Motor 66 kw za 440.000? Tak to je poněkud drahé a u nás neprodejné. Za tu cenu má hjondé 118 kw.
golf je evropský auto, tak se bude prodávat, japonci akorát toyota. Jak začne vyrábět Yaris v Kolíně tak škodovka fabii může zatrhnout uplně, v koncernu zůstane polo.
Jarisů je tady jako šafránu, zatímco fabii má každý strýc na vesnici a na každém sídlišti jich parkuje 50, tak proč by rušili výrobu?jako že jaris ji pohřbí? Vtip dobrý
Levnější než Golf, jenže taky s chudší výbavou. BT fakt až od druhé úrovně? Blbci...Na designu přídě je pak vidět, jak moc stejný je základ Golfu, Leonu a Octavie. Stejně blbě přisedlý předek jako Octavia...
Já rád přisedlé předky. Povedl se u Passatu, Civicu. Octavia IV je strašný žabotlam.
Passat je strašný, Arteon přímo tragický, Civic vypadá docela dobře až po modernizaci. Problém přisedlé přídě je v tom, že se musí umět udělat a VW to zoufale neumí. Nevypadá to dobře ani u Golfu (a ten je z trojice kompaktů nejlepší).
Jedine TOYOTA prežije túto divnú dobu.
souhlasím stebou. Taková corolla best GR sport v hybridu za 600tkč je prostě tutovka.
To je tutovka. Až na to, že já v ceníku vidím 700 tisíc.
635 za 1.8, 710 za 2.0
Nej cenu vs výbava ma corolla sedan s 1.6 ale v akci za 500 i s tím paketem světel.Stejně bych vzal golfa nejspíš.
na sedana se nedívám, u mě asi C-HR jako druhý auto k rodinně. Golf couvá na spalovák, nebrat.
1.8 je drahá. Na dálnici tě vypráská jakékoliv 1.0t.
To asi není zrovna parametr, který by kupce Corolly nějak trápil a klidně ho nechají nevyzrálým dětem.
Tím bylo myšleno, že s tím na dálnicích nelze jet. Pusť si videa na yt. Ve 140 to na tempomat chlastá 7.5, při sebemším nároku na výkon (drobná akcelerace, kopeček) začne řvát- točí k 5tis a nejede a žere. Sorry, u auta za 650 tohle nechce nikdo. Auto funguje zhruba do 120. Pak už ne.
Kolko km si najazdil na Corolle hybrid 1.8 🤔?!?
0km. Chceš mi tvrdit, že zvládá bez problému v provozu jízdu v levém pruhu kolem 130-150 km/h, s proudem ostatních vozů? Za 650tis by to byl reálný požadavek. Jestli ano, jaký vůz s jakým motorem jsi měl předtím? Petr to vystihl pravděpodobně přesně. 1.8 je do města.
A proč by to neměla zvládnout? Má snad omezovač na 120? Nemá, že?
Děkuji za potvrzení toho, co jsem psal...
Nemusím pozerať video, mám ju 1 rok a jazda super, pohoda klídek. 👍👍👍
tobě to při 140 chlastá kolilk? Jestli jezdíš po dálnici, tak asi si nebudeš kupovat hybrid do města nebo ty si kupuješ na dálnici třeba autobus na mhd? než meziměsto?
tak se podívej ještě jednou-edice best GR sport, odečti slevu, příspěvek, že prodáš svoje starý auto-stačí odhlášený TP a jsi pod 600tkč. A je to auto vlastně s automatem. Jo a když ještě patříš do nějaké té fletové třídy, tak počítej 550tkč.
Sleva už je tam odečtená. Výkupní bonus není skutečná sleva, o těch 25 tisíc sníží výkupní cenu oproti tomu, co bys dostal někde v Áčkách. TP odhlášeného auta nemám a ani nejsem majitelem Agrofertu, abych se dostal do "fleetové třídy". Takže pořád to je 700 tisíc za hatchback se zkráceným rozvorem (oproti verzím kombi a sedan), kde se dozadu vlezou leda tak děti. Určitě jde vyjednat sleva, ale pochybuju, že se dá na těch 600 tisíc dostat.
nemáš pravdu, jak sem kupoval citroena, tak taky 25tkč za starý auto, ale tych 25Tkč ti sleví a ještě ti dají za to auto peníze a když kupuješ u prodejce co nebere protiučet, tak zajedeš do aček, tam ti dají třeba 150Tkč za káru a s kopírovaným TP, žes to prodal ti odečtou 25tkč. Tohle má i hyundai a další, zeptej se na to každýho co není peněžně negramotný.
Já vím, že to existuje. Ale není to nárokové. Pokud má prodejce nesplněný plán prodejů a ležáka ve skladu, tak samozřejmě jde cena toho auta dolů. Ale pokud si nevybereš mezi skladovkami, tak pochybuju, že dostaneš takové slevy a výhody na auto zadané do výroby. Já jsem měl na auto zadané do výroby 10 % a víc to nešlo. Taky bych do toho mohl započítat, že mi zadarmo půjčili peníze na tři roky a já ty peníze úročím, ale to už neberu jako slevu, není to nárokové a není to prostě přímá sleva.
ještě k citroenu jsem dostal tažný zdarma od dovozce-né od prodejce, byl to voucher a šel do výroby, jedinný v čr za 4měsíce, bez turba. Neviděl jsem ho, nemohl vyzkoušet, dali mě na tři dny diesel s aisinem. Myslím, že ten voucher má ted hyundai, pujčí ti auto a dostaneš ho. A jak to píši pod jiným článkem, přijel jsem starým a odjel novým., prostě malenovice zlín.;-)
Já tam vidím 634900kč s DPH. Počítej dál- sleva 10% když přijdeš v obleku, v míkině s děckem 15%. Koupíš to jako doktor a máš dalších 14% slevu. Jestli nejsi schopen dostat slevu pod 600tkč tak když mluvíš pa rusky, tak si přived někoho, kdo je moravák.
a když nechceš hybrida, tak 499tkč bez slevy a výbyvy gr sport.,sleva je na tobě. Ale nemáš tam automat, jenom šestku se zpátečkou a to turbo.
A že tu těch tutovek jezdí.
Vzhledově velice povedené auto. Jenom je škoda, že se zařadil z hlediska ergonomie ovládání mezi své nebezpečné sourozence.
Bohužel. Přitom minulá generace Leonu měla ergonomii výbornou, dokonce vyšší než samotný Golf (displej blíže zornému poli řidiče, natočení středového panelu na řidiče, funkční tlačítka na středovém panelu a nikoliv u řadicí páky).
Zatím u mě vede cenou a základní výbavou golf.
Ja som narychlo hodil full vybavy 1.5 150k manual + porovnatelna vybava a golf vysiel lacnejsie ako leon
Môže byt.Už minuly golf bol u nás lacnejší ako skodka.Seat to u nás hra dlhodobo na cenu od.. ale po dovybaveni je finálna ceny takmer vždy vyššia ako iné konkurenčné vozidla koncernu.Napr v prípade Ateca je to pekne vidieť. Základ akože lacný, ale po pridaní položiek, ktoré má napr karoq v štandarde je už zrazu drahší ako karoq.Reálne chápem prečo sa dobre u nad predávajú škodovky, vw a korejci - a ostatní sa captaju s biednym predajom.Ľudia nie sú úplne sprosti a aj ta zaznávaná skodka má slušný pomer cena/hodnota.Korejci koncernu v hodnote slapu na krk ale veštci ostanú úplne zaspali dobu.Čo predvádza taký Opel, Nissan alebo Mazda - to je predajňa samovražda.
Tak Golf je samozřejmě etalon, ke kterému ostatní vzhlížejí. Fenomenální vůz za férovou cenu.
Kdo chce golfa tak se nebude poohlížet po seatu nebo škodovce, protože lidi co chcou škodu sebere toyota a hyundai.
Toyota? A která konkrétně? Vždyť to jsou 2 různé světy
Tento model vypadá fakt moc dobře. Předchozí byl máslo sádlo pomazánka. Nějak to nešlo uchopit. Pořád se vyrábí krásné hatchbacky. Není třeba krabic nevzhledných, nic nedávajících navíc. Ta cena je na první pohled mimo, nicméně prodejci velice rádi sleví. O to bych strach neměl.
Takže nejlevnější auto s automatem za 650 tisíc? Těm fakt jeblo! Fakt nechápu proč je v Evropě pořád automat braný jako nějaký luxus za cenu 10% hodnoty nového auta? V Americe to má naprostá většina aut a přesto jsou tam auta výrazně levnější. A to musí splňovat mnohdy i přísnější emisní limity než my v EU, takž tím to nebude. Prostě nás tu ojebávají a lidi jim to žerou. :-(
U nas je vyrazne levnejsi kvalitni vzdelani a lekarska pece, cim to bude?
drahým automatem?
:-D:-D:-D
Drahé, drahé drahé. :-D Půjdou s cenama dolů imho všichni, když na uroveň Hyundai, bude dobře....když níže, bude krize jak cyp.:-/
Koncernové vozy se prodávají dobře i za férové ceny a nemusejí se podbízet jako Dustery a Kundaje. Krizi koncern přečká ze všech nejlépe, stačit budou jen mírné podpory prodeje. O tom jak krizi ustojí levné Kundaje, které měly problém s prodejem už před Covídkem, panují vážné pochybnosti. Stejně tak Dustery a další lowcost plečky s filozofií "levněji to nejde".
Já bych si zase nekoupil kokotovku a nic z těch koncernových křápů oni prostě už kvalitní benzín vyrobit neumí.😀
Podle čeho soudíš?
Když se tak dobře prodávají, proč tedy už čtvrtý týden stojí a nevyrábí? Na Covid-19 se vymlouvat nemůžou, jim práci nikdo nezakázal.... navíc budou stát ještě minimálně do konce dubna. Takže mi z toho vychází, že jim asi prodeje moc nejdou!
Zaujímavé.Prečo asi stojí aj vw aj škodka aj Audi aj lambo?Nuž preto, lebo tie auta sa nepredávajú.Všeobecne dopyt v celom svete zasadne padol.Hyundai by mohol auta vyvážať mimo eu - ako kia, lenže majú problém s dodávateľom káblových zväzkov, ktorý zastavil výrobu v Srbsku.Beží len fabrika v SR, ktorá nemá takú kapacitu a prioritne zásobuje KMS.Takze problémy majú všetci.
Nepiš blbosti, momentálně připravujeme něco přímo pro Audi Ingolstadt a ti se zrovna nyní divili, proč nevyrábíme, že v Audi se normálně pracuje.Každá automobilka koncernu má své odbory a ty jsou velkou hybnou, spíše brzdnou, sílou toho, jestli se vyrábí, nebo ne. I Škoda má v Kvasinách a Boleslavi od sebe oddělené, celkem samostatné odbory. Totéž bude VW v Německu a na Slovensku...
Tobe asi nekdo z Hyundaie "nedal" nebo co? Porad Te tu ctu jak prznis neco nebo nekoho a nakonec se zjisti, jak se to casto deje, ze ridicak nemas a auto je jen zboznej sen.Budes rad za podporu v nezamestnanosti.Ale spechej, jinak se na Ti neujde.Ta Tvoje prezdivka fakt sedi.Diskutuj o autech dle clanku a nemel mimo temu. Woe
přečti si článek, jak vw má problémy v africe, kdežto renault ne. Můžeš mět přemýšlení manažéra, ale jak tady už i zkušení manažéři slyší od dělníků, že si to může jít zkusit, tak v africe taky je poslali někde.
Škoda že FR sa dá kúpiť aj so smiešne slabými motormi, lepšie bolo keď v FRku bol proste jeden silný benzíňák a hotovo. Takto to FR trochu stráca atraktivitu.
Pokud si pamatuju, tak už první FR mělo kromě toho "silného benzíňáku" i dieselový motor. Je to prostě výbavový stupeň, není to okruhový speciál. Je pravda, že FR se stále více přibližuje běžným výbavám.
Jen to reflektuje celou historii značky. Neví kdo jsou a co chtějí/nabízejí. V tohle ohledu je Seat jedna z "nejdivnějších" značek na trhu.
Najskor budget, potom sport, potom minivany, potom zase sport, medzitym stare audi.... To je zlozite mat v portfoliu dve regionalne budget znacky, z ktorych chces za kazdu cenu co najviac vyzmykat.
Ak chces atraktivitu, tak musis ist do CUPRY.
No skus si nizkoprofilovky s 19” na našich cestách :/
Neboj, ja CUPRU R a ta je na 19kach. Treba davat velky pozor na kazdy vytlk...
To sa nedá. Stačia Pražské historické mosty alebo Brnenské kanály na hlavných ťahoch ...
Do Prahy a Brna nechodim :-) Ale viem o com pises, uz sa mi par krat stalo, ze ma predbehlo par aut na rozbitejsej ceste a kukali na mna ako na idiota, preco sa tak vleciem s takym autom. Ale ono na tych 19kach sa fakt ist rychlejsie nedalo. Resp. dalo by sa, ale to by hrozilo poskodenie gumy, alebo disku...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.