V poslední době jsme o značce Smart téměř neslyšeli, ale Mercedes měl s ní plné ruce práce. Mercedes-Benz

V poslední době jsme o značce Smart téměř neslyšeli, ale Mercedes měl s ní plné ruce práce. | Mercedes-Benz

Provedl kompletní restrukturalizaci a připravil zcela nový model v duchu moderní doby. Mercedes-Benz

Provedl kompletní restrukturalizaci a připravil zcela nový model v duchu moderní doby. | Mercedes-Benz

Ten se představil loni na autosalonu v Mnichově pod názvem Smart Concept #1. Mercedes-Benz

Ten se představil loni na autosalonu v Mnichově pod názvem Smart Concept #1. | Mercedes-Benz

Dle očekávání se Smart stal plně elektrickou značkou se zaměřením na ryze městské automobily, v nichž vynikal. Mercedes-Benz

Dle očekávání se Smart stal plně elektrickou značkou se zaměřením na ryze městské automobily, v nichž vynikal. | Mercedes-Benz

Sériový model se od studie změnil pouze minimálně. Mercedes-Benz

Sériový model se od studie změnil pouze minimálně. | Mercedes-Benz

Design sází na hladké a nekomplikované tvary doplněné luxusními prvky jako jsou elektrické kliky bezrámových dveří nebo panoramatické střecha. Mercedes-Benz

Design sází na hladké a nekomplikované tvary doplněné luxusními prvky jako jsou elektrické kliky bezrámových dveří nebo panoramatické střecha. | Mercedes-Benz

S délkou 4 270 mm a rozvorem 2 750 mm jde na poměry Smartu o poměrně velký vůz. Mercedes-Benz

S délkou 4 270 mm a rozvorem 2 750 mm jde na poměry Smartu o poměrně velký vůz. | Mercedes-Benz

Vždyť poslední  Smart Forfour II z roku 2019 měřil pouhých 3495 mm a elektrický Smart Fortwo dokonce jen 2 695 mm. Mercedes-Benz

Vždyť poslední  Smart Forfour II z roku 2019 měřil pouhých 3495 mm a elektrický Smart Fortwo dokonce jen 2 695 mm. | Mercedes-Benz

Také šířka 1 820 mm a výška 1 640 mm poukazuje na dospělé auto. Mercedes-Benz

Také šířka 1 820 mm a výška 1 640 mm poukazuje na dospělé auto. | Mercedes-Benz

Litrová zážehová verze předchůdce vážila kolem 900 kg zatímco #1 se díky rozměrné baterii může pochlubit více než dvojnásobnou váhou 1 820 kg. Mercedes-Benz

Litrová zážehová verze předchůdce vážila kolem 900 kg zatímco #1 se díky rozměrné baterii může pochlubit více než dvojnásobnou váhou 1 820 kg. | Mercedes-Benz

Také jezdí na 19pacových kolech. Mercedes-Benz

Také jezdí na 19pacových kolech. | Mercedes-Benz

Nebojte, díky 200 kW motoru s točivým momentem 343 N.m. jde pořád o čipernou městskou hračku. Mercedes-Benz

Nebojte, díky 200 kW motoru s točivým momentem 343 N.m. jde pořád o čipernou městskou hračku. | Mercedes-Benz

Akumulátor s kapacitou 66 kWh by měl podle cyklu WLTP vystačit pro ujetí 420 až 440 km. Mercedes-Benz

Akumulátor s kapacitou 66 kWh by měl podle cyklu WLTP vystačit pro ujetí 420 až 440 km. | Mercedes-Benz

Uhánět přitom můžete rychlostí až 180 km/h. Mercedes-Benz

Uhánět přitom můžete rychlostí až 180 km/h. | Mercedes-Benz

Novinkou je sílení digitálního klíče a udělení přístupu do vozu třetím osobám. Mercedes-Benz

Novinkou je sílení digitálního klíče a udělení přístupu do vozu třetím osobám. | Mercedes-Benz

Pomocí AC nabíječky s výkonem 22 kW se dostanete z 10 na 80 procent baterie za 3,5 hodiny. Mercedes-Benz

Pomocí AC nabíječky s výkonem 22 kW se dostanete z 10 na 80 procent baterie za 3,5 hodiny. | Mercedes-Benz

Alternativou je rychlé DC nabíjení výkonem až 150 kW, které zkrátí dobu procesu na 30 minut. Mercedes-Benz

Alternativou je rychlé DC nabíjení výkonem až 150 kW, které zkrátí dobu procesu na 30 minut. | Mercedes-Benz

Další výhodou platformy je použití vysokého podílu (75 procent) čipů s možností jejich vylepšování pomocí bezdrátových aktualizací. Mercedes-Benz

Další výhodou platformy je použití vysokého podílu (75 procent) čipů s možností jejich vylepšování pomocí bezdrátových aktualizací. | Mercedes-Benz

Veškerá jízdní data se zobrazují řidiči na štíhlém 9,2pakce širokém displeji.   Mercedes-Benz

Veškerá jízdní data se zobrazují řidiči na štíhlém 9,2pakce širokém displeji.   | Mercedes-Benz

Ten sází na jednoduchou ergonomii, jelikož veškeré ovladače komfortních funkcí jsou integrovány do centrální dotykové obrazovky s úhlopříčkou 12,8 palce. Mercedes-Benz

Ten sází na jednoduchou ergonomii, jelikož veškeré ovladače komfortních funkcí jsou integrovány do centrální dotykové obrazovky s úhlopříčkou 12,8 palce. | Mercedes-Benz

Využít ale můžete i vyspělého avatara s hlasovým ovládáním. Mercedes-Benz

Využít ale můžete i vyspělého avatara s hlasovým ovládáním. | Mercedes-Benz

Smart nezveřejnil datum oficiálního vstupu na trh.  Mercedes-Benz

Smart nezveřejnil datum oficiálního vstupu na trh.  | Mercedes-Benz

Je ale možné, že termínově upřednostní Čínu před Evropou. Mercedes-Benz

Je ale možné, že termínově upřednostní Čínu před Evropou. | Mercedes-Benz

Nakonec, Smartu v elektrické budoucnosti pomohlo právě spojení Mercedesu s čínskou značkou Geely. Mercedes-Benz

Nakonec, Smartu v elektrické budoucnosti pomohlo právě spojení Mercedesu s čínskou značkou Geely. | Mercedes-Benz

Smart #1 2022 Mercedes-Benz

Smart #1 2022 | Mercedes-Benz

Smart #1 2022 Mercedes-Benz

Smart #1 2022 | Mercedes-Benz

Smart #1 2022 Mercedes-Benz

Smart #1 2022 | Mercedes-Benz

Smart #1 2022 Mercedes-Benz

Smart #1 2022 | Mercedes-Benz

Smart #1 2022 Mercedes-Benz

Smart #1 2022 | Mercedes-Benz

Smart #1 2022 Mercedes-Benz

Smart #1 2022 | Mercedes-Benz

Smart #1 2022 Mercedes-Benz

Smart #1 2022 | Mercedes-Benz

Smart #1 2022 Mercedes-Benz

Smart #1 2022 | Mercedes-Benz

Smart #1 2022 Mercedes-Benz

Smart #1 2022 | Mercedes-Benz

Smart #1 2022 Mercedes-Benz

Smart #1 2022 | Mercedes-Benz

Provedl kompletní restrukturalizaci a připravil zcela nový model v duchu moderní doby. Mercedes-Benz
Ten se představil loni na autosalonu v Mnichově pod názvem Smart Concept #1. Mercedes-Benz
Dle očekávání se Smart stal plně elektrickou značkou se zaměřením na ryze městské automobily, v nichž vynikal. Mercedes-Benz
Sériový model se od studie změnil pouze minimálně. Mercedes-Benz
34
Fotogalerie

Nový Smart #1 oficiálně: Rozvor má delší než celý Smart ForTwo, výkonu je snad až příliš moc!

Automobilka Smart vstupuje s pomocí čínského spojence do elektrické doby. Novinka #1 nabídne vysokou míru digitalizace a nebývale štědré rozměry. Překvapí i rychlostí dobíjení.

V poslední době jsme o značce Smart téměř neslyšeli, ale Mercedes měl s ní plné ruce práce. Provedl kompletní restrukturalizaci a připravil zcela nový model v duchu moderní doby. Ten se představil loni na autosalonu v Mnichově pod názvem Smart Concept #1.

Dle očekávání se Smart stal plně elektrickou značkou se zaměřením na ryze městské automobily, v nichž vynikal. Sériový model se od studie změnil pouze minimálně. Design sází na hladké a nekomplikované tvary doplněné luxusními prvky jako jsou elektrické kliky bezrámových dveří nebo panoramatické střecha.

S délkou 4270 mm a rozvorem 2750 mm jde na poměry Smartu o poměrně velký vůz. Vždyť poslední  Smart Forfour II z roku 2019 měřil pouhých 3495 mm a elektrický Smart Fortwo dokonce jen 2695 mm.

Také šířka 1820 mm a výška 1640 mm poukazuje na dospělé auto. Litrová zážehová verze předchůdce vážila kolem 900 kg zatímco #1 se díky rozměrné baterii může pochlubit více než dvojnásobnou váhou 1 820 kg. Také jezdí na 19pacových kolech.

Nebojte, díky 200 kW motoru s točivým momentem 343 N.m. jde pořád o čipernou městskou hračku. Akumulátor s kapacitou 66 kWh by měl podle cyklu WLTP vystačit pro ujetí 420 až 440 km. Uhánět přitom můžete rychlostí až 180 km/h. Pomocí AC nabíječky s výkonem 22 kW se dostanete z 10 na 80 procent baterie za 3,5 hodiny. Alternativou je rychlé DC nabíjení výkonem až 150 kW, které zkrátí dobu procesu na 30 minut. Další výhodou platformy je použití vysokého podílu (75 procent) čipů s možností jejich vylepšování pomocí bezdrátových aktualizací. Novinkou je sílení digitálního klíče a udělení přístupu do vozu třetím osobám.

 

Vysokou míru digitalizace prezentuje i interiér. Ten sází na jednoduchou ergonomii, jelikož veškeré ovladače komfortních funkcí jsou integrovány do centrální dotykové obrazovky s úhlopříčkou 12,8 palce. Využít ale můžete i vyspělého avatara s hlasovým ovládáním. Veškerá jízdní data se zobrazují řidiči na štíhlém 9,2pakce širokém displeji.

Smart nezveřejnil datum oficiálního vstupu na trh. Je ale možné, že termínově upřednostní Čínu před Evropou. Nakonec, Smartu v elektrické budoucnosti pomohlo právě spojení Mercedesu s čínskou značkou Geely.

Smart

Smart je německý výrobce malých automobilů. Myšlenka na tak malý vůz vznikla koncem osmdesátých let v hlavě šéfa Swatch, který se v roce 1994 spojil se značkou Mercedes-Benz a o čtyři roky později bylo na světě první auto.

Smart fortwo • Smart fortwo kabrio •​ Smart forfour

Doporučujeme

Články odjinud