První co mě u kombíku napadlo "i30"
Uniformny dizajn v praxi :-|
Vlastnil jsem jak Leon odcházející generace, tak Golf 2. generace zpět. Za ty roky jde vidět neustálou snahu o šizení auta, o šetření. Takže tam kde měl Golf těsnění, má Leon hozený molitan. Tam kde má Golf gumové podložky šroubované, má Leon pouze vkládané - vypadávají. Těch detailů je tam hodně. To i Octavia je na tom lépe.Osobně mi takové ceny už nedávají smysl. Kupovat auto se slušným motorem s automatem přes 700 tisíc je úlet. Koncern šetří výrazně. Takový Kodiaq zdražil a byl očesán. Už nemá dva deštníky, už nemá svítilnu v kufru, už nemá 4 úchyty na tašky, ale jenom 2. Drobnosti, které to auto někam posouvalo, vše ruší, ale cena letí nahoru. Nechápu jak si představují, že se zvednou prodeje, ještě u soukromých osob. To je úplná utopie.
VAG operuje s velmi nizkymi marzami a jeho zisk na auto bol pred par rokmi asi polovicu z toho, co na jednom aute zarobila Toyota. Potom prisla dieselgate a nevyhnutnost vrazit velmi rychlo sialene peniaze do vyvoja elektromobilov a hybridov v usili dohnat 10-15 rokov naskoku konkurencie. Takze sa setri, kde sa da.
proboha a jak to delaji ostatni znacky, ze jim to jde?
A já jsem si myslel že je to Mercedes.....za ty prachy, no nekup to
marně tápu, čeho to je kopie...nemůžu si pomoci, každou generací horší:-(
Ja tam vidim i30, bohuzel. Mozna jeste sportage zezadu.
Focus jak vyšitej.
Hodně sebevědomé ceny. Základ za skoro půl milionu a k tomu se Seat nestydí dát tempomat, bluetooth a multifunkční volant do příplatkového paketu "Essential", sice jen za 10 tisíc, ale to už má být v základu u auta z roku 2020.Ruku v ruce s nastávající krizí to bude znamenat jediné, pokles prodejů.
Je to typicky koncernová cenová politika. Jsem zvědavý na cenu tak za 3 měsíce
Co bych si asi vybral? Leon HB litrový trojhrnek nebo mazda 3 dvoulitr. Za stejné prachy.
Pipe u M3 mají nějakou 100tisícovou slevu?
Jinak bába má 5 let starou šestku a kvete jí zespodu zadní nárazník. I to je bohužel Mazda
No tak je problem v babe. Jak je to mozne, ze nase rodinne mazdy nehrdzaveju.
Plast je svině
To jo, měly by se ty plasty také zinkovat.
vyber si něco evropskýho.
Mazda je krásná, ale 3 je fakt malá a kvalita laku vás po týdnu přesvědčí, že druhou mazdu si už nekoupíte. Vlastní zkušenost. Takové pavučiny jsem neměl na žádném autě ani 2 letech, na mazdě po 3 dnech.
Takový zdravě agresivní design. Kdybych měl teď kupovat novou káru, tak bych si ho klidně dal do užšího výběru
Z tria octa, golf, leon je pro mě největší kekel golf. A že leonu nesedí kombíky? No a, ne každý je pošahaný čech co potřebuje 2km kufru za zadní nápravou a za tím kufrem nejlépe ještě jeden.
nový SEAL LEON má rozvor o 5 cm delší než starý model.ale vypadá v celku pěkně.
Tak a teď když se bavíme jenom o designu je fuk jestli seat, ford, hyundai, kia. Tahle třída vypadá všude stejně....... :-(
když jsme u toho dizajnu, tak předkem jsem myslel, že je to mazda 6.
Tohle je jakýsi Fordohjundé, škodovka má svůj osobitý design.
souhlas...možná je to tím, že je jako značku nemusím, ale předchozí generace ve srovnání s tímhle u mě stoupají...nejvíc v tom vidím Hnujdaj...no, Hnůza, kopie, jak vyšitá:-(
Proporce to má fordu. Podle fotek až neuvěřitelná shoda.
Seat by měl s Leonem jakožto budget značka začínat s tím litrovým nesmyslem minimálně o 100K níže.
Proč budget značka? V koncernu ma byt ta sportovnější ;-)
Seat bol vo VAG budget, sportova, MPV, budget, sportova znacka - podla toho, ako sa kto v koncerne vyspal.A o jednotlivych modeloch nehovorim.
No ono se to často omýlalo, že by měl být, ale nebyl a není, tak to zkoušejí se samostatnou značkou Cupra. To už je historicky i fakticky Škoda v rámci kncernu ta sportovnější. Vlastně popravdě krom Audi asi nejsportovnější. Seat je očividně budget, jen nesmyslně drahej.
Škoda nejsportovnější z koncernu? Možná tak pro českého balíka... Už to nehul.
Tak Škoda má historicky divizi motorsport a účastnila se a účastní různých sportovních soutěží. Historicky vyvíjela a stále vyvíjí sportovní speciály. Neřeším Octávku na parkovišti před officem, ale obecně bohatou sportovní hostorii značky. Seat byl vždy low cost nikdy na něm nebylo nic sportovního, proto říkám, že v rámci koncernu je hostoricky prostě Škoda mnohem sportovnější značkou. Nehulím, ale ty bys měl možná přestat pít. Lidi co mají problémy s alkoholem - většinou čeští balící - se potom projevují zbytečně útočně. ;-)
To, že má Škoda historicky divizi motorsport má jaký přínos pro běžného kupujícího člověka v autosalónech Škoda? Podobné divize má hodně automobilek, ale pokud se to nijak nepromítne do sériových aut, tak to nemá význam vůbec vytahovat.
To nerozporuji, jen reaguji na argument, že Seat je ta "sportovnější značka". Což prakticky ani historicky není. Nenabízí nic, co by nenabízel VW, nebo Škoda a obě značky prakticky lépe, než cokoli od Seatu. Seat je i přes některá velká prohlášení prostě jen low cost.
A já si myslel, že právě kvůli tomu "sportovnu" vytvořil Seat novou značku Cupra. To budou mít dvě "drahé" značky?https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/cupra-... ...
hele, schválně, která značka vyhyne dříve: SEjAT nebo CUPJA?totální békovina takhle drolit síly, navíc při jejich mikroprodejich...
A víš, že je mi to jedno? Vždyť ta Cupra je trochu jinak naleštěný Seat s asi někdy vyšším výkonem motoru, ale za více peněz, navíc, když si vzpomenu, že se chtěli etablovat na úroveň Alfy...Stačí se podívathttps://www.netcarshow.com/seat/2021-cupra_leon/1600... ... https://www.netcarshow.com/seat/2020-leon/1600x1200/... ...
Ale leon stojí stejně jako konkurence, tak jaké pak drahé auto?
Ale já netvrdím, že nestojí jako konkurence. Co se tak podívat, jak jsem napsal to drahé.
Leon by měl být levnější aspoň o 20tisíc než golf.
Leon je v základu stejně drahý jak golf ale možná má horší výbavu ale není to tady rozepsané.Kombi nevypadá u leona supr.
Kombi nebo-li jezevšík nemůže nikdy vypadat supr. Je to zkrátka příchlastek.
Takový sedan je na stejné délce, ale má poloviční možnosti využití.
Nesouhlasím, existuje spousta krásnýmch kombíků. Že je neumí u Seatu, neznamená, že nikdy žádný nemůže vypadat supr. ;-)
Kdybych měl zvolit mezi Octavií a Leonem, jednoznačně bych zvolil novou Octavii. Leon kombi mi připadá vzadu divný a asi bude i menší.
Ano , celý národ potřebuje stěhovák , pořád něco musíme převážet ... :-))
Každý nepotřebuje stěhovací Mondeo. V tom je krása koncernu, pokryje všechny skupiny a nemáš možnost úniku. Octavii považuji vzhledem k velikosti podvozku za tlustou, takže já bych ze dvou jmenovaných vzal právě Leona. :-) Naštěstí zde byl Kamiq a bylo vymalováno, mimochodem Kamíqa doporučuji ;-) B-]
Nedosáhl jsi finančně na Forda, aby ses nemusel vlakem vracet zpět, Octavii ani na Leona, tak "Naštěstí zde byl Kamiq..." :-D: Dál to nemusíš, ani nikde jinde, rozvíjet.
"krása koncernu"Oxymoron.
Už má stejný rozvoj a nebo má pořád menší jako v minulé generaci?
Přesně tak, také rád vozím 365 dní v roce prázdný kufr. Víc prostoru, víc hluku.
A někdo ti nutí kombi? Představ si, že jsou lidé, co používají výhod kombi týden co týden.
Na co kombi, mi stačí GLS nebo Q7.
Z4? Vždyt ta basa se tam vleze.
To vysvětluj američanům s pick upem, normální je, že se vleze do kufru aspoň nákup.
Jako že do toho leona se nevejde ani nákup?
Nevejde. Tři palety cihel se tam těžko vlezou.
Jezdíte do kaufu pro 3 palety cihel?
opticky, monza i fakticky byval ze vsech 3 sourozencu nejmensi
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.