Nový Saab 9-2 přijede z Japonska

Saab nás brzy překvapí novým modelem, který bude švédskou automobilku zastupovat ve třídě kompaktních vozů. Saab 9-2 by měl oslovovat zejména mladé zákazníky, hlavními znaky bude pohon všech čtyř kol, přeplňované motory a vysoká variabilita. Hlavním soupeřem se stane ingolstadtská Audi A3.

Saab 9-2 je vyvíjen ve spolupráci s automobilkou Subaru, platformu totiž bude sdílet se současným Subaru Impreza. K pohonu budou sloužit dva čtyřválce typu boxer. První agregát o objemu 2.5 litru nabídne 115 kW/156 koní a bude dodáván do základní verze malého saabu, druhý motor - přeplňovaný dvoulitr - bude disponovat o hodnotou 165 kW/225 k. Dieselová varianta se objeví později.

Saab 9-2 se bude vyrábět v domácím prostředí automobilky Subaru, tedy v Japonsku. Výroba odstartuje na jaře 2004.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Novinka švédské automobilky ještě nemá definitivní podobu, první obrázky ale naznačují nemalou dynamičnost vozu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Saab 9-2 chce zaútočit na všechny sportovněji laděné kompakty, zejména ty evropské.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků