Nový Seat Leon má české ceny. Za kombi Sportstourer si připlatíte jen 20.000 Kč

60 komentářů

Slávek
13. května • 21:00

První co mě u kombíku napadlo "i30"

JA-NE
13. května • 12:59

Uniformny dizajn v praxi :-|

GeM
13. května • 9:57

Vlastnil jsem jak Leon odcházející generace, tak Golf 2. generace zpět. Za ty roky jde vidět neustálou snahu o šizení auta, o šetření. Takže tam kde měl Golf těsnění, má Leon hozený molitan. Tam kde má Golf gumové podložky šroubované, má Leon pouze vkládané - vypadávají. Těch detailů je tam hodně. To i Octavia je na tom lépe.Osobně mi takové ceny už nedávají smysl. Kupovat auto se slušným motorem s automatem přes 700 tisíc je úlet. Koncern šetří výrazně. Takový Kodiaq zdražil a byl očesán. Už nemá dva deštníky, už nemá svítilnu v kufru, už nemá 4 úchyty na tašky, ale jenom 2. Drobnosti, které to auto někam posouvalo, vše ruší, ale cena letí nahoru. Nechápu jak si představují, že se zvednou prodeje, ještě u soukromých osob. To je úplná utopie.

Joe Doe
13. května • 10:46

VAG operuje s velmi nizkymi marzami a jeho zisk na auto bol pred par rokmi asi polovicu z toho, co na jednom aute zarobila Toyota. Potom prisla dieselgate a nevyhnutnost vrazit velmi rychlo sialene peniaze do vyvoja elektromobilov a hybridov v usili dohnat 10-15 rokov naskoku konkurencie. Takze sa setri, kde sa da.

Ota
14. května • 14:13

proboha a jak to delaji ostatni znacky, ze jim to jde?

JA
13. května • 0:13

A já jsem si myslel že je to Mercedes.....za ty prachy, no nekup to

KL
12. května • 19:35

marně tápu, čeho to je kopie...nemůžu si pomoci, každou generací horší:-(

Xixao
13. května • 7:15

Ja tam vidim i30, bohuzel. Mozna jeste sportage zezadu.

Jezdec
12. května • 21:14

Focus jak vyšitej.

Q
12. května • 18:34

Hodně sebevědomé ceny. Základ za skoro půl milionu a k tomu se Seat nestydí dát tempomat, bluetooth a multifunkční volant do příplatkového paketu "Essential", sice jen za 10 tisíc, ale to už má být v základu u auta z roku 2020.
Ruku v ruce s nastávající krizí to bude znamenat jediné, pokles prodejů.

Mik
12. května • 18:55

Je to typicky koncernová cenová politika. Jsem zvědavý na cenu tak za 3 měsíce

Pip
12. května • 18:31

Co bych si asi vybral? Leon HB litrový trojhrnek nebo mazda 3 dvoulitr. Za stejné prachy.

Michal
13. května • 9:32

Pipe u M3 mají nějakou 100tisícovou slevu?

Mik
12. května • 18:57

Jinak bába má 5 let starou šestku a kvete jí zespodu zadní nárazník. I to je bohužel Mazda

Joe Doe
13. května • 10:33

No tak je problem v babe. Jak je to mozne, ze nase rodinne mazdy nehrdzaveju.

Kankunen
12. května • 19:27

Plast je svině

Mirek
12. května • 19:37

To jo, měly by se ty plasty také zinkovat.

petr r. (petrumr)
12. května • 18:56

vyber si něco evropskýho.

Mik
12. května • 18:53

Mazda je krásná, ale 3 je fakt malá a kvalita laku vás po týdnu přesvědčí, že druhou mazdu si už nekoupíte. Vlastní zkušenost. Takové pavučiny jsem neměl na žádném autě ani 2 letech, na mazdě po 3 dnech.

Kapr
12. května • 18:11

Takový zdravě agresivní design. Kdybych měl teď kupovat novou káru, tak bych si ho klidně dal do užšího výběru

Dejv
12. května • 18:07

Z tria octa, golf, leon je pro mě největší kekel golf. A že leonu nesedí kombíky? No a, ne každý je pošahaný čech co potřebuje 2km kufru za zadní nápravou a za tím kufrem nejlépe ještě jeden.

tomas
12. května • 16:18

nový SEAL LEON má rozvor o 5 cm delší než starý model.ale vypadá v celku pěkně.

Mansart
12. května • 14:46

Tak a teď když se bavíme jenom o designu je fuk jestli seat, ford, hyundai, kia. Tahle třída vypadá všude stejně....... :-(

petr r. (petrumr)
12. května • 15:45

když jsme u toho dizajnu, tak předkem jsem myslel, že je to mazda 6.

Kankunen
12. května • 14:14

Tohle je jakýsi Fordohjundé, škodovka má svůj osobitý design.

KL
12. května • 19:41

souhlas...možná je to tím, že je jako značku nemusím, ale předchozí generace ve srovnání s tímhle u mě stoupají...nejvíc v tom vidím Hnujdaj...no, Hnůza, kopie, jak vyšitá:-(

Jezdec
12. května • 21:12

Proporce to má fordu. Podle fotek až neuvěřitelná shoda.

JK
12. května • 13:46

Seat by měl s Leonem jakožto budget značka začínat s tím litrovým nesmyslem minimálně o 100K níže.

RR
12. května • 14:50

Proč budget značka? V koncernu ma byt ta sportovnější ;-)

Joe Doe
13. května • 10:32

Seat bol vo VAG budget, sportova, MPV, budget, sportova znacka - podla toho, ako sa kto v koncerne vyspal.A o jednotlivych modeloch nehovorim.

JK
12. května • 21:36

No ono se to často omýlalo, že by měl být, ale nebyl a není, tak to zkoušejí se samostatnou značkou Cupra. To už je historicky i fakticky Škoda v rámci kncernu ta sportovnější. Vlastně popravdě krom Audi asi nejsportovnější. Seat je očividně budget, jen nesmyslně drahej.

kokot
13. května • 6:33

Škoda nejsportovnější z koncernu? Možná tak pro českého balíka... Už to nehul.

JK
13. května • 10:54

Tak Škoda má historicky divizi motorsport a účastnila se a účastní různých sportovních soutěží. Historicky vyvíjela a stále vyvíjí sportovní speciály. Neřeším Octávku na parkovišti před officem, ale obecně bohatou sportovní hostorii značky. Seat byl vždy low cost nikdy na něm nebylo nic sportovního, proto říkám, že v rámci koncernu je hostoricky prostě Škoda mnohem sportovnější značkou. Nehulím, ale ty bys měl možná přestat pít. Lidi co mají problémy s alkoholem - většinou čeští balící - se potom projevují zbytečně útočně. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
13. května • 19:13

To, že má Škoda historicky divizi motorsport má jaký přínos pro běžného kupujícího člověka v autosalónech Škoda? Podobné divize má hodně automobilek, ale pokud se to nijak nepromítne do sériových aut, tak to nemá význam vůbec vytahovat.

JK
14. května • 13:04

To nerozporuji, jen reaguji na argument, že Seat je ta "sportovnější značka". Což prakticky ani historicky není. Nenabízí nic, co by nenabízel VW, nebo Škoda a obě značky prakticky lépe, než cokoli od Seatu. Seat je i přes některá velká prohlášení prostě jen low cost.

Mirek
12. května • 17:39

A já si myslel, že právě kvůli tomu "sportovnu" vytvořil Seat novou značku Cupra. To budou mít dvě "drahé" značky?
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/cupra-... ...

KL
12. května • 19:44

hele, schválně, která značka vyhyne dříve: SEjAT nebo CUPJA?totální békovina takhle drolit síly, navíc při jejich mikroprodejich...

Mirek
12. května • 20:49

A víš, že je mi to jedno? Vždyť ta Cupra je trochu jinak naleštěný Seat s asi někdy vyšším výkonem motoru, ale za více peněz, navíc, když si vzpomenu, že se chtěli etablovat na úroveň Alfy...
Stačí se podívat
https://www.netcarshow.com/seat/2021-cupra_leon/1600... ...
https://www.netcarshow.com/seat/2020-leon/1600x1200/... ...

Dejv
12. května • 18:03

Ale leon stojí stejně jako konkurence, tak jaké pak drahé auto?

Mirek
12. května • 19:07

Ale já netvrdím, že nestojí jako konkurence. Co se tak podívat, jak jsem napsal to drahé.

Michal
12. května • 17:04

Leon by měl být levnější aspoň o 20tisíc než golf.

Michal
12. května • 12:07

Leon je v základu stejně drahý jak golf ale možná má horší výbavu ale není to tady rozepsané.Kombi nevypadá u leona supr.

Sir CHerokee
12. května • 12:46

Kombi nebo-li jezevšík nemůže nikdy vypadat supr. Je to zkrátka příchlastek.

Kankunen
12. května • 14:43

Takový sedan je na stejné délce, ale má poloviční možnosti využití.

JK
12. května • 13:42

Nesouhlasím, existuje spousta krásnýmch kombíků. Že je neumí u Seatu, neznamená, že nikdy žádný nemůže vypadat supr. ;-)

Ginter
12. května • 11:33

Kdybych měl zvolit mezi Octavií a Leonem, jednoznačně bych zvolil novou Octavii. Leon kombi mi připadá vzadu divný a asi bude i menší.

renda4
13. května • 8:03

Ano , celý národ potřebuje stěhovák , pořád něco musíme převážet ... :-))

Petr Vaněk
13. května • 5:22

Každý nepotřebuje stěhovací Mondeo. V tom je krása koncernu, pokryje všechny skupiny a nemáš možnost úniku. Octavii považuji vzhledem k velikosti podvozku za tlustou, takže já bych ze dvou jmenovaných vzal právě Leona. :-) Naštěstí zde byl Kamiq a bylo vymalováno, mimochodem Kamíqa doporučuji ;-) B-]

Mirek
15. května • 20:35

Nedosáhl jsi finančně na Forda, aby ses nemusel vlakem vracet zpět, Octavii ani na Leona, tak "Naštěstí zde byl Kamiq..." :-D: Dál to nemusíš, ani nikde jinde, rozvíjet.

Joe Doe
13. května • 10:30

"krása koncernu"Oxymoron.

Tom
12. května • 14:19

Už má stejný rozvoj a nebo má pořád menší jako v minulé generaci?

Medvěd
12. května • 13:14

Přesně tak, také rád vozím 365 dní v roce prázdný kufr. Víc prostoru, víc hluku.

Tom
12. května • 14:20

A někdo ti nutí kombi? Představ si, že jsou lidé, co používají výhod kombi týden co týden.

Medvěd
12. května • 15:01

Na co kombi, mi stačí GLS nebo Q7.

petr r. (petrumr)
12. května • 15:43

Z4? Vždyt ta basa se tam vleze.

Kankunen
12. května • 14:12

To vysvětluj američanům s pick upem, normální je, že se vleze do kufru aspoň nákup.

Dejv
12. května • 18:01

Jako že do toho leona se nevejde ani nákup?

Jezdec
12. května • 21:10

Nevejde. Tři palety cihel se tam těžko vlezou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dejv
12. května • 21:30

Jezdíte do kaufu pro 3 palety cihel?

Ota
12. května • 11:36

opticky, monza i fakticky byval ze vsech 3 sourozencu nejmensi

Doporučujeme

Články odjinud