proč odkazuješ na PR článek Škodofky v angličtině, tobě nestačí ty české PR sračky, kterých je plný internet? Nikdo tomu nevěří.

Odpovědět  |   | 
Tywoe  |  06. 11. 2019 16:28

Vrchol tridy? Tridy samy pro sebe? Tedy mezi Korando, Niva a Mahindra?

Odpovědět  |   | 
Čurin & Dement  |  06. 11. 2019 18:18

Dobře ty

Odpovědět  |   | 
MM  |  06. 11. 2019 19:35

Vrchol třídy? To působí jako vtip.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 11. 2019 13:54

Nikdo = zakaznici 'cena-od' znaciek kde akykolvek model s pouzitelnou vybavou stoji vzdy viac nez draha dovozova konkurencia.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 11. 2019 18:21

Tak ony nekonfigurovatelné značky, kde musíte jít vždy do nejvyšší výbavy plné někdy až otravných nesmyslů, protože v nižších chybí něco, co potřebujete, a připlatit zvlášť se to nedá, mají také své mínusy, že...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 11. 2019 18:27

Skoda umi menit minusy na plusy

Odpovědět  |   | 
setr  |  06. 11. 2019 19:25

Jakože prodává olítaný Oktavyje v dýzlu za vyšší ceny, než byly ve flotile pořízený?

Odpovědět  |   | 
Jindra  |  07. 11. 2019 12:20

Nojo ale kupuješ si aspoň důkladně prověřený vůz. Nemusíš riskovat funglovku. To za příplatek stojí.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  07. 11. 2019 14:48

z nepouživných blbin bych se obešel bez kožených sedaček, to je fakt, ale i tak ten Karoq, když do něj člověk dá to, co by chtěl, tak na dvojnásobek vyjde.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 11. 2019 12:54

Definuj 'nekonfigurovatelnu znacku'.

A skus byt realista - malokto si kupuje auto systemom skladacka. Preco? Pretoze v katalogu sice ma moznost prihodit vsetko individualne, ale potom si na to pocka - spravil to kolega z prace, ktory si chcel nakonfigurovat nemenovanu 'cena od' znacku, pretoze chcel nakupovat 'lokalne'. Ked mu povedali, ze bude cakat cca pol roka, tak si kupil ... Japonca - ten siel do vyroby a mal ho za 2 mesiace. Pretoze okrem urovni vybav mas spravidla k dispozicii pakety, ktore, svete div se, spadaju do kategorie 'chcem to, ale nechcem tamto'. A vela veci patri do 'dealer installed accessory' kategorie.

Ale predpokladam, ze seriozny zaujem o kupu Japonca si nikdy nemal, a uz vobec ziadneho nekupil. Takze neznalost ta ospravedlnuje.

Odpovědět  |   | 
Aa  |  06. 11. 2019 14:09

Pekne

Odpovědět  |   | 
Luboš  |  07. 11. 2019 20:56

Vypadá pěkně.cena je tak uchvacujici že člověk nestačí polikat. Kolik mají na tom ty naši prodejci když se to bude prodávat to už tady nikdo nepíše. Ta cena by byla někde jinde a škoda kodiag by už nikdo nechtěl. To přece nejde aby nás vytlačila čína.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  09. 11. 2019 18:04

A ty jako obchodník bys troubil do světa své obchodní marže? Notabene marže není zisk. A můžu tě uklidnit, marže se v dnešní době pohybuje 6 - 10% z ceny bez DPH.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  08. 11. 2019 05:32

Stojí polovinu-najede polovinu

Odpovědět  |   | 
Weni  |  08. 11. 2019 15:28

Ssangyongy mám už čtrnáct let.
Nejprve staré Korando, 7let, a teď Rextona
Oba typy se vyznačují jednou zvláštní vlastností - jsou skoro bezporuchové.
Do oprav jsem za ta léta investoval do spojky a vodní pumpy.
(Nebudeme brat v potaz spotřebku jako destičky atd)
Velké plus pro toho, kdo nejezdí jen po asfaltu, je auto na rámu, a půlená převodovka na terén či tahání těžkých věcí mimo asfalt.
Technologie je licence Mercedesu.
Stejně odolné auto by byla nejspíš jen Toyota Landcruiser, jenže starší SY je o dvě třetiny levnější, nový o polovinu...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A