Nový SEAT Ibiza přichází s nejmodernější technikou

Nový SEAT Ibiza přichází s nejmodernější technikou

SEAT představuje novou Ibizu s rozsáhlým souborem inovativních technických řešení. Nové motory, individuální prvky výbavy na přání, rozšířená nabídka bezpečnostních systémů a především zcela nová řada informačních a zábavních systémů s nejmodernějšími možnostmi v oblasti konektivity řadí modelovou řadu Ibiza mezi nejlepší vozy ve své třídě s nejrozmanitějším výběrem. Nový podvozek posouvá komfort na zcela jinou úroveň, zatímco nově navržený interiér vytváří svým kvalitním estetickým řešením ještě příjemnější prostředí pro cestující. Jen v jedné oblasti už nebylo téměř co zlepšit – emocionální a dynamický design Ibizy je zákazníky výjimečně dobře přijímán a je pro ně hlavním důvodem, proč si kompaktní španělský model kupují.

„Nová Ibiza, která se objeví u prodejců koncem léta 2015, posílí současné úspěchy značky SEAT. Je to první příklad ‚leonizace‘ naší produktové nabídky. V rámci tohoto procesu přeneseme úspěšný recept Leonu na všechny naše modely. Kromě hospodárnosti, kvality a bezpečnosti jsme kladli velký důraz na oblast konektivity. Nová Ibiza je nyní součástí propojeného světa,“ říká Jürgen Stackmann, předseda představenstva společnosti SEAT S.A. „Ibiza je nejúspěšnějším modelem značky SEAT. V uplynulých 30 letech bylo prodáno více než pět milionů těchto vozů po celém světě. Zákazníci Ibizy jsou s průměrným věkem 43 let výjimečně mladí, s nadprůměrným podílem mladých žen.“

Hlavním faktorem v současném světě je konektivita, a proto se na ni zaměřuje také vývoj modelů SEAT. Španělská značka používá v novém modelu Ibiza druhou generaci informačních a zábavních systémů Easy Connect. Nový Media System plus a navigační systém lze doplnit funkcí MirrorLink, která umožňuje dokonalou integraci chytrých telefonů do informačního a zábavního systému vozu. Díky funkci MirrorLink lze uvnitř vozu bezpečně používat funkce mobilního telefonu a širokou škálu aplikací. SEAT při té příležitosti vyvinul vlastní aplikaci SEAT DriveApp pro MirrorLink. Řešení značky SEAT je kompatibilní s nejčastěji používanými systémy chytrých telefonů. Propojení Full Link (složené z funkcí MirrorLink, Android Auto a Apple CarPlay) se systémem Easy Connect v novém modelu SEAT Ibiza zaručí řidičům nové Ibizy připojení za všech okolností při použití jakéhokoli chytrého telefonu. Díky tomu se budou moci plně soustředit na řízení. SEAT v rámci svého zaměření na oblast konektivity uzavřel smlouvu o partnerství se společností SAMSUNG za účelem vývoje technických řešení pro zajištění kompletní konektivity ve všech modelech SEAT.

„S novou Ibizou otvíráme další kapitolu v oblasti konektivity. Naši zákazníci mohou pokračovat ve svém digitálním životním stylu dokonce i za jízdy. Pro nás je však nejdůležitější zajistit vždy nejbezpečnější a nejintuitivnější ovládání funkcí,“ říká Dr. Matthias Rabe, člen představenstva společnosti SEAT, zodpovědný za výzkum a vývoj. „Ibiza je jedním z nejmodernějších a nejatraktivnějších vozů na trhu díky novým motorům, výrazně komfortnějšímu a zároveň i nadále velmi dynamickému a agilnímu podvozku a pokrokovým asistenčním systémům.“

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků