Nový Rolls-Royce Phantom se začíná odhalovat. Premiéru má za týden

Svůj debut si osmá generace superluxusní limuzíny odbude 27. července v Londýně. Rolls-Royce mezitím vydal první oficiální fotku novinky. Ta potvrzuje, co bylo zřejmé už z maskovaných prototypů. Designéři šli cestou evoluce, nikoli revoluce.

Klepněte pro větší obrázek

Na upoutávce vidíme typické obdelníkové světlomety a kapotu zakončenou ostrou hranou a soškou Spirit of Ecstasy. O technice toho zatím příliš nevíme. Zcela nová platforma ale údajně zdědí nové technologie po BMW řady 7. Díky použití karbonu a vysokopevnostní oceli prý Phantom mezigeneračně výrazně zhubne - to není na škodu ani u největšího Rolls-Royce.

Příběh barevného Rolls-Royce Johna Lennona se nyní krásně uzavírá

Příběh barevného Rolls-Royce Johna Lennona se nyní krásně uzavírá

Otázkou stále zůstává pohon vozu. Na veřejnost však prosakují informace o tom, že si Rolls-Royce ponechá tradiční atmosférický dvanáctiválec o objemu 6,75 litru a v nové generaci jej nenahradí přeplňovaným 6,6 z menších modelů. Hybridní pohon zástupci značky nedávno vyloučili.

Ve fotogalerii si prohlédněte také uniklé obrázky z brožury a předchozí, sedmou generaci Phantomu:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků