Nový šéf Škody naznačil, kudy se bude značka ubírat. Na levná auta to nevypadá

57 komentářů

Lord Owl
12. srpna • 9:01

Poslední fakt levná Škodovka byla Felicia.
Pak si začali hrát na drahotu....

Ivan
13. srpna • 12:24

Vzhledem k tehdejším platům levná. To jo. Asi tak na úrovni dnešní dobře vybavené Octavie.

Polo
11. srpna • 17:25

Nebude to sice levný, ale za to to bude ojebaný na materiálu a zpracování o 49% líp než předtím.

Allamarein
10. srpna • 19:58

No a neříkal jsem to hned, že žádná "Dacia" nebude, No říkal, samozřejmě... Protože Allamarein není žádný blbec, Allamarein ví.
A vy ostatní... plačte. Ale jen sami nad sebou.

10. srpna • 20:25

Co bude nebo nebude, to ukaze budoucnost a ne nejake proklamace manageru do tisku. To vi prece kazdy pitomecek a mel by to vedet i Allamarain ktery tady smesne jasa nad svym projevem jasnohlouposti.

Karloos
11. srpna • 9:37

On je to totiž jen sebestředný ubožák.

Allamarein
10. srpna • 20:36

Tvoje ubohé plácání nezmění nic na tom, že Allamarein má (jako vždy) pravdu.

10. srpna • 21:49

Allamarein ma (jako vzdy) pravdu, to je hezky napsany. Krome toho ze je (a projevuje se tak) debil, je i blazen. Blazni taky tvrdi ze maji vzdycky pravdu.

10. srpna • 21:49

Allamarein ma (jako vzdy) pravdu, to je hezky napsany. Krome toho ze je (a projevuje se tak) debil, je i blazen. Blazni taky tvrdi ze maji vzdycky pravdu.

Jarda
10. srpna • 19:15

...zmiňuje, že chce věnovat zvláštní pozornost digitalizaci produktů a další elektrifikaci...
Tak to mě děsí úplně nejvíc. Radši tříválec s normálním ovládáním, než alternativní elektrokrám, kde když budu chtít odbočit, budu za chvíli snad hledat i volant a brzdy v menu infotaimentu.

Jozef
10. srpna • 19:14

..... vyhovjet zákazníkúm, alebo Bruselu 🤔 ?!?

Jozef
10. srpna • 18:20

..... vyhovjet zákazníkúm, alebo Bruselu 🤔 ?!?

10. srpna • 18:20

Skoda bude delat to, co bude pozadovat vlastnik a vedeni koncernu VW a novy reditel bude plnit stanovene ukoly.

petr r. (petrumr)
10. srpna • 17:14

Řekni kolik vyděláváš a my ti řekneme, jestli ty tvoje auta budou konkurenceschopný. Šéfe pochop to, že ty máš uplně jiný myšlení, než ten co má auto v průjezdu a v kufru nachystaný kožky z králika a nemůže si dovolit rýži nebot pěstuje brambory.

jozka
10. srpna • 16:36

K tomu vyroku v zaveru... napada mne jen otrepany vtipek... Tak dlouho jsme se nejnovejsimu vtipu pana vedouciho smali, nez nam doslo, ze je to ukol.A jasne, zakaznici chteji elektrifikaci a digitalizaci a vsechno aby to bylo konkurenceschopny vuci Kie a Dacii. Korporatni ptydepe si nekterak nezada s tim stranicvo-politickym.

Pavel
10. srpna • 16:09

Vedení Škody podléhá vedení koncernu a to zase rozhodnutí akcionářů, takže je to balancování na hranici mezi těmito světy a když se bude chtít dlouhodobě udržet v sedle, bude dělat stejně to, co chtějí oni. Akcionář chce své peníze a jestli mu je přinese Seat, Škoda, VW, Man, Scania atd atd je mu v konečném důsledku asi jedno.

Joe Doe
10. srpna • 14:12

Na lacne to nevyzera... V podstate sa nic nemeni, Skoda bude dalej predavat auta pod(priemerne) auta s premrstenou cenovkou.

Kankunen
10. srpna • 14:24

A ti blbí policajti v tom budou jezdit v půlce Evropy a ti blbí taxikáři v Moskvě taky. Co ty na to?

iPace
11. srpna • 7:33

pri cenach za jake se prodava fleet se jim nelze divit, jenze v te pulce Evropy jim zajina do rajonu nakukovat nekolik souperu a prodejni fleety jim snizovat, a pokud s tim neco neudelaji muze je to casem hodne bolet ;-)

LOL
10. srpna • 15:57

Tak všichni víme, jak se u PČR dělají výběrka, že? Já nemám nic proti tomu, že stát dává zakázky firmám, které vyrábějí na území ČR (a počítám do toho i Hujdu), ale dělat z toho něco "super," to je dost nerozumné.

Allamarein
10. srpna • 19:57

Jo? A co o tom víš? Reálně, namísto hospodských plků, troubo?

LOL
11. srpna • 13:31

vím o tom docela dost.

Sherlock
10. srpna • 14:39

Že Ti dostali konkrétní nabídku. Škoda je úspěšná, místo celkového zdražení přišla s dokonalou záležitostí, větším odběratelům prodávat za neveřejnou nabídku, ostatním to osolit. Tím se zbavila problémových zákazníků, kteří jsou citliví na každý výkyv ekonomiky a v servisu prudí. Není nad to mít zákazníky z řad velkých firem. Kupovat jako maloodběratel se slevou 8% z ofiko ceníku, není Škoda optimální volba.

Warumnicht
10. srpna • 13:45

Je fajn, že chce Škoda držet krok s hlavním konkurentem, Dacií

Hugo z hor
10. srpna • 13:37

no hlavne ze bude v aute wifi. Myslim ze zakaznici by spis ocenili normalni motory misto sekacky na travu s lowcost podvozkem typu “zebrinak”

Michal2
11. srpna • 18:36

Jako výběr 1.0tsi 81kw,1.5tsi 110kw,2.0 150kw a 180kw+2tdi 85,110 a 150kw a hybrid pokud na výběr nestačí u jen obyčejný octy tak to bež k toyote tam je jen jeden menší a větší hybrid.

Hustodrak
11. srpna • 12:51

I torzka se dá naladit dobře, viz. Mazda 3

Oskar
16. srpna • 7:15

Samozřejmě že dá. Jenže to Škoda to neumí, nebo z nějakého důvodu záměrně nedělá. :-/

Luke
10. srpna • 13:42

Motory má srovnatelné s konkurencí, tam jim to vychází ještě dobře, s podvozky souhlasím.

LOL
10. srpna • 13:54

opravdu? Co nabízí třeba proti šestiválu 3.3T z Kia Stinger? Nebo je řeč jen o 2.0TDI? :-D

KRD
10. srpna • 14:14

A škoda má model, který odpovídá Stingeru? To má tak max Audi

Skodovak
11. srpna • 0:02

Záleží na hodnotících kritériich...dálky se dají jezdit i se Superbem 2.0tsi s 200kw, L&K výbava. Ten motor je fakt povedený. Navíc to odveze víc lidí se zavazadly.

eCVThater
10. srpna • 14:53

Ne to fakt nemá. Stinger je technický a designový úlet nesrovnatelný s čímkoliv na evropském trhu. Konkutenty bych hledal spíš v Americe. Každopádně prodeje ukázaly, že to byl omyl a už se to nebude opakovat. Mně to bylo jasné hned po představení, že auto s takovou značkou, technikou, cenou a designem prakticky nemá cílovku a to se skrze nicotné prodeje potvrdilo. Tenkrát jsem za to schytával mínusy :-D.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iPace
11. srpna • 7:28

prodeje ukazali ze par tisic nadsencu se najde, ale na zisky to proste neni, ono jakekoliv auto co se takto vymika v beznejsim segmentu a cili na nadsence se neujmea znackou ani motorem to nebude, tak jako se prodava dobre i30N, stejne tak dobre by se mohl prodavat Stinger, Stinger ale jezdi v tride kde jiz jsou hraci jako A/S5, BMW3, IS, Arteon a dalsi, a je vesmes fuk co tam je za motor, po motoru kouka jen par zakazniku, a i mezi tema co si koupili ten benzin bude spousta tech co proste koupili to nejdrazsi co jim Kia dovolila a to byl prave benzinovej V6, spousta zakazniku takto uvazuje a pozadavkem u dealera je "dejte tam vsechno co jde" a citou nahodou tam je benzinova V6, kdyby byla vrcholem nafta tak tam maj naftu, kdyby krecci v kolecku tak tam maj krecky v kolecku :-D ale ani tahle skupina ani ti famndove jakoze poslednich mohykanu v podove V6 tohle nespasej, jsou totiz v takove minorite, ze pro automobilky je to nezajimave z hlediska zisku a pokud dane auto neslouzi jako vykladni PR skrin, tak nema smysl ho drzet v nabidce

eCVThater
11. srpna • 10:33

U Kia Stinger je ten problém, že cena odpovídá technice a design odpovídá značce, ale jinak to naprosto neodpovídá sobě navzájem. Design s bambilionem fejkových pikačovin všude po autě odpovídá tak autu se sotva poloviční cenovkou. Podobné úlety jsou sice vidět i u prémie a nebo třeba toho Arteonu, ale jednak to nebývá až taková hrůza a taky "co je dovoleno Jovovi, není dovoleno volovi", takže někdy nepovedený design přemůže síla značky (což samozřejmě není případ značky Kia).

Zelí
10. srpna • 14:13

Toto je celkem zbytečný motor pro automobilku Škoda v koncernové struktuře VW, kde šesti a víceválce se vyrábí, ale vyskytují se v automobilech pro jiné zákazníky než má škoda. To myslím každý chápe.

LOL
10. srpna • 15:54

"zbytečný motor" - takže nemají. To jsem chtěl slyšet.Záměrně jsem zvolil podobnou značku jako je Škoda, abych nebyl nařčen z toho, že srovnávam českou sockaznačku s nějakou prémií.

Petr
10. srpna • 14:11

Stinger je trosku jiny typ auta a je to jedine low-costove auto s sestivalcem.
A ty mizerne prodeje celosvetove - asi Stinger nemusi Skodovku vubec zajimat :D

LOL
10. srpna • 15:53

srovnal jsem nabídku motorů s konkurencí, nic víc, nic míň.
Mizerné prodeje ukazují, že mají horší motory? :-D To asi těžko. Drtivá většina pipkofilů si jde pro haťapku nebo jinou TSI tragédii a vůbec nad volbou nepřemýšlí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
10. srpna • 20:12

co na HTP bylo špatnýho? jezdilo to za 3,5L a TSI taky stejně. Akorát ted lidi raději volí, kde není klima hnaná motorem a nepřímý vstřik.

LOL
11. srpna • 13:30

skoro všechno. Podpálené ventily, přepalovaný olej. To nebyl povedený motor ani trochu.

i30 N Performance
11. srpna • 6:47

V práci jsme měli Fabie II gen. (Hurvínek) 1.2 HTP s průměrnou spotřebou 7,8 l.

Allamarein
10. srpna • 20:33

HTP za tři a půl litru? Leda z kopce a s větrem v zádech.

Michal2
11. srpna • 18:30

S tsi 162kw v octe taky jezdím za 4,5l a stačí rovina a tempomat.

Burešek
10. srpna • 19:30

Tvůj nick LOL přesně odpovídá tvému mdlému nedozrálému rozumu. Doufám, že máš polepený celý dětský pokojíček plakáty aut s těmi 8-válci a každý večer u nich pod peřinou onanuješ.

Hugo z hor
10. srpna • 13:48

jj, bohuzel vsechny automobilky jsou nucene vyrabet motory, ktere chteji soudruzi z centralniho planovani, misto motoru ktere by si prali zakaznici

iPace
10. srpna • 16:19

a ty ty zakazniky znas? protoze v diskuzich je to samej 8-12 valec, ale na fleku pred garoznkou pak ti sami lide parkuji spise nejaky ty 3-4 vlace, a neco jako 6+ valcu je spise vyjimkou, a to i v ojetinach kde ty 6+ valce na vyber jsou a jsou za velice "zajimave" ceny aneb kdys s kamosema zabrousime na tema aut, tak vetsina z nich obdivuje to ze mam v garazi srdcovky Mustanga s V8 nebo M3 s V6 a ze by v tom jezdili kazdej den, pritom v bazaru si misto poradne atmosfericke V6-8 vyberou oturbenej 4 valcovej diesel nebo oturbenej 3 valcobej benzin :-O a kdys pak vedej ze na denni jezdeni mam elektromobil tak se desne vytacej jak je to vysavac a ze by s tim nikdy nejezdili ikdys to ma 5x vetsi vykon nez jejich rodinnej van, se znamim kterej auta dovazi a servisuje jsem jednomu z nich vybirali auto, jedem s nim do Nemec a co myslite, do Smaxe si misto alespon 2 litrove nafty vybral 1.6 naftu s usmudlanyma 115 konikama, pritom u daneho dealera Fordu meli nadhernej 2 litrovej benzin 240 koniku s lepsi vybavou a jen o 1500 eur draz, na jeho 10-12 tisic km za rok, rikam mu proc chce tu smesnou naftu a pak basni o 8 valcich? no protoze prece spotreba a bude to desne drahy na servis, tak jo kdys chtel tak ma 1.6 naftu co jezdi za 7/100 a dal sni o nejakym poradnym aute s poradnym motorem, mel a ma penize na to aby bezproblemu uzivil ten 240 konovej benzinak, ale ted ma suprovou uspornou naftu ktera pri ceste na dovolenou ve 4 lidech zajiste vubec netrpi :-D

Ada je zase tady
13. srpna • 10:30

blbost - správně patří pod kapotu auta diesel

Hustodrak
11. srpna • 13:02

Nojono, taky slintam v inzerci nad 325i E90, srdíčko ji moc chce, ale v reale kocirruju 1.2tsi fobii... Prostě hlava ti říká, máš záruku, malou spotřebu a pojistku... Je to těžký. Nemám ty koule na to🙂

iPace
11. srpna • 7:13

R6

i30 N Performance
11. srpna • 6:40

Kdyš???:-D

Joe Doe
10. srpna • 14:10

Vsetky nie.

WRC Fabia R2 TwinCharger
10. srpna • 13:36

Budou se zamerovat na kvalitu.. jsem rad.. a kvalitni, to se prece kazdemu libi.B-]

František Koudelka miluje
10. srpna • 13:16

Grétu!
A Škoda bude dobré kladivo na tu novou elektrickou Dacii!

Ada je zase tady
13. srpna • 10:28

Doplňuji text: dieselová Škoda bude dobré kladivo na tu Dacii na baterky...

diesel je mor do kulí
13. srpna • 14:36

Hňupe, tebe by měli pálit benzinem na dvorku každý den, jako tenkrát v pětačtyřicátém.

Oskar
16. srpna • 7:13

Prosím dávejte si v diskuzi pozor na výrazy typu, že někdo bude někoho pálit. Pokud s danou osobou nesouhlasíte, lze to říci i normálně.

Doporučujeme

Články odjinud