Nový Seat Leon: Kdy a za kolik se jej dočkáme v České republice?

12 komentářů

GeM
24. listopadu • 0:40

Jako bývalý majitel Leona musím říct, že jak jsem se na facelift těšil, tak podle mého to tomu autu neprospělo. Nemám rád chrom a tady už je ho zbytečně moc. Chrom kolem oken, chrom na grilu atd., to fakt ne. Navíc ty ceny jsou šílené, ještě dva roky zpětně byl základ v klidu pod 300 tisíc. Po zkušenostech bych koupil Golfa, o málo dražší, ale o hodně propracovanější auto nebo bych se podíval na Astru.

Václav
24. listopadu • 8:23

Na Opla zapomeň. Oply začínají být kvalitou na úrovni Dacie (viz diskuzní fóra samotných uživatelů aut Opel). V pondělí jsem byl služebně v Rakousku a u benzinky stál Leon po faceliftu a mohli jsme si s kolegou do něho sednout. Vniřek byl pravděpodobně nejvyšší výbava a pocit z auta byl úžasný.
Včera jsem si nechal u prodejce udělat konfiguraci 583t a při autě na protiúčet + ještě zdarma pískování skel a zdarma instalace sledovacího systému (roční paušál 6t se mě skoro zaplatí v pojistce o 4,8t nižší) konečná cena 549t. Za ty peníze lepší a vybavenější auto neseženeš.Leon Xcellence 1.4 TSI 125k 6M, Emoción červená, Alarm, Conectivity box, Dojezdové rezervní kolo, Elektricky ovládané sedadlo řidiče, Front Assist, Full Link, MapCare - aktualizace mapových podkladů, Navigační systém Standard, Paket Driving Assistance II, Paket Safety, Paket Winter, Panoramatické střešní okno, Parkovací senzory vpředu a vzadu, Přední LED světlomety, SEAT Sound systém, Sportovní sedadla z Alcantary, Zadní parkovací kamera, Černý strop

GeM
24. listopadu • 10:54

Já ho taky kupoval, že to byla výborná nabídka, ale ta nižší cena jde vidět. Oproti Golfu je tam podstatný rozdíl. Když pominu, že chybí plynové vzpěry na kapotě (to mě netrápilo), tak má horší aretaci dveří (pouze dvě místo tří poloh), nemá úpravu výšky bezpečnostního pásu (nevýhodné pro menší lidi), je tam horší odhlučnění (výplně nad předními koly) než má Golf i Octavia, věci v zavazadlovém prostoru, kvalita plastů (více se osahají) atd., zkrátka ta nižší cena má svůj důvod. Mě drobnosti dokáží otrávit, pokud vám to nevadí, kupte si ho. Za sebe v této kategorii Golfa.

kebek
23. listopadu • 21:35

ty ceny jsou hrozný
není to tak dlouho co 1.4tsi 92kw začínalo cca 400 000
a ta cena 1.0tsi, málem jsem upadl pod stůl :-O

Jozef
23. listopadu • 22:46

Moja konfiguracia 1.8 tsi ST manual, panorama FR, FR paket LED, 18 tky. 624000 kc
- min. 10%. Dat 550 za takuto konfiguraciu je bomba.

qwertz
23. listopadu • 18:39

Budek dispozici take multilink, když ne u vsech motorizaci, tak alespon za priplatek, jak slibovali uz pred cca 2 roky. :-D

Václav
23. listopadu • 11:25

Ceny výbav, příplatků a všech motorizací jsou už netu v konfigurátoru od pondělí. Novináři napříč všemi medii to ani nezaregistrovali.

mijunior
23. listopadu • 9:57

Takže tu novou 1.5 TSI nedostane, to je Octavia po faceliftu tak na výši nebo z ní udělali pokusnýho králíka? ;-)

Pantani
23. listopadu • 16:06

Ano, ale pro Seat je to jen dobře, neočekávám, že by ty motory překypovaly ze začátku nějakou extra spolehlivostí, ve VW se to musej na Škodovce a jejích zákaznících teprve naučit.

R2
24. listopadu • 18:07

Nebude 1,5 TSI ciste nahodou i v novem Golfu? V takovem pripade mi to testovani na Octavii nedava moc smysl, jedine, ze by Golf 2017 mel prijit na trh mnohem pozdeji nez Octavia 2017.

Honza
23. listopadu • 11:26

Králíka, ale čtyřokého

zdenek
23. listopadu • 9:48

Co je to preplnovane turbodmychadlo? :)

Doporučujeme

Články odjinud