Nový sedan Chevrolet SS znovu ukazuje, že to jde i bez downsizingu

Seznam kapitol
  1. Chevrolet SS
  2. Fotogalerie: Chevrolet SS

V době, kdy se skoro ze všech sedanů stávají čtyřdveřová kupé nebo crossovery a dostávají se do nich maloobjemové motory s omezeným počtem válců, přichází Chevrolet s modernizovaným modelem SS, který se drží klasického receptu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Chevrolet SS je přejmenovaný Holden Commodore. Po dovozu a zaplacení všech vedlejších poplatků se základní česká cena pohybuje okolo 1 750 000 korun

Chevrolet SS je vlastně australský Holden Commodore a protože má řízení na té „správné“ straně, je to vlastně jediná rozumná cesta, jak se k této australské osmiválcové klasice dostat. Problém je ale trochu s cenou, která v USA začíná na 45 745 dolarech. To je po dovozu, clu, daních a provizi dovozce zhruba 1 750 000 korun.

Které auto je nejvíce americké? Toyota Camry

Které auto je nejvíce americké? Toyota Camry

Za to ale dostanete plně vybavený pětimetrový sedan s hmotností okolo 1700 kg, který je poháněn atmosférickým osmiválcem 6,2 l o výkonu 310 kW (422 koní) a točivém momentu 563 Nm. Motor roztáčí samozřejmě zadní kola přes šestistupňový manuál nebo příplatkový automat. Akcelerace na stovku se odehraje za zhruba pět sekund.

Chevrolet SS má adaptivní podvozek, brzdy Brembo a všechny myslitelné věci, které už dnes považujeme v této kategorii za samozřejmost. Novinkou je výfukový systém, který je v nízkých otáčkách utlumen a naopak více otevřený v otáčkách vyšších.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Chevrolet SS
  2. Fotogalerie: Chevrolet SS
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků