Nový Saab 9-5 ještě tento rok, snad (spy photos)

15 komentářů

shutdown
27. února • 12:05

http://www.rescue-saab.com

Nornik
27. února • 13:23

ti fanousci by spise nez podepisovani ruznych petic a organizovani kdo vi ceho, meli ty auta zacit takoky kupovat jako nova!

Vasut
4. května • 9:57

Naprosto presne - kluci s vydechlejma 9000kama co pisou na internet tomu moc nepomuzou :-)

Zelí
4. května • 8:30

Rozhodují zákazníci. A ti saaba nekupují v dostatečném množství, takže výroba je nerentabilní a saab jde do likvidace. Na tom není nic nepochopitelného. Já jsem pamětník a ještě si pamatuji, jak vyráběl saab trochu lepší provedení wartburgu 311. Čili nebude to asi nějaký zázrak a nositel nějakého pokroku.

petr
4. května • 13:42

A jéje, Zelí se opět vrací se svou fantasmagorií o Wartburgu :-))

shutdown
27. února • 20:05

?

Martin
27. února • 2:48

Saab jde už dlouhou dobu špatným směrem a současný očekávaný krach je toho jenom logickým důsledkem. Saab prostě nemá techniku na to, aby mohl vyrábět luxusní auta. A prodávat přebalené Opely, to je také nesmysl, každý si raději koupí Opel, který má přece jen lepší servisní zázemí, levnější díly, apod. Saab už dávno není luxusní značka a jediný kdo to stále nechce pochopit je evidentně vedení této firmy. Kdyby už tak před patnácti lety začali vyrábět levná auta typu Dacia Logan, tak by v takovém segmentu měli velkou šanci. Mohli by nabídnout švédskou robustnost a bezpečnost v takovém segmentu a nemuseli by mít nějak složitou techniku, kterou stejně nemají. Jenže to by si ti tupci ve vedení téhle firmy museli tohle připustit. Ale toho oni evidentně nejsou schopni a raději to nechají celé krachnout.

PT
27. února • 8:30

Ale totéž se dá říct i o jeho konkurenci, tedy, že např. Volvo je přebalený Ford nebo že Audi je přebalená Škodovka. Tomuto systému se říká globalizace. A bude to čím dál horší, stačí se podívat na kolínská trojčata (Aygo, 107, C1) nebo polská dvojčata (Ford Ka, Fiat 500) atd. Za chvíli zbude jen pár koncernů a budeš si moct vybrat jen design auta jako je tomu např. u koncernu VW, který dělá stejná auta lišící se jen logem na kapotě a tvarem karoseie.

shutdown
27. února • 12:04

v podstatě se vracíme ke kořenům automobilismu, kdy si motorista koupil v automobilce podvozek s motorem a mohl si vybrat karosárnu, která mu vyrobí karoserii na zakázku

Michael
27. února • 17:45

Zajímalo by mě, jestli se někdo z vás v tom posledním modelu Saabu 9-3 projel. Já tu čest měl a myslím si, že je to stále velice originální auto, velice luxusní a jen nezkušený člověk by ho mohl srovnávat s Opelem. Aspoň to je můj názor. Ač to bylo kombi, mělo velice slušné jízdní vlastnosti (byl to benzínový 2.8 litr s turbem) a velice příjemně se v tom jelo. NEmyslím si, že Saab dělá špatná auta, jen jsou dražší než jiné značky a jejich design se mnoha lidem nelíbí.

Leonardo
27. února • 18:14

Nevím, kterého současného SAABa bych si koupil raději, než třeba Opel Insignia 2.8 V6 Turbo 4x4. Nakonec i Insignii s 2.0T bych raději, než nějaký zastaralý SAAB.
Ale samozřejmě nikomu neupírám jeho preference.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
marek
10. března • 17:08

Urcite rad by som si kupil radsej hociakeho SAABa nez Opel Insignia ( 2.8 V6 Turbo 4x4) :))))))

Leonardo
10. března • 19:43

No to vam nikdo nebere :-))
Ale evidentne vetsina lidi ma jiny nazor a prave proto je Saab pred kolapsem.
Drtiva vetsina lidi si bud vybere podstatne modernejsi a pohlednejsi Insignii (neb Saab je odvozen od stare Vectry) a usetri nejake penize, nebo pokud naopak preferuji prestizni premiovou drazsi znacku se spickovou technikou a jizdnimi vlastnostmi, tak si radeji koupi Audi ci BMW, ja bych nepohrdl ani Lexusem IS-F (jezdil jsem s IS250 a docela mi to sedlo).
Ale je samozrejme veci kazdeho, za co utrati sve penize - jen objektivne Saab neni schopen (patrne proto, ze nema cim) presvedcit dost lidi, aby ty penize utratili prave v jeho salonech.

Michael
10. března • 20:06

Podle mě je toto věčné téma. Ale prestižní značkou bych BMW ani Audi, nenazval. Je jich všude plno. Pravda, nelze jim upřít špičkovou techniku a luxus. Ono ale také záleží, jak se která automobilka umí prodat. Vemte si, jaké prostředky mají Německé automobilky (Mercedes, BMW atd.) a jaké Saab, který patří pod GM. Ti v něj příliš nevěří a proto do něj ani nedávají tolik peněz. Proto jsou i auta tolik drahá. Hlavně jde o to, co se komu líbí a myslím si, že o tom by se tu dalo dohadovat věčně.

Tis
27. února • 8:14

Že jsi radši nešel spát... Dávno nejsou luxusní auta - jak by mohli být když je 20 let likviduje GM... Drahé náhradní díly - když je to "přebalený" Opel, tak většina součástek je stejných - takže Opel má taky drahé n. díly? ... Servis? - Saab Ti spraví v každém Opelu ... Výroba levných aut jako Logan s švédskou robustností? Až budeš mít papíry a první auto poznáš, že robustnost, bezpečnost jde ruku v ruce s cenou a kvalitou - v dnešní době není levné robustní bezpečné kvalitní auto ... Saab vyráběl auta konkurující ve své době luxusním značkám a teprve GM to začal měnit ... Víš o tom, že tupci ve vedení jsou blbí američani za velkou louží - akcionáři GM, kterým je nějaká značka Saab ukradená??? Oni nechtějí nic pochopit ...

Doporučujeme

Články odjinud