Nový S-Max, C-Max a Grand C-Max: Ford oznámil české ceny

Nový S-Max, C-Max a Grand C-Max: Ford oznámil české ceny

Automobilka Ford zveřejnila české ceníky pro nový S-Max, C-Max a Grand C-Max. To přeloženo znamená, že si zájemci mohou některou z těchto novinek už objednat. Na S-Max budete potřebovat minimálně 679 790 Kč, na C-Max 399 990 Kč a Grand C-Max startuje na českém trhu s částkou 424 990 Kč.

Test ojetiny Ford S-Max 2.0 TDCi: tatínkův sen

Test ojetiny Ford S-Max 2.0 TDCi: tatínkův sen

Nový S-Max se nabízí pouze ve dvou výbavách (Trend a Titanium). Nejdostupnější varianta má pod kapotou benzinovou patnáctistovku s výkonem 118 kW (160 k) a šestistupňovou manuální převodovku. Dieselová část nabídky začíná u dvoulitru naladěném na 88 kW (120 k). Cena takové varianty činí 733 790 Kč.

Ford v Paříži: Nový S-Max i C-Max a také samozřejmě Mustang

Ford v Paříži: Nový S-Max i C-Max a také samozřejmě Mustang

K dispozici je také benzinový dvoulitr (176 kW/240 k), který stojí 920 990 Kč, případně tři další verze motoru 2.0 Duratorq TDCi (110 kW/150 k, 132 kW/180 k a 154 kW/210 k). Dieselové motory 110 kW a 132 kW můžete spojit s pohonem všech kol. První objednaná auta dorazí k zákazníkům v létě.

Nejdostupnější nový C-Max i Grand C-Max používá benzinový motor 1.0 EcoBoost s výkonem 74 kW (100 k). Nabídka obou modelů zahrnuje dále výkonnější verzi stejného agregátu (92 kW/125 k) a přeplňovanou patnáctistovku (110 kW/150 k). V případě dieselů můžete vybírat mezi dvojicí motorů 1.5 Duratorq TDCi (70 kW/95 k, 88 kW/120 k) a vrcholným naftovým dvoulitrem (110 kW/150 k).

Ford C-Max Energi a Hybrid: americká spása

Ford C-Max Energi a Hybrid: americká spása

V kombinaci s automatickou převodovkou jde o to nejdražší, co si v případě dvojice C-Max a Grand C-Max můžete koupit. Menší C-Max stojí 618 990 Kč, jeho větší sourozenec pak vyjde na 643 990 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků