Nový SEAT Ibiza přichází s nejmodernější technikou

Nový SEAT Ibiza přichází s nejmodernější technikou

SEAT představuje novou Ibizu s rozsáhlým souborem inovativních technických řešení. Nové motory, individuální prvky výbavy na přání, rozšířená nabídka bezpečnostních systémů a především zcela nová řada informačních a zábavních systémů s nejmodernějšími možnostmi v oblasti konektivity řadí modelovou řadu Ibiza mezi nejlepší vozy ve své třídě s nejrozmanitějším výběrem. Nový podvozek posouvá komfort na zcela jinou úroveň, zatímco nově navržený interiér vytváří svým kvalitním estetickým řešením ještě příjemnější prostředí pro cestující. Jen v jedné oblasti už nebylo téměř co zlepšit – emocionální a dynamický design Ibizy je zákazníky výjimečně dobře přijímán a je pro ně hlavním důvodem, proč si kompaktní španělský model kupují.

„Nová Ibiza, která se objeví u prodejců koncem léta 2015, posílí současné úspěchy značky SEAT. Je to první příklad ‚leonizace‘ naší produktové nabídky. V rámci tohoto procesu přeneseme úspěšný recept Leonu na všechny naše modely. Kromě hospodárnosti, kvality a bezpečnosti jsme kladli velký důraz na oblast konektivity. Nová Ibiza je nyní součástí propojeného světa,“ říká Jürgen Stackmann, předseda představenstva společnosti SEAT S.A. „Ibiza je nejúspěšnějším modelem značky SEAT. V uplynulých 30 letech bylo prodáno více než pět milionů těchto vozů po celém světě. Zákazníci Ibizy jsou s průměrným věkem 43 let výjimečně mladí, s nadprůměrným podílem mladých žen.“

Hlavním faktorem v současném světě je konektivita, a proto se na ni zaměřuje také vývoj modelů SEAT. Španělská značka používá v novém modelu Ibiza druhou generaci informačních a zábavních systémů Easy Connect. Nový Media System plus a navigační systém lze doplnit funkcí MirrorLink, která umožňuje dokonalou integraci chytrých telefonů do informačního a zábavního systému vozu. Díky funkci MirrorLink lze uvnitř vozu bezpečně používat funkce mobilního telefonu a širokou škálu aplikací. SEAT při té příležitosti vyvinul vlastní aplikaci SEAT DriveApp pro MirrorLink. Řešení značky SEAT je kompatibilní s nejčastěji používanými systémy chytrých telefonů. Propojení Full Link (složené z funkcí MirrorLink, Android Auto a Apple CarPlay) se systémem Easy Connect v novém modelu SEAT Ibiza zaručí řidičům nové Ibizy připojení za všech okolností při použití jakéhokoli chytrého telefonu. Díky tomu se budou moci plně soustředit na řízení. SEAT v rámci svého zaměření na oblast konektivity uzavřel smlouvu o partnerství se společností SAMSUNG za účelem vývoje technických řešení pro zajištění kompletní konektivity ve všech modelech SEAT.

„S novou Ibizou otvíráme další kapitolu v oblasti konektivity. Naši zákazníci mohou pokračovat ve svém digitálním životním stylu dokonce i za jízdy. Pro nás je však nejdůležitější zajistit vždy nejbezpečnější a nejintuitivnější ovládání funkcí,“ říká Dr. Matthias Rabe, člen představenstva společnosti SEAT, zodpovědný za výzkum a vývoj. „Ibiza je jedním z nejmodernějších a nejatraktivnějších vozů na trhu díky novým motorům, výrazně komfortnějšímu a zároveň i nadále velmi dynamickému a agilnímu podvozku a pokrokovým asistenčním systémům.“

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků