Nový sedan Chevrolet SS znovu ukazuje, že to jde i bez downsizingu

Seznam kapitol
  1. Chevrolet SS
  2. Fotogalerie: Chevrolet SS

V době, kdy se skoro ze všech sedanů stávají čtyřdveřová kupé nebo crossovery a dostávají se do nich maloobjemové motory s omezeným počtem válců, přichází Chevrolet s modernizovaným modelem SS, který se drží klasického receptu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Chevrolet SS je přejmenovaný Holden Commodore. Po dovozu a zaplacení všech vedlejších poplatků se základní česká cena pohybuje okolo 1 750 000 korun

Chevrolet SS je vlastně australský Holden Commodore a protože má řízení na té „správné“ straně, je to vlastně jediná rozumná cesta, jak se k této australské osmiválcové klasice dostat. Problém je ale trochu s cenou, která v USA začíná na 45 745 dolarech. To je po dovozu, clu, daních a provizi dovozce zhruba 1 750 000 korun.

Americká auta | Statistiky | Zajímavosti | Byznys | Toyota | Chevrolet

Které auto je nejvíce americké? Toyota Camry

Za to ale dostanete plně vybavený pětimetrový sedan s hmotností okolo 1700 kg, který je poháněn atmosférickým osmiválcem 6,2 l o výkonu 310 kW (422 koní) a točivém momentu 563 Nm. Motor roztáčí samozřejmě zadní kola přes šestistupňový manuál nebo příplatkový automat. Akcelerace na stovku se odehraje za zhruba pět sekund.

Chevrolet SS má adaptivní podvozek, brzdy Brembo a všechny myslitelné věci, které už dnes považujeme v této kategorii za samozřejmost. Novinkou je výfukový systém, který je v nízkých otáčkách utlumen a naopak více otevřený v otáčkách vyšších.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Chevrolet SS
  2. Fotogalerie: Chevrolet SS
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků