S novým projektem uvádí Singer několik technických novinek, nehledě na možnost vyměnitelných dílů karoserie.
Kalifornský Singer Vehicle Design, vrchní specialista na restomody Porsche 911, uvádí do svého portfolia přestaveb další novinku. Po uvedení modernizované reinterpretace 930 Turbo se firma vrací k základnější úrovní modelové řady 911 a ve formě limitované edice stovky vozů nabízí vlastní představu ultimátní Carrery z 80. let. Výsledek přitom znovu doplňuje o hrstku velmi unikátních prvků.
Dárcovským vozem nového projektu je i nadále 911 generace 964, ačkoliv designem se vůz inspiroval hlouběji v osmdesátých letech, a to konkrétně u poměrné vzácné konfigurace standardní atmosférické Carrery s volitelně širokou karoserií přeplňovaného Turba, silnějšími brzdami, většími koly a rovněž s možností velkého křídla (takzvaná výbava SSE – Super Sport Equipment).
Nová karoserie Carrery od Singeru je už tradičně z karbonu a zájemcům dává na výběr mezi malým výsuvným spoilerem nebo velkou pevnou variantou ve spojení s agresivnějším předním splitterem – tyto díly si lze objednat i dodatečně a podle nálady si je měnit, vybaveny jsou totiž rychloupínacím mechanismem. Volitelnou položkou jsou také doplňkové světlomety na přídi (po vzoru pevných lamp starých rallyových devětsetjedenáctek), zde ovšem jako výsuvné „mrkačky“, které se při nepoužívání skryjí pod kapotu vozu.
V motorovém prostoru uvádí společnost také pár novinek. Přepracovaný plochý šestiválec o objemu čtyř litrů (vycházející z generace 964) byl opět vyvinut ve spolupráci s Cosworthem. Poprvé však Singer pracuje s vodou chlazenými hlavami válců, zatímco samotné válce nadále spoléhají na chlazení vzduchem. Novinkou je také proměnné časování ventilů. S ohledem na charakter přestavby má motor obstojných 420 koní (309 kW) s omezovačem za hranicí 8000 ot./min.
Aktualizovaná konstrukce vozu s dodatečnými výztuhami, modernizovaný podvozek s nastavitelnými tlumiči s elektronickou regulací (včetně systému přizvednutí přídě) nebo volitelně i karbon-keramické brzdy jsou u Singeru již standardem. Podobně jako u dřívějšího Turba je zákazníkům v rámci neomezené personalizace nabídnuta možnost komfortního či odlehčeného interiéru. Nové technologie jsou do kabiny začleněny vkusně, je tu diskrétní navigace, konektivita s chytrými telefony a kromě zmíněné nastavitelnosti tlumičů nechybí ani pět jízdních režimů upravujících míru zásahu kontroly trakce a ESP.
Každá přestavba ze stovky nabízených počítá s vysoce individuálním přístupem ze strany zákazníka. Cenovku tedy společnost vůbec nezmiňuje. Zobrazené exempláře v galerii jsou mimochodem specifikacemi opravdových klientů.