Nový Seat Leon je již za dveřmi. Oblíbený španělský kompakt se v novém provedení představí již 28. ledna příštího roku. Nejprodávanější Seat na sebe nyní láká videoupoutávkou. Pomalu si tak můžete začít dělat obrázek, protože některé prvky se bez ostychu odhalují.

Nový Seat Leon je již za dveřmi. Oblíbený španělský kompakt se v novém provedení představí již 28. ledna příštího roku. Nejprodávanější Seat na sebe nyní láká videoupoutávkou. Pomalu si tak můžete začít dělat obrázek, protože některé prvky se bez ostychu odhalují.

Tak například rozvržení palubní desky, respektive dvojici displejů, stejně jako je tomu u osmičkového golfu. Leon tak určitě dostane velký infotainment i s digitálním přístrojovým štítem. Samozřejmě půjde o příplatkovou výbavu, protože  předešlé video odhalilo obyčejné analogové budíky.

Tak například rozvržení palubní desky, respektive dvojici displejů, stejně jako je tomu u osmičkového golfu. Leon tak určitě dostane velký infotainment i s digitálním přístrojovým štítem. Samozřejmě půjde o příplatkovou výbavu, protože předešlé video odhalilo obyčejné analogové budíky.

Seat také odhaluje nové přední LED světlomety s typickým podpisem značky. Zadní světlomety budou po vzoru velkého SUV Taracco spojené světelnou linkou. Další zajímavostí je promítání nápisu „Hola!“ na zem při otevřených dveřích. Více už si ale nový Leon nechává na premiéru. 

Seat také odhaluje nové přední LED světlomety s typickým podpisem značky. Zadní světlomety budou po vzoru velkého SUV Taracco spojené světelnou linkou. Další zajímavostí je promítání nápisu „Hola!“ na zem při otevřených dveřích. Více už si ale nový Leon nechává na premiéru. 

Má to samozřejmě svá ale. V rámci bezpečnosti totiž systém nereaguje, pokud jede řidič nad povolený rychlostní limit. Stačí překročit rychlost o jeden kilometr za hodinu a semafory už s vámi mluvit nebudou. Je to velmi zajímavá technologie, od které si Seat slibuje vyšší bezpečnost na silnicích. Seat

Má to samozřejmě svá ale. V rámci bezpečnosti totiž systém nereaguje, pokud jede řidič nad povolený rychlostní limit. Stačí překročit rychlost o jeden kilometr za hodinu a semafory už s vámi mluvit nebudou. Je to velmi zajímavá technologie, od které si Seat slibuje vyšší bezpečnost na silnicích. | Seat

Semafory jsou propojené s ředitelstvím pro dopravu. Jakmile pošlou signál o změně barvy, bude řidič Seatu upozorněn. Může pak pustit nohu z plynu ještě před oranžovou. Seat

Semafory jsou propojené s ředitelstvím pro dopravu. Jakmile pošlou signál o změně barvy, bude řidič Seatu upozorněn. Může pak pustit nohu z plynu ještě před oranžovou. | Seat

Systém má fungovat i pro oznámení dopravních nehod či jiných nebezpečných situacích na silnici před vozem. Latence nemá být vyšší než 300 milisekund, jde tedy o přenos v téměř reálném čase, bez postřehnutelného zpoždění. Seat

Systém má fungovat i pro oznámení dopravních nehod či jiných nebezpečných situacích na silnici před vozem. Latence nemá být vyšší než 300 milisekund, jde tedy o přenos v téměř reálném čase, bez postřehnutelného zpoždění. | Seat

Tyto velmi zajímavé výsledky jsou plodem spolupráce Seatu se španělským Generálním ředitelstvím pro dopravu DGT, magistrátem Barcelony a společností ETRA (Electronic Traffic). Funguje to díky propojení vozů se světelnou signalizací a centrem pro řízení dopravy. Seat

Tyto velmi zajímavé výsledky jsou plodem spolupráce Seatu se španělským Generálním ředitelstvím pro dopravu DGT, magistrátem Barcelony a společností ETRA (Electronic Traffic). Funguje to díky propojení vozů se světelnou signalizací a centrem pro řízení dopravy. | Seat

Automobilka Seat výrazně zlepšuje komunikaci svých vozů s okolním světem. Řidiči španělských vozů budou zanedlouho vědět, jaká barva bude svítit na příštím semaforu. To všechno téměř v reálném čase přímo na obrazovce středového displeje automobilu. Seat

Automobilka Seat výrazně zlepšuje komunikaci svých vozů s okolním světem. Řidiči španělských vozů budou zanedlouho vědět, jaká barva bude svítit na příštím semaforu. To všechno téměř v reálném čase přímo na obrazovce středového displeje automobilu. | Seat

Tak například rozvržení palubní desky, respektive dvojici displejů, stejně jako je tomu u osmičkového golfu. Leon tak určitě dostane velký infotainment i s digitálním přístrojovým štítem. Samozřejmě půjde o příplatkovou výbavu, protože  předešlé video odhalilo obyčejné analogové budíky.
Seat také odhaluje nové přední LED světlomety s typickým podpisem značky. Zadní světlomety budou po vzoru velkého SUV Taracco spojené světelnou linkou. Další zajímavostí je promítání nápisu „Hola!“ na zem při otevřených dveřích. Více už si ale nový Leon nechává na premiéru. 
Má to samozřejmě svá ale. V rámci bezpečnosti totiž systém nereaguje, pokud jede řidič nad povolený rychlostní limit. Stačí překročit rychlost o jeden kilometr za hodinu a semafory už s vámi mluvit nebudou. Je to velmi zajímavá technologie, od které si Seat slibuje vyšší bezpečnost na silnicích. Seat
Semafory jsou propojené s ředitelstvím pro dopravu. Jakmile pošlou signál o změně barvy, bude řidič Seatu upozorněn. Může pak pustit nohu z plynu ještě před oranžovou. Seat
8
Fotogalerie

Nový Seat Leon na sebe láká ve videu. Odhaluje možná víc, než by sám chtěl

Jednou z nejvýznamnějších premiér příštího roku bude určitě i nový Seat Leon. Představí se hned zkraje.

Nový Seat Leon je doslova za dveřmi. Oblíbený španělský kompakt se v novém provedení představí již 28. ledna příštího roku. Nejprodávanější Seat na sebe nyní láká videoupoutávkou. Pomalu si tak můžete začít dělat obrázek, protože některé prvky se bez ostychu odhalují.

Tak například rozvržení palubní desky, respektive dvojice displejů, stejně jako je tomu u osmičkového golfu. Leon tak určitě dostane velký infotainment i s digitálním přístrojovým štítem. Zřejmě půjde o příplatkovou výbavu, protože předešlé video odhalilo obyčejné analogové budíky.

Seat také odhaluje nové přední LED světlomety s typickým podpisem značky. Zadní světlomety budou po vzoru velkého SUV Taracco spojené světelnou linkou. Další zajímavostí je promítání nápisu „Hola!“ na zem při otevřených dveřích. Více už si ale nový Leon nechává na premiéru. 

První ohlasy mluví o tom, že jde o sportovněji střiženého bráchu golfa. Tím by si Seat stál za svou vizí stát se další Alfou Romeo. Uvidíme ale při oficiálním představení. Novoroční přípitek je tu co nevidět, stejně jako Leon. Ze střípků informací si už ale pomalu můžete dělat kompletní představu. Vůz uvidíme také na březnovém autosalonu v Ženevě.

Seat

Seat byl založen v roce 1950 poté, co se španělská vláda a banky dohodly na spolupráci s Fiatem. První vůz Seat vznikl v roce 1953.

Spolupráce s Fiatem skončila v roce 1982, za čtyři roky do automobilky vlastnicky vstoupil Volkswagen.

Seat Ibiza • Seat Leon •​ Seat Alhambra •​ Seat Ateca •​ Seat Tarraco •​ Seat Arona

Doporučujeme

Články odjinud