Nový šéf Škody naznačil, kudy se bude značka ubírat. Na levná auta to nevypadá

První dopis nového předsedy představenstva zaměstnancům Škody Auto odhaluje budoucí směr značky. Thomas Schäfer je na této pozici od 3. srpna.

Thomas Schäfer se stal 3. srpna nejvyšším mužem Škody Auto. Vystřídal na pozici Bernharda Maiera, který funkci zastával od listopadu roku 2015. Nový šéf Škody pracuje v koncernu od roku 2012, od roku 2015 pak vedl jihoafrické zastoupení koncernu Volkswagen.

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Mnozí tak očekávali, kam přesně chce nový šéf značku směřovat. Podle Herberta Diesse, šéfa koncernu VW, by měla být Škoda co do objemu prodaných aut více agresivní v boji proti konkurenci z Koreje a Francie. Prý je tak důležité posílit pozici v segmentu dostupných aut. Schäfer nyní poslal zaměstnancům automobilky dopis, ve kterém uvádí, kam chce tedy značku směřovat. Část dopisu zveřejnila ČTK.

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Thomas Schäfer zmiňuje, že chce věnovat zvláštní pozornost digitalizaci produktů a další elektrifikaci. To je prý klíčem k tomu, aby značka zůstala pro zákazníky i nadále atraktivní. Pionýrem tohoto směru má být nové SUV Enyaq iV, které bude mít premiéru 1. září. Od začátku loňského roku do roku 2022 má pak být představeno 30 nových nových modelů, modernizací či variant stávajících vozů.

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

"Pro mě je důležité, aby vše, co děláme, vycházelo z přání našich zákazníků. Za jejich peníze jim vždy musíme nabídnout o něco více a příjemně je překvapit. Právě to je spolu s vynikajícím týmem a kvalitou produktů pro naši značku charakteristické a bude tomu tak i v budoucnu," uvedl dále v dopise Schäfer.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

dnes | Jiří BaborskýOndřej Mára | 26 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků