Koncern Volkswagen stále pevně věří v pohon na stlačený zemní plyn. Po octavii a golfu přichází i španělská verze.
Nabídku nového Seatu Leon doplňuje i verze na stlačený zemní plyn, jejíž výroba byla právě zahájena. Vůz pohání čtyřválcová patnáctistovka o objemu 1,5 litru o výkonu 96 kW (130 koní) a s točivým momentem 200 N.m. K dispozici je s šestistupňovou manuální převodovkou i sedmistupňovým automatem DSG.
Vývoj a výroba vozu probíhá ve Španělsku. Leon TGI je vybaven třemi nádržemi na zemní plyn o celkovém objemu 17,3 kg, udávaný dojezd tak činí až 440 km. Seat uvádí kombinovanou spotřebu zemního plynu na 3,9 až 4,3 kg/100 km. Rezervní nádrž na benzin pojme devět litrů paliva.
Motorizace 1.5 TGI je dostupná od výbavy Style a začíná na částce 609.900 Kč ve spojený s manuální převodovkou a s karoserií hatchback. Verze Sportstourer je o 20.000 Kč dražší. Oproti variantě 1.5 TSI si tedy připlatíte 47.000 korun. V obou případech se za převodovku DSG připlácí 45.000 korun. Nejdražší je verze s výbavou Excellence, která i s převodovkou DSG vyjde na 696.900 Kč.
Už ve výbavě Style ale najdete spoustu věcí. Jde třeba o 16palcová litá kola, tempomat, automatickou klimatizaci, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Full LED světlomety, zadní LED svítilny, infotainment s úhlopříčkou 8,25“ a audiosystém s pěti reproduktory.