Nový S-Max, C-Max a Grand C-Max: Ford oznámil české ceny

Nový S-Max, C-Max a Grand C-Max: Ford oznámil české ceny

Automobilka Ford zveřejnila české ceníky pro nový S-Max, C-Max a Grand C-Max. To přeloženo znamená, že si zájemci mohou některou z těchto novinek už objednat. Na S-Max budete potřebovat minimálně 679 790 Kč, na C-Max 399 990 Kč a Grand C-Max startuje na českém trhu s částkou 424 990 Kč.

Ojetiny | Testy | Ford | Kombi | Ford S-Max

Test ojetiny Ford S-Max 2.0 TDCi: tatínkův sen

Nový S-Max se nabízí pouze ve dvou výbavách (Trend a Titanium). Nejdostupnější varianta má pod kapotou benzinovou patnáctistovku s výkonem 118 kW (160 k) a šestistupňovou manuální převodovku. Dieselová část nabídky začíná u dvoulitru naladěném na 88 kW (120 k). Cena takové varianty činí 733 790 Kč.

Premiéry | Autosalony | Ford | Paříž 2014 | Ford S-Max

Ford v Paříži: Nový S-Max i C-Max a také samozřejmě Mustang

K dispozici je také benzinový dvoulitr (176 kW/240 k), který stojí 920 990 Kč, případně tři další verze motoru 2.0 Duratorq TDCi (110 kW/150 k, 132 kW/180 k a 154 kW/210 k). Dieselové motory 110 kW a 132 kW můžete spojit s pohonem všech kol. První objednaná auta dorazí k zákazníkům v létě.

Nejdostupnější nový C-Max i Grand C-Max používá benzinový motor 1.0 EcoBoost s výkonem 74 kW (100 k). Nabídka obou modelů zahrnuje dále výkonnější verzi stejného agregátu (92 kW/125 k) a přeplňovanou patnáctistovku (110 kW/150 k). V případě dieselů můžete vybírat mezi dvojicí motorů 1.5 Duratorq TDCi (70 kW/95 k, 88 kW/120 k) a vrcholným naftovým dvoulitrem (110 kW/150 k).

Ford | Hybridy | Ford C-Max

Ford C-Max Energi a Hybrid: americká spása

V kombinaci s automatickou převodovkou jde o to nejdražší, co si v případě dvojice C-Max a Grand C-Max můžete koupit. Menší C-Max stojí 618 990 Kč, jeho větší sourozenec pak vyjde na 643 990 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků