Nový Saab 9-2 přijede z Japonska

Saab nás brzy překvapí novým modelem, který bude švédskou automobilku zastupovat ve třídě kompaktních vozů. Saab 9-2 by měl oslovovat zejména mladé zákazníky, hlavními znaky bude pohon všech čtyř kol, přeplňované motory a vysoká variabilita. Hlavním soupeřem se stane ingolstadtská Audi A3.

Saab 9-2 je vyvíjen ve spolupráci s automobilkou Subaru, platformu totiž bude sdílet se současným Subaru Impreza. K pohonu budou sloužit dva čtyřválce typu boxer. První agregát o objemu 2.5 litru nabídne 115 kW/156 koní a bude dodáván do základní verze malého saabu, druhý motor - přeplňovaný dvoulitr - bude disponovat o hodnotou 165 kW/225 k. Dieselová varianta se objeví později.

Saab 9-2 se bude vyrábět v domácím prostředí automobilky Subaru, tedy v Japonsku. Výroba odstartuje na jaře 2004.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Novinka švédské automobilky ještě nemá definitivní podobu, první obrázky ale naznačují nemalou dynamičnost vozu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Saab 9-2 chce zaútočit na všechny sportovněji laděné kompakty, zejména ty evropské.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků