Nový Seat Leon Cupra R nabídne 300 koní a pohon všech kol

Nový Seat Leon Cupra R nabídne 300 koní a pohon všech kol

Po Golfu a Octavii se dočká ostré verze také třetí koncernová novinka – Seat Leon. Příští rok by se na trhu měl objevit Leon Cupra osazený přeplňovaným dvoulitrem s výkonem kolem 260 koní a pohonem přední nápravy. Kromě něj se představí také Leon s karoserií kombi, pohonem všech kol a v plánu je dokonce i něco na způsob Škody Octavie Scout, tedy oplastované provedení s vyšší světlou výškou.

Seat Leon 2013: první jízdní dojmy

Seat Leon 2013: první jízdní dojmy

To jsou blízké a reálné plány španělské automobilky. Ovšem tím to nekončí. Seat totiž zvažuje příchod opravdového vrcholu pro modelovou řadu Leon, který by představovala verze Cupra R. V takovém případě by vůz dostal motor naladěný na 300 koní, dvouspojkovou převodovku a pohon všech kol. Hovoří se o zrychlení z nuly na stovku za pět sekund, maximální rychlosti 250 km/h, samozřejmostí je jiný výfuk, sportovně laděný podvozek a tak dále. Podle dostupných informací nabídne Cupra R také funkci Launch Control a speciální režim jízdy „Cupra“ pro ty pravé sportovní zážitky.

Seat Leon Cupra R v detailech

Seat Leon Cupra R v detailech

Všechno to vypadá velmi slibně, ve spojení s povedeným designem současného Leonu by mohlo jít o velmi atraktivní auto. Škoda, že příchod vrcholné verze Cupra R ještě není definitivně potvrzen.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Starý Leon Cupra R nabídl 265 koní a 350 Nm. Stovku zvládl za 6,2 s.

Zdroj: Autocar

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků