Nový sporťák TVR se ukáže již v pátek. Tady je malá ochutnávka

Fanoušci britské značky sportovních aut TVR jsou u vytržení. Dlouhá léta čekají na nový model. Již v pátek se konečně dočkají. Nově vzkříšená automobilka odhalí novinku na revivalu v Goodwoodu. 

Čekání si zatím můžeme zkrátit alespoň několika zajímavými snímky a technickými informacemi. Novinka má podle informací přijít s osmiválcem o objemu 5,0 litru a výkonem 357 kW. Z nuly na sto má zrychlit za méně než 4 vteřiny. Maximální rychlost má přesahovat hranici 320 km/h. 

TVR konečně ukázalo nový model! Ovšem pouze těm, kteří na něj složili zálohu…

TVR konečně ukázalo nový model! Ovšem pouze těm, kteří na něj složili zálohu…

Prvních 500 kusů ponese označení "Launch Edition". Pokud byste náhodou měli zájem, zřejmě vás zklameme. Téměř všechny kusy jsou již prý rozebrány. Cena se pohybuje na přibližně 2,6 milionu českých korun.

Továrnu plánuje automobilka otevřít příští rok, dodávky vozů mají začít někdy v roce 2019. Po první edici mají přijít ještě levnější i dražší verze novinky.

Více fotografií v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků