Nový šéf Škody naznačil, kudy se bude značka ubírat. Na levná auta to nevypadá

František Koudelka miluje  |  10. 08. 2020 13:16

Grétu!
A Škoda bude dobré kladivo na tu novou elektrickou Dacii!

Odpovědět  |   | 
Ada je zase tady  |  13. 08. 2020 10:28

Doplňuji text: dieselová Škoda bude dobré kladivo na tu Dacii na baterky...

Odpovědět  |   | 
diesel je mor do kulí  |  13. 08. 2020 14:36

Hňupe, tebe by měli pálit benzinem na dvorku každý den, jako tenkrát v pětačtyřicátém.

Odpovědět  |   | 
Oskar  |  16. 08. 2020 07:13

Prosím dávejte si v diskuzi pozor na výrazy typu, že někdo bude někoho pálit. Pokud s danou osobou nesouhlasíte, lze to říci i normálně.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  10. 08. 2020 13:36

Budou se zamerovat na kvalitu.. jsem rad.. a kvalitni, to se prece kazdemu libi.

Odpovědět  |   | 
Hugo z hor  |  10. 08. 2020 13:37

no hlavne ze bude v aute wifi. Myslim ze zakaznici by spis ocenili normalni motory misto sekacky na travu s lowcost podvozkem typu “zebrinak”

Odpovědět  |   | 
Luke  |  10. 08. 2020 13:42

Motory má srovnatelné s konkurencí, tam jim to vychází ještě dobře, s podvozky souhlasím.

Odpovědět  |   | 
Hugo z hor  |  10. 08. 2020 13:48

jj, bohuzel vsechny automobilky jsou nucene vyrabet motory, ktere chteji soudruzi z centralniho planovani, misto motoru ktere by si prali zakaznici

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 08. 2020 14:10

Vsetky nie.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  10. 08. 2020 16:19

a ty ty zakazniky znas? protoze v diskuzich je to samej 8-12 valec, ale na fleku pred garoznkou pak ti sami lide parkuji spise nejaky ty 3-4 vlace, a neco jako 6+ valcu je spise vyjimkou, a to i v ojetinach kde ty 6+ valce na vyber jsou a jsou za velice "zajimave" ceny

aneb kdys s kamosema zabrousime na tema aut, tak vetsina z nich obdivuje to ze mam v garazi srdcovky Mustanga s V8 nebo M3 s V6 a ze by v tom jezdili kazdej den, pritom v bazaru si misto poradne atmosfericke V6-8 vyberou oturbenej 4 valcovej diesel nebo oturbenej 3 valcobej benzin a kdys pak vedej ze na denni jezdeni mam elektromobil tak se desne vytacej jak je to vysavac a ze by s tim nikdy nejezdili ikdys to ma 5x vetsi vykon nez jejich rodinnej van, se znamim kterej auta dovazi a servisuje jsem jednomu z nich vybirali auto, jedem s nim do Nemec a co myslite, do Smaxe si misto alespon 2 litrove nafty vybral 1.6 naftu s usmudlanyma 115 konikama, pritom u daneho dealera Fordu meli nadhernej 2 litrovej benzin 240 koniku s lepsi vybavou a jen o 1500 eur draz, na jeho 10-12 tisic km za rok, rikam mu proc chce tu smesnou naftu a pak basni o 8 valcich? no protoze prece spotreba a bude to desne drahy na servis, tak jo kdys chtel tak ma 1.6 naftu co jezdi za 7/100 a dal sni o nejakym poradnym aute s poradnym motorem, mel a ma penize na to aby bezproblemu uzivil ten 240 konovej benzinak, ale ted ma suprovou uspornou naftu ktera pri ceste na dovolenou ve 4 lidech zajiste vubec netrpi

Odpovědět  |   | 
i30 N Performance  |  11. 08. 2020 06:40

Kdyš???

Odpovědět  |   | 
iPace  |  11. 08. 2020 07:13

R6

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  11. 08. 2020 13:02

Nojono, taky slintam v inzerci nad 325i E90, srdíčko ji moc chce, ale v reale kocirruju 1.2tsi fobii... Prostě hlava ti říká, máš záruku, malou spotřebu a pojistku... Je to těžký. Nemám ty koule na to🙂

Odpovědět  |   | 
Ada je zase tady  |  13. 08. 2020 10:30

blbost - správně patří pod kapotu auta diesel

Odpovědět  |   | 
LOL  |  10. 08. 2020 13:54

opravdu? Co nabízí třeba proti šestiválu 3.3T z Kia Stinger? Nebo je řeč jen o 2.0TDI?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 08. 2020 14:11

Stinger je trosku jiny typ auta a je to jedine low-costove auto s sestivalcem.
A ty mizerne prodeje celosvetove - asi Stinger nemusi Skodovku vubec zajimat :D

Odpovědět  |   | 
LOL  |  10. 08. 2020 15:53

srovnal jsem nabídku motorů s konkurencí, nic víc, nic míň.
Mizerné prodeje ukazují, že mají horší motory? To asi těžko. Drtivá většina pipkofilů si jde pro haťapku nebo jinou TSI tragédii a vůbec nad volbou nepřemýšlí.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  10. 08. 2020 19:30

Tvůj nick LOL přesně odpovídá tvému mdlému nedozrálému rozumu. Doufám, že máš polepený celý dětský pokojíček plakáty aut s těmi 8-válci a každý večer u nich pod peřinou onanuješ.

Odpovědět  |   | 

co na HTP bylo špatnýho? jezdilo to za 3,5L a TSI taky stejně. Akorát ted lidi raději volí, kde není klima hnaná motorem a nepřímý vstřik.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  10. 08. 2020 20:33

HTP za tři a půl litru? Leda z kopce a s větrem v zádech.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  11. 08. 2020 18:30

S tsi 162kw v octe taky jezdím za 4,5l a stačí rovina a tempomat.

Odpovědět  |   | 
i30 N Performance  |  11. 08. 2020 06:47

V práci jsme měli Fabie II gen. (Hurvínek) 1.2 HTP s průměrnou spotřebou 7,8 l.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 08. 2020 13:30

skoro všechno. Podpálené ventily, přepalovaný olej. To nebyl povedený motor ani trochu.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  10. 08. 2020 14:13

Toto je celkem zbytečný motor pro automobilku Škoda v koncernové struktuře VW, kde šesti a víceválce se vyrábí, ale vyskytují se v automobilech pro jiné zákazníky než má škoda. To myslím každý chápe.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  10. 08. 2020 15:54

"zbytečný motor" - takže nemají. To jsem chtěl slyšet.

Záměrně jsem zvolil podobnou značku jako je Škoda, abych nebyl nařčen z toho, že srovnávam českou sockaznačku s nějakou prémií.

Odpovědět  |   | 
KRD  |  10. 08. 2020 14:14

A škoda má model, který odpovídá Stingeru? To má tak max Audi

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  10. 08. 2020 14:53

Ne to fakt nemá. Stinger je technický a designový úlet nesrovnatelný s čímkoliv na evropském trhu. Konkutenty bych hledal spíš v Americe. Každopádně prodeje ukázaly, že to byl omyl a už se to nebude opakovat. Mně to bylo jasné hned po představení, že auto s takovou značkou, technikou, cenou a designem prakticky nemá cílovku a to se skrze nicotné prodeje potvrdilo. Tenkrát jsem za to schytával mínusy .

Odpovědět  |   | 
iPace  |  11. 08. 2020 07:28

prodeje ukazali ze par tisic nadsencu se najde, ale na zisky to proste neni, ono jakekoliv auto co se takto vymika v beznejsim segmentu a cili na nadsence se neujme

a znackou ani motorem to nebude, tak jako se prodava dobre i30N, stejne tak dobre by se mohl prodavat Stinger, Stinger ale jezdi v tride kde jiz jsou hraci jako A/S5, BMW3, IS, Arteon a dalsi, a je vesmes fuk co tam je za motor, po motoru kouka jen par zakazniku, a i mezi tema co si koupili ten benzin bude spousta tech co proste koupili to nejdrazsi co jim Kia dovolila a to byl prave benzinovej V6, spousta zakazniku takto uvazuje a pozadavkem u dealera je "dejte tam vsechno co jde" a citou nahodou tam je benzinova V6, kdyby byla vrcholem nafta tak tam maj naftu, kdyby krecci v kolecku tak tam maj krecky v kolecku ale ani tahle skupina ani ti famndove jakoze poslednich mohykanu v podove V6 tohle nespasej, jsou totiz v takove minorite, ze pro automobilky je to nezajimave z hlediska zisku a pokud dane auto neslouzi jako vykladni PR skrin, tak nema smysl ho drzet v nabidce

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  11. 08. 2020 10:33

U Kia Stinger je ten problém, že cena odpovídá technice a design odpovídá značce, ale jinak to naprosto neodpovídá sobě navzájem. Design s bambilionem fejkových pikačovin všude po autě odpovídá tak autu se sotva poloviční cenovkou. Podobné úlety jsou sice vidět i u prémie a nebo třeba toho Arteonu, ale jednak to nebývá až taková hrůza a taky "co je dovoleno Jovovi, není dovoleno volovi", takže někdy nepovedený design přemůže síla značky (což samozřejmě není případ značky Kia).

Odpovědět  |   | 
Skodovak  |  11. 08. 2020 00:02

Záleží na hodnotících kritériich...dálky se dají jezdit i se Superbem 2.0tsi s 200kw, L&K výbava. Ten motor je fakt povedený. Navíc to odveze víc lidí se zavazadly.

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  11. 08. 2020 12:51

I torzka se dá naladit dobře, viz. Mazda 3

Odpovědět  |   | 
Oskar  |  16. 08. 2020 07:15

Samozřejmě že dá. Jenže to Škoda to neumí, nebo z nějakého důvodu záměrně nedělá.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  11. 08. 2020 18:36

Jako výběr 1.0tsi 81kw,1.5tsi 110kw,2.0 150kw a 180kw+2tdi 85,110 a 150kw a hybrid pokud na výběr nestačí u jen obyčejný octy tak to bež k toyote tam je jen jeden menší a větší hybrid.

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  10. 08. 2020 13:45

Je fajn, že chce Škoda držet krok s hlavním konkurentem, Dacií

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 08. 2020 14:12

Na lacne to nevyzera...

V podstate sa nic nemeni, Skoda bude dalej predavat auta pod(priemerne) auta s premrstenou cenovkou.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  10. 08. 2020 14:24

A ti blbí policajti v tom budou jezdit v půlce Evropy a ti blbí taxikáři v Moskvě taky. Co ty na to?

Odpovědět  |   | 
Sherlock  |  10. 08. 2020 14:39

Že Ti dostali konkrétní nabídku. Škoda je úspěšná, místo celkového zdražení přišla s dokonalou záležitostí, větším odběratelům prodávat za neveřejnou nabídku, ostatním to osolit. Tím se zbavila problémových zákazníků, kteří jsou citliví na každý výkyv ekonomiky a v servisu prudí. Není nad to mít zákazníky z řad velkých firem. Kupovat jako maloodběratel se slevou 8% z ofiko ceníku, není Škoda optimální volba.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  10. 08. 2020 15:57

Tak všichni víme, jak se u PČR dělají výběrka, že? Já nemám nic proti tomu, že stát dává zakázky firmám, které vyrábějí na území ČR (a počítám do toho i Hujdu), ale dělat z toho něco "super," to je dost nerozumné.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  10. 08. 2020 19:57

Jo? A co o tom víš? Reálně, namísto hospodských plků, troubo?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 08. 2020 13:31

vím o tom docela dost.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  11. 08. 2020 07:33

pri cenach za jake se prodava fleet se jim nelze divit, jenze v te pulce Evropy jim zajina do rajonu nakukovat nekolik souperu a prodejni fleety jim snizovat, a pokud s tim neco neudelaji muze je to casem hodne bolet

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  10. 08. 2020 16:09

Vedení Škody podléhá vedení koncernu a to zase rozhodnutí akcionářů, takže je to balancování na hranici mezi těmito světy a když se bude chtít dlouhodobě udržet v sedle, bude dělat stejně to, co chtějí oni. Akcionář chce své peníze a jestli mu je přinese Seat, Škoda, VW, Man, Scania atd atd je mu v konečném důsledku asi jedno.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  10. 08. 2020 16:36

K tomu vyroku v zaveru... napada mne jen otrepany vtipek...

Tak dlouho jsme se nejnovejsimu vtipu pana vedouciho smali, nez nam doslo, ze je to ukol.

A jasne, zakaznici chteji elektrifikaci a digitalizaci a vsechno aby to bylo konkurenceschopny vuci Kie a Dacii. Korporatni ptydepe si nekterak nezada s tim stranicvo-politickym.

Odpovědět  |   | 

Řekni kolik vyděláváš a my ti řekneme, jestli ty tvoje auta budou konkurenceschopný. Šéfe pochop to, že ty máš uplně jiný myšlení, než ten co má auto v průjezdu a v kufru nachystaný kožky z králika a nemůže si dovolit rýži nebot pěstuje brambory.

Odpovědět  |   | 
 |  10. 08. 2020 18:20

Skoda bude delat to, co bude pozadovat vlastnik a vedeni koncernu VW a novy reditel bude plnit stanovene ukoly.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  10. 08. 2020 18:20

..... vyhovjet zákazníkúm, alebo Bruselu 🤔 ?!?

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  10. 08. 2020 19:14

..... vyhovjet zákazníkúm, alebo Bruselu 🤔 ?!?

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  10. 08. 2020 19:15

...zmiňuje, že chce věnovat zvláštní pozornost digitalizaci produktů a další elektrifikaci...
Tak to mě děsí úplně nejvíc. Radši tříválec s normálním ovládáním, než alternativní elektrokrám, kde když budu chtít odbočit, budu za chvíli snad hledat i volant a brzdy v menu infotaimentu.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  10. 08. 2020 19:58

No a neříkal jsem to hned, že žádná "Dacia" nebude, No říkal, samozřejmě... Protože Allamarein není žádný blbec, Allamarein ví.
A vy ostatní... plačte. Ale jen sami nad sebou.

Odpovědět  |   | 
 |  10. 08. 2020 20:25

Co bude nebo nebude, to ukaze budoucnost a ne nejake proklamace manageru do tisku. To vi prece kazdy pitomecek a mel by to vedet i Allamarain ktery tady smesne jasa nad svym projevem jasnohlouposti.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  10. 08. 2020 20:36

Tvoje ubohé plácání nezmění nic na tom, že Allamarein má (jako vždy) pravdu.

Odpovědět  |   | 
 |  10. 08. 2020 21:49

Allamarein ma (jako vzdy) pravdu, to je hezky napsany. Krome toho ze je (a projevuje se tak) debil, je i blazen. Blazni taky tvrdi ze maji vzdycky pravdu.

Odpovědět  |   | 
 |  10. 08. 2020 21:49

Allamarein ma (jako vzdy) pravdu, to je hezky napsany. Krome toho ze je (a projevuje se tak) debil, je i blazen. Blazni taky tvrdi ze maji vzdycky pravdu.

Odpovědět  |   | 
Karloos  |  11. 08. 2020 09:37

On je to totiž jen sebestředný ubožák.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  11. 08. 2020 17:25

Nebude to sice levný, ale za to to bude ojebaný na materiálu a zpracování o 49% líp než předtím.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  12. 08. 2020 09:01

Poslední fakt levná Škodovka byla Felicia.
Pak si začali hrát na drahotu....

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  13. 08. 2020 12:24

Vzhledem k tehdejším platům levná. To jo. Asi tak na úrovni dnešní dobře vybavené Octavie.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro