Nový sedan Chevrolet SS znovu ukazuje, že to jde i bez downsizingu

Seznam kapitol
  1. Chevrolet SS
  2. Fotogalerie: Chevrolet SS

V době, kdy se skoro ze všech sedanů stávají čtyřdveřová kupé nebo crossovery a dostávají se do nich maloobjemové motory s omezeným počtem válců, přichází Chevrolet s modernizovaným modelem SS, který se drží klasického receptu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Chevrolet SS je přejmenovaný Holden Commodore. Po dovozu a zaplacení všech vedlejších poplatků se základní česká cena pohybuje okolo 1 750 000 korun

Chevrolet SS je vlastně australský Holden Commodore a protože má řízení na té „správné“ straně, je to vlastně jediná rozumná cesta, jak se k této australské osmiválcové klasice dostat. Problém je ale trochu s cenou, která v USA začíná na 45 745 dolarech. To je po dovozu, clu, daních a provizi dovozce zhruba 1 750 000 korun.

Které auto je nejvíce americké? Toyota Camry

Které auto je nejvíce americké? Toyota Camry

Za to ale dostanete plně vybavený pětimetrový sedan s hmotností okolo 1700 kg, který je poháněn atmosférickým osmiválcem 6,2 l o výkonu 310 kW (422 koní) a točivém momentu 563 Nm. Motor roztáčí samozřejmě zadní kola přes šestistupňový manuál nebo příplatkový automat. Akcelerace na stovku se odehraje za zhruba pět sekund.

Chevrolet SS má adaptivní podvozek, brzdy Brembo a všechny myslitelné věci, které už dnes považujeme v této kategorii za samozřejmost. Novinkou je výfukový systém, který je v nízkých otáčkách utlumen a naopak více otevřený v otáčkách vyšších.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Chevrolet SS
  2. Fotogalerie: Chevrolet SS
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků