Poslední fakt levná Škodovka byla Felicia.Pak si začali hrát na drahotu....
Vzhledem k tehdejším platům levná. To jo. Asi tak na úrovni dnešní dobře vybavené Octavie.
Nebude to sice levný, ale za to to bude ojebaný na materiálu a zpracování o 49% líp než předtím.
No a neříkal jsem to hned, že žádná "Dacia" nebude, No říkal, samozřejmě... Protože Allamarein není žádný blbec, Allamarein ví. A vy ostatní... plačte. Ale jen sami nad sebou.
Co bude nebo nebude, to ukaze budoucnost a ne nejake proklamace manageru do tisku. To vi prece kazdy pitomecek a mel by to vedet i Allamarain ktery tady smesne jasa nad svym projevem jasnohlouposti.
On je to totiž jen sebestředný ubožák.
Tvoje ubohé plácání nezmění nic na tom, že Allamarein má (jako vždy) pravdu.
Allamarein ma (jako vzdy) pravdu, to je hezky napsany. Krome toho ze je (a projevuje se tak) debil, je i blazen. Blazni taky tvrdi ze maji vzdycky pravdu.
...zmiňuje, že chce věnovat zvláštní pozornost digitalizaci produktů a další elektrifikaci...Tak to mě děsí úplně nejvíc. Radši tříválec s normálním ovládáním, než alternativní elektrokrám, kde když budu chtít odbočit, budu za chvíli snad hledat i volant a brzdy v menu infotaimentu.
..... vyhovjet zákazníkúm, alebo Bruselu 🤔 ?!?
Skoda bude delat to, co bude pozadovat vlastnik a vedeni koncernu VW a novy reditel bude plnit stanovene ukoly.
Řekni kolik vyděláváš a my ti řekneme, jestli ty tvoje auta budou konkurenceschopný. Šéfe pochop to, že ty máš uplně jiný myšlení, než ten co má auto v průjezdu a v kufru nachystaný kožky z králika a nemůže si dovolit rýži nebot pěstuje brambory.
K tomu vyroku v zaveru... napada mne jen otrepany vtipek... Tak dlouho jsme se nejnovejsimu vtipu pana vedouciho smali, nez nam doslo, ze je to ukol.A jasne, zakaznici chteji elektrifikaci a digitalizaci a vsechno aby to bylo konkurenceschopny vuci Kie a Dacii. Korporatni ptydepe si nekterak nezada s tim stranicvo-politickym.
Vedení Škody podléhá vedení koncernu a to zase rozhodnutí akcionářů, takže je to balancování na hranici mezi těmito světy a když se bude chtít dlouhodobě udržet v sedle, bude dělat stejně to, co chtějí oni. Akcionář chce své peníze a jestli mu je přinese Seat, Škoda, VW, Man, Scania atd atd je mu v konečném důsledku asi jedno.
Na lacne to nevyzera... V podstate sa nic nemeni, Skoda bude dalej predavat auta pod(priemerne) auta s premrstenou cenovkou.
A ti blbí policajti v tom budou jezdit v půlce Evropy a ti blbí taxikáři v Moskvě taky. Co ty na to?
pri cenach za jake se prodava fleet se jim nelze divit, jenze v te pulce Evropy jim zajina do rajonu nakukovat nekolik souperu a prodejni fleety jim snizovat, a pokud s tim neco neudelaji muze je to casem hodne bolet ;-)
Tak všichni víme, jak se u PČR dělají výběrka, že? Já nemám nic proti tomu, že stát dává zakázky firmám, které vyrábějí na území ČR (a počítám do toho i Hujdu), ale dělat z toho něco "super," to je dost nerozumné.
Jo? A co o tom víš? Reálně, namísto hospodských plků, troubo?
vím o tom docela dost.
Že Ti dostali konkrétní nabídku. Škoda je úspěšná, místo celkového zdražení přišla s dokonalou záležitostí, větším odběratelům prodávat za neveřejnou nabídku, ostatním to osolit. Tím se zbavila problémových zákazníků, kteří jsou citliví na každý výkyv ekonomiky a v servisu prudí. Není nad to mít zákazníky z řad velkých firem. Kupovat jako maloodběratel se slevou 8% z ofiko ceníku, není Škoda optimální volba.
Je fajn, že chce Škoda držet krok s hlavním konkurentem, Dacií
no hlavne ze bude v aute wifi. Myslim ze zakaznici by spis ocenili normalni motory misto sekacky na travu s lowcost podvozkem typu “zebrinak”
Jako výběr 1.0tsi 81kw,1.5tsi 110kw,2.0 150kw a 180kw+2tdi 85,110 a 150kw a hybrid pokud na výběr nestačí u jen obyčejný octy tak to bež k toyote tam je jen jeden menší a větší hybrid.
I torzka se dá naladit dobře, viz. Mazda 3
Samozřejmě že dá. Jenže to Škoda to neumí, nebo z nějakého důvodu záměrně nedělá. :-/
Motory má srovnatelné s konkurencí, tam jim to vychází ještě dobře, s podvozky souhlasím.
opravdu? Co nabízí třeba proti šestiválu 3.3T z Kia Stinger? Nebo je řeč jen o 2.0TDI? :-D
A škoda má model, který odpovídá Stingeru? To má tak max Audi
Záleží na hodnotících kritériich...dálky se dají jezdit i se Superbem 2.0tsi s 200kw, L&K výbava. Ten motor je fakt povedený. Navíc to odveze víc lidí se zavazadly.
Ne to fakt nemá. Stinger je technický a designový úlet nesrovnatelný s čímkoliv na evropském trhu. Konkutenty bych hledal spíš v Americe. Každopádně prodeje ukázaly, že to byl omyl a už se to nebude opakovat. Mně to bylo jasné hned po představení, že auto s takovou značkou, technikou, cenou a designem prakticky nemá cílovku a to se skrze nicotné prodeje potvrdilo. Tenkrát jsem za to schytával mínusy :-D.
prodeje ukazali ze par tisic nadsencu se najde, ale na zisky to proste neni, ono jakekoliv auto co se takto vymika v beznejsim segmentu a cili na nadsence se neujmea znackou ani motorem to nebude, tak jako se prodava dobre i30N, stejne tak dobre by se mohl prodavat Stinger, Stinger ale jezdi v tride kde jiz jsou hraci jako A/S5, BMW3, IS, Arteon a dalsi, a je vesmes fuk co tam je za motor, po motoru kouka jen par zakazniku, a i mezi tema co si koupili ten benzin bude spousta tech co proste koupili to nejdrazsi co jim Kia dovolila a to byl prave benzinovej V6, spousta zakazniku takto uvazuje a pozadavkem u dealera je "dejte tam vsechno co jde" a citou nahodou tam je benzinova V6, kdyby byla vrcholem nafta tak tam maj naftu, kdyby krecci v kolecku tak tam maj krecky v kolecku :-D ale ani tahle skupina ani ti famndove jakoze poslednich mohykanu v podove V6 tohle nespasej, jsou totiz v takove minorite, ze pro automobilky je to nezajimave z hlediska zisku a pokud dane auto neslouzi jako vykladni PR skrin, tak nema smysl ho drzet v nabidce
U Kia Stinger je ten problém, že cena odpovídá technice a design odpovídá značce, ale jinak to naprosto neodpovídá sobě navzájem. Design s bambilionem fejkových pikačovin všude po autě odpovídá tak autu se sotva poloviční cenovkou. Podobné úlety jsou sice vidět i u prémie a nebo třeba toho Arteonu, ale jednak to nebývá až taková hrůza a taky "co je dovoleno Jovovi, není dovoleno volovi", takže někdy nepovedený design přemůže síla značky (což samozřejmě není případ značky Kia).
Toto je celkem zbytečný motor pro automobilku Škoda v koncernové struktuře VW, kde šesti a víceválce se vyrábí, ale vyskytují se v automobilech pro jiné zákazníky než má škoda. To myslím každý chápe.
"zbytečný motor" - takže nemají. To jsem chtěl slyšet.Záměrně jsem zvolil podobnou značku jako je Škoda, abych nebyl nařčen z toho, že srovnávam českou sockaznačku s nějakou prémií.
Stinger je trosku jiny typ auta a je to jedine low-costove auto s sestivalcem.A ty mizerne prodeje celosvetove - asi Stinger nemusi Skodovku vubec zajimat :D
srovnal jsem nabídku motorů s konkurencí, nic víc, nic míň. Mizerné prodeje ukazují, že mají horší motory? :-D To asi těžko. Drtivá většina pipkofilů si jde pro haťapku nebo jinou TSI tragédii a vůbec nad volbou nepřemýšlí.
co na HTP bylo špatnýho? jezdilo to za 3,5L a TSI taky stejně. Akorát ted lidi raději volí, kde není klima hnaná motorem a nepřímý vstřik.
skoro všechno. Podpálené ventily, přepalovaný olej. To nebyl povedený motor ani trochu.
V práci jsme měli Fabie II gen. (Hurvínek) 1.2 HTP s průměrnou spotřebou 7,8 l.
HTP za tři a půl litru? Leda z kopce a s větrem v zádech.
S tsi 162kw v octe taky jezdím za 4,5l a stačí rovina a tempomat.
Tvůj nick LOL přesně odpovídá tvému mdlému nedozrálému rozumu. Doufám, že máš polepený celý dětský pokojíček plakáty aut s těmi 8-válci a každý večer u nich pod peřinou onanuješ.
jj, bohuzel vsechny automobilky jsou nucene vyrabet motory, ktere chteji soudruzi z centralniho planovani, misto motoru ktere by si prali zakaznici
a ty ty zakazniky znas? protoze v diskuzich je to samej 8-12 valec, ale na fleku pred garoznkou pak ti sami lide parkuji spise nejaky ty 3-4 vlace, a neco jako 6+ valcu je spise vyjimkou, a to i v ojetinach kde ty 6+ valce na vyber jsou a jsou za velice "zajimave" ceny aneb kdys s kamosema zabrousime na tema aut, tak vetsina z nich obdivuje to ze mam v garazi srdcovky Mustanga s V8 nebo M3 s V6 a ze by v tom jezdili kazdej den, pritom v bazaru si misto poradne atmosfericke V6-8 vyberou oturbenej 4 valcovej diesel nebo oturbenej 3 valcobej benzin :-O a kdys pak vedej ze na denni jezdeni mam elektromobil tak se desne vytacej jak je to vysavac a ze by s tim nikdy nejezdili ikdys to ma 5x vetsi vykon nez jejich rodinnej van, se znamim kterej auta dovazi a servisuje jsem jednomu z nich vybirali auto, jedem s nim do Nemec a co myslite, do Smaxe si misto alespon 2 litrove nafty vybral 1.6 naftu s usmudlanyma 115 konikama, pritom u daneho dealera Fordu meli nadhernej 2 litrovej benzin 240 koniku s lepsi vybavou a jen o 1500 eur draz, na jeho 10-12 tisic km za rok, rikam mu proc chce tu smesnou naftu a pak basni o 8 valcich? no protoze prece spotreba a bude to desne drahy na servis, tak jo kdys chtel tak ma 1.6 naftu co jezdi za 7/100 a dal sni o nejakym poradnym aute s poradnym motorem, mel a ma penize na to aby bezproblemu uzivil ten 240 konovej benzinak, ale ted ma suprovou uspornou naftu ktera pri ceste na dovolenou ve 4 lidech zajiste vubec netrpi :-D
blbost - správně patří pod kapotu auta diesel
Nojono, taky slintam v inzerci nad 325i E90, srdíčko ji moc chce, ale v reale kocirruju 1.2tsi fobii... Prostě hlava ti říká, máš záruku, malou spotřebu a pojistku... Je to těžký. Nemám ty koule na to🙂
R6
Kdyš???:-D
Vsetky nie.
Budou se zamerovat na kvalitu.. jsem rad.. a kvalitni, to se prece kazdemu libi.B-]
Grétu!A Škoda bude dobré kladivo na tu novou elektrickou Dacii!
Doplňuji text: dieselová Škoda bude dobré kladivo na tu Dacii na baterky...
Hňupe, tebe by měli pálit benzinem na dvorku každý den, jako tenkrát v pětačtyřicátém.
Prosím dávejte si v diskuzi pozor na výrazy typu, že někdo bude někoho pálit. Pokud s danou osobou nesouhlasíte, lze to říci i normálně.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.