Nový sporťák od Toyoty se ukáže už v lednu. Bude jiný, než na jaké jsme zvyklí

ACE  |  11. 12. 2019 13:14

Konečně snad něco zajímavého na obzoru.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 12. 2019 14:15

Zajimave veci se deji/ukazuji neustale, akorat kazdeho zajima neco jineho a spousta lidi ceka, az jim zajimavost naserviruji pred xycht

Jinak je tohle ten Yaris GR, o kterem se pise uz tydny? Mj i tady https://www.autorevue.cz/ostra-toyota-yaris-gr-4-n... ... .

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 12. 2019 14:56

Je to tak jak říkáš, každého zajímá krapet něco jiného. Už chvilku se o něm mluví, ale moc konkrétních info není.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  12. 12. 2019 10:04

Je to celkem prdel, zajímalo by mě jakej minusář nesouhlasí "že je v pořádku" když se ukáže nový auto (to jako chce furt jen starý?), kdo nesouhlasí s tím že různé lidi zajímají různá auta? nebo je to dement co nečte text, nebo ho nechápe. Pochopím to když někdo něco chválí, haní, nebo prosazuje nějaký názor, ale tohle?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 12. 2019 09:54

Jen 3 bezmozci?

Odpovědět  |   | 
kari  |  11. 12. 2019 13:39

Že by konečně zase nějaké auto pro řidiče? Nekompromisní automobil pro zábavu a čistou radost z jízdy? Takové menší STI, EVO... ? 4X4, slušný výkon, žádný hybrid a podobný zhovadilosti, manuál, dostatečně odolný a dimenzovaný podvozek a možná i klasická ruční brzda? To by byla velká paráda.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  11. 12. 2019 16:43

ono to by bolo dobre ale muselo by to ist cez medzinapravovy diff a nie cez viaclamelovu spojku a muselo by to vediet zapinat zadok aspon na 30:70 a nie opacne ale to si nemyslim

Odpovědět  |   | 

a co když tá vícelamelová spojka je samosvorná? Určitě tam nebude parodie 4X4 haldex., uvidíme a pecka by byla kdyby se to začalo vyrábět v Kolíně a vzadu by byl elektromotor.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 12. 2019 21:36

Tyhle idealistické představy z předminulého desetiletí mě nepřestávají udivovat...

Odpovědět  |   | 
kari  |  12. 12. 2019 07:09

Holt jsou řidiči a milovníci aut, pak uživatelé aut a na konci toho řetězu je ještě mpolan

Odpovědět  |   | 
...  |  12. 12. 2019 07:59

..skor by som povedal,ze na zaciatku retazca je Mpolan ako jednobunkovy organizmus

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 12. 2019 08:47

A pořád chytřejší, než ty. To musí strašně bolet, co?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 12. 2019 08:47

Mně se jen líbí, jak jsi zaspal dvacet let, jak Matásek v Poldovi, a teď bys vše chtěl převracet do pravěku. To, co popisuješ, už deset let vůbec neexistuje, protože moderní auta neovládáš přímo sám, ale vždy přes nějakou přemoudřelou elektroniku. Bez ní by se "jezdci" tvého typu už dávno vyzabíjeli.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  12. 12. 2019 10:06

Furt jsou auta, kde přemoudřelou elektroniku můžeš omezit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 12. 2019 17:50

Omezit, ale ne vypnout. A když už vypnout, pak to není "spotřebá" typu Yarisu. Ale jo, kluci, jen slintejte, bavím se.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  12. 12. 2019 20:04

Doufám, že to bude inspirované rally aspoň jako Lancer Evo v poslední verzi. . Já nejsem zpátečník, chápu, že doba se mění. To ale neznamená, že se mi musí lépe jezdit s s hybridní RAV4 než než LandCruiserem. Nebo, že se mi musí líbit, když se mnou auto tahá o volant, na každé dilatační spáře na cestě, kterou bere jako čáru apod....

Když GR Yaris bude hybrid bez mechanické 4x4, tak jej nekoupím a život půjde dál.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 12. 2019 09:56

A co nemůžeš vypnout, blafeš, ale konkrétního nevyplodíš nic.

Odpovědět  |   | 
kari  |  12. 12. 2019 10:29

Nesuď druhé podle sebe. To že ty nezvládneš řídit auto, neznamená, že to nezvládají jiní. Je smutné, že bez "pomocníčků" by jsi se "zabil" a přesto máš tu odvahu chodit na servery o autech a dle všeho možná i sednout za volant. No budeme doufat, že tě ty "pomocníčci" udrží na silnici a bez nehody.
My, kteří rádi řídíme, o auta se zajímáme a na silnici nepotřebujeme, aby nás auta držela v pruhu si budeme rádi užívat "opravdové" jízdy dokud to jde. Doba je zlá, spoustu věcí už na autě nevypneš, ale pořád to do jisté míry ještě jde.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 12. 2019 17:52

Snažíš se hezky, ale to překrucování je křečovité. Což je ale pro tebe tak hezky typické.
A jinak si dál plácej co chceš, ale tvé podřadné názory na mé pravdě nic nezmění.

Odpovědět  |   | 
kari  |  13. 12. 2019 08:09

Máš pravdu v jednom, je to pouze "tvá pravda"

Odpovědět  |   | 
lol  |  12. 12. 2019 06:38

No konečně! A jsem rád, že je to spolehlivá Toyota. Na to se fakt těším. Bojím se trochu ceny, ale tohle tady rozhodně chybělo. Něco živějšího do města, ale i mimo něj a ten zvuk? No já to chci

Odpovědět  |   | 
rcxp  |  14. 12. 2019 18:41

Jenže tohle bude spíš nová závodnička nižší kategorie a cena normálního člověka dostane do kolen a na běžné silnice nepřijde. Informací zatím není dost snad kategorie R4 podle nápisu jiném videu. Ona např. R5ka (Fabie4x4) stoji 230k.euro. A Toyota zatím R5ku nemá i když má skvělé WRCo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

včera | Jan Mička | 62 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Američané dávají sbohem škrabkám na led. S lepším řešením přichází luxusní Lincoln

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S …

K vyhřívaným sedadlům, volantu či zadnímu oknu se nyní připojují i stěrače předního okna.

23.  12.  2019 | | 109 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A