http://www.rescue-saab.com
ti fanousci by spise nez podepisovani ruznych petic a organizovani kdo vi ceho, meli ty auta zacit takoky kupovat jako nova!
Naprosto presne - kluci s vydechlejma 9000kama co pisou na internet tomu moc nepomuzou :-)
Rozhodují zákazníci. A ti saaba nekupují v dostatečném množství, takže výroba je nerentabilní a saab jde do likvidace. Na tom není nic nepochopitelného. Já jsem pamětník a ještě si pamatuji, jak vyráběl saab trochu lepší provedení wartburgu 311. Čili nebude to asi nějaký zázrak a nositel nějakého pokroku.
A jéje, Zelí se opět vrací se svou fantasmagorií o Wartburgu :-))
?
Saab jde už dlouhou dobu špatným směrem a současný očekávaný krach je toho jenom logickým důsledkem. Saab prostě nemá techniku na to, aby mohl vyrábět luxusní auta. A prodávat přebalené Opely, to je také nesmysl, každý si raději koupí Opel, který má přece jen lepší servisní zázemí, levnější díly, apod. Saab už dávno není luxusní značka a jediný kdo to stále nechce pochopit je evidentně vedení této firmy. Kdyby už tak před patnácti lety začali vyrábět levná auta typu Dacia Logan, tak by v takovém segmentu měli velkou šanci. Mohli by nabídnout švédskou robustnost a bezpečnost v takovém segmentu a nemuseli by mít nějak složitou techniku, kterou stejně nemají. Jenže to by si ti tupci ve vedení téhle firmy museli tohle připustit. Ale toho oni evidentně nejsou schopni a raději to nechají celé krachnout.
Ale totéž se dá říct i o jeho konkurenci, tedy, že např. Volvo je přebalený Ford nebo že Audi je přebalená Škodovka. Tomuto systému se říká globalizace. A bude to čím dál horší, stačí se podívat na kolínská trojčata (Aygo, 107, C1) nebo polská dvojčata (Ford Ka, Fiat 500) atd. Za chvíli zbude jen pár koncernů a budeš si moct vybrat jen design auta jako je tomu např. u koncernu VW, který dělá stejná auta lišící se jen logem na kapotě a tvarem karoseie.
v podstatě se vracíme ke kořenům automobilismu, kdy si motorista koupil v automobilce podvozek s motorem a mohl si vybrat karosárnu, která mu vyrobí karoserii na zakázku
Zajímalo by mě, jestli se někdo z vás v tom posledním modelu Saabu 9-3 projel. Já tu čest měl a myslím si, že je to stále velice originální auto, velice luxusní a jen nezkušený člověk by ho mohl srovnávat s Opelem. Aspoň to je můj názor. Ač to bylo kombi, mělo velice slušné jízdní vlastnosti (byl to benzínový 2.8 litr s turbem) a velice příjemně se v tom jelo. NEmyslím si, že Saab dělá špatná auta, jen jsou dražší než jiné značky a jejich design se mnoha lidem nelíbí.
Nevím, kterého současného SAABa bych si koupil raději, než třeba Opel Insignia 2.8 V6 Turbo 4x4. Nakonec i Insignii s 2.0T bych raději, než nějaký zastaralý SAAB.Ale samozřejmě nikomu neupírám jeho preference.
Urcite rad by som si kupil radsej hociakeho SAABa nez Opel Insignia ( 2.8 V6 Turbo 4x4) :))))))
No to vam nikdo nebere :-))Ale evidentne vetsina lidi ma jiny nazor a prave proto je Saab pred kolapsem.Drtiva vetsina lidi si bud vybere podstatne modernejsi a pohlednejsi Insignii (neb Saab je odvozen od stare Vectry) a usetri nejake penize, nebo pokud naopak preferuji prestizni premiovou drazsi znacku se spickovou technikou a jizdnimi vlastnostmi, tak si radeji koupi Audi ci BMW, ja bych nepohrdl ani Lexusem IS-F (jezdil jsem s IS250 a docela mi to sedlo).Ale je samozrejme veci kazdeho, za co utrati sve penize - jen objektivne Saab neni schopen (patrne proto, ze nema cim) presvedcit dost lidi, aby ty penize utratili prave v jeho salonech.
Podle mě je toto věčné téma. Ale prestižní značkou bych BMW ani Audi, nenazval. Je jich všude plno. Pravda, nelze jim upřít špičkovou techniku a luxus. Ono ale také záleží, jak se která automobilka umí prodat. Vemte si, jaké prostředky mají Německé automobilky (Mercedes, BMW atd.) a jaké Saab, který patří pod GM. Ti v něj příliš nevěří a proto do něj ani nedávají tolik peněz. Proto jsou i auta tolik drahá. Hlavně jde o to, co se komu líbí a myslím si, že o tom by se tu dalo dohadovat věčně.
Že jsi radši nešel spát... Dávno nejsou luxusní auta - jak by mohli být když je 20 let likviduje GM... Drahé náhradní díly - když je to "přebalený" Opel, tak většina součástek je stejných - takže Opel má taky drahé n. díly? ... Servis? - Saab Ti spraví v každém Opelu ... Výroba levných aut jako Logan s švédskou robustností? Až budeš mít papíry a první auto poznáš, že robustnost, bezpečnost jde ruku v ruce s cenou a kvalitou - v dnešní době není levné robustní bezpečné kvalitní auto ... Saab vyráběl auta konkurující ve své době luxusním značkám a teprve GM to začal měnit ... Víš o tom, že tupci ve vedení jsou blbí američani za velkou louží - akcionáři GM, kterým je nějaká značka Saab ukradená??? Oni nechtějí nic pochopit ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.