Nový rok 2020 pro řidiče: Dálnice D1 nejhorší v historii, změní se i taxislužby

34 komentářů

Jozin
2. ledna • 9:53

Za vše můžou opět kamiony které platí pouze pět km za každý ujetý km.Az budou platit sto korun za km bude lépe.:-D

Lojza
1. ledna • 23:36

Hlavně by ty jednotlivé úseky měly firmy stihnout rekonstruovat max za 6 měsíců. Nechápu co jim tak dlouho na rekonstrukci trvá. I v tom pitomem Rusku postaví 700km dálnice někde i 8pruhu, tezko přístupném terénu, bažiny apod. za 7 let. A ti naši loserove opravují 8km roky, to člověk nepochopí.

Jozin
2. ledna • 9:59

Lojza,srovnavas nebe a dudy.Rusko je úplně jinde než naše země,kdo nevěří ať si tam zajede.Nepocitam Moskvu,to je stat ve státě,kde jezdí více mercedesu než v celém Německu.V Rusku mají plno geniálních řešení dopravy,od semaforu s časomírou co odečítá čas do zeleně,po přejezdy které neprejedes ani s tankem na červenou po kamerový systém co hlídá plno a rychlost

Lojza
2. ledna • 20:44

Ty semafory odecitajici čas zelené je např. v Thajsku nebo i Srbsku.

petr r. (petrumr)
2. ledna • 21:07

v turecku odečítají červenou i zelenou.

bzzz
5. ledna • 12:10

Na Slovensku taky.

mpolan
2. ledna • 8:42

Kdyby ten úsek šlo uzavřít a rekonstruovat bez provozu, tak to za půl roku bez problémů zvládnou. Ale za provozu to tak rychle nejde. Tím spíš, když je to jediná dálnice v republice.

bzzz
5. ledna • 12:09

Zajimave, ze v zemich s ostrejsimi odbory se maka podle potreby i za tmy a/nebo o vikendech.

mpolan
5. ledna • 17:38

Takovou zemi bych chtěl vidět. V Německu jsou na rekonstrukcích dálnic ještě pomalejší než u nás, a to je co říci.

Lojza
2. ledna • 9:16

Problém není v provozu. Problém je, že při výběrovem řízení je hlavní parametr cena, nikoliv doba opravy dalnice. Stavební firmy jsou schopny daný úsek opravit za 6mesicu. Jenze to by musely techniku a lidské zdroje stáhnout z jiných staveb a to nechtějí nebo se jim to finančně nevyplati. Řešení je, aby min. dopravy při vypisovani zakázek nakym %prihlizelo i k termínu opravy dalnice. Firmám se prisype pár desítek milionů a ve výsledku se vyplatí stavět rychleji všem.

mpolan
2. ledna • 12:09

Problém je, že tolik techniky a lidí v ČR není. Na jeden nebo dva úseky ano, ale ne na pět, šest souběžně opravovaných. A nebo nezbyde na další práce po celé republice. Ono to fakt technicky moc nejde.

WP
2. ledna • 8:00

Všechno se dá, dala by se D1 zavřít a opravit kompletně za 3 roky. Chtěl by jsi to? Naše republika má dlouhodobě jedno z nejtěžších stavebních řízení na světě. Stát a ŘSD neumí a někdy ani nemůže efektivně získávat stavební povolení a to nejen kvůli leckdy laxnímu přístupu, ale hlavně pro vyděračskou taktiku různých zájmových skupin. Ty se převážně maskují za ekologické aktivisty.

MM
2. ledna • 10:18

Nesmysl. Ti aktivisté jim slouží pouze jako alibi.

petr r. (petrumr)
2. ledna • 12:20

NE, oni jsou všude i když bagrista čistil potok, tak Patrik na něho zavolal policii v domění, že staví hulín-fryšták. Možná v česku jsou i jiný sekty, na moravě máme Patrika.

MM
2. ledna • 13:31

Ty seš fakt vymaštěnec.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
2. ledna • 14:10

Není Patrik tvůj šéf? Namaluj si transparent a jdi do babic kde ani nepřejdeš cestu a vyvolávej tam, že je přednější křeček než lidi, jestli to už neděláš tak beru zpět.

Marek
1. ledna • 10:10

Proč se neudělá dálniční známka na osobu - rodné číslo. Stejně nemůžu jet dvěma auty zároveň.

Peter
1. ledna • 14:14

Protože kdyby to mělo logiku,tak už to je i jinde ve světě?

petr r. (petrumr)
1. ledna • 10:40

a jak to rodný číslo by se poznalo? Ale v roce 2021 by se mělo přihlédnout, když platí někdo dvě či tři RZ, tak dát slevu. Ještě neznáme podrobnosti, hlavně jak se bude platit přívěs.

Neurotic
1. ledna • 10:25

A jak to jako budete kontrolovat? Ne, že by to ted někdo dělal:-D Ovšem takové výmysli lidí, kteří by chtěli ušetřit 5,- skončí akorát tím, že se bude platit za 1km a pak cesta z Prahy do Brna bude stát víc než ted roční známkaB-]

neodborník
1. ledna • 9:32

"Nejhorší v historii", jako co, že se toho nejvíc opravuje, lepší by bylo neopravovat, přemejšlí u toho psaní někdo, nebo to už píše nějaký robot furt to samý. To jste ještě pod vlivem ? Jak na Nový rok, to se máme zase na co těšit,nejhorší novinářský výkon v historii.

MM
1. ledna • 11:22

Problém právě je že se opravuje pomalu. D1 měla být podle idiotů ANO bude líp hotová už několik let.

Rokyta ex Acz
1. ledna • 12:10

"Idioti z ANO" nejsou nic jiného, než obyčejný soukromý komerční tým založený pro parazitování a získávání dotací odevšad. Nic víc, nic míň. Tak nevím, proč by D1 měla být hotová? O dálnici přece vůbec nejde a nikdy ani nešlo. Komu taky a proč? Čekání na nějakého mecenáše je jen odvěká povídačka, na stejném prinipu jako křesťanství. Kde Bůh starý 2020 let stvořil Zemi, ale že pyramidy v Egyptě, Indické chrámy nebo Májská civilizace jsou starší, to nic. D1 nebude hotová nikdy, to je takový národní kolorit. Stejně jako rychlovlaky v ČR. A pokud se nějaká část D1 postaví, tak bude akorát zralá na rekonstrukci. Mít odfláklý materiál, nevyhovující rozměry nebo bude stále 2 proudá, aby se pro změnu mohlo rozšiřovat. Ne ne, ani vy ani já se hotové D1 nedožijeme. Dej si koblihu, jdi do práce a ohlížej elektroauta, která nemáš kde nabíjet. Světu se můžeš proto leda smát a být rád, že není válka. Máme se slušně, tak proto děláme jen kraviny. Hezký Nový rok všem. ;-)

Joe Doe
2. ledna • 9:21

a) Sucastou krestanskej Biblie je aj Stary zakon - inak povedane, knihy, ktore vznikli a popisuju udalosti pred nasim letopoctom, pred Kristom, este inak povedane, udalosti starsie ako 2020 rokov.A neprides si ani s krestanskym fundamentalizmom americkych a inych cirkvi, pretoze tie spravidla preferuju obraz starozakonneho trestajuceho Boha. A nic viac v praxi nevystihuje ich fundamentalisticky a kreacionisticky vyklad Biblie ako bezvyhradna podpora Izraela.b) Teoria 'mladej Zeme' z dielne kreacionistov hovori o veku 6000 rokov.c) Katolicka cirkev uz davno intepretuje 6+1 dni stvorenia ako ilustraciu, nie ako popis udalosti, a v podstate nespochybnuje archeologiu. Koniec koncov, autor teorie velkeho tresku, fyzik Georges Lemaître bol zaroven aj katolicky knaz.

WP
2. ledna • 7:57

Nejsem volič ANO a nepotřebuji si tak omlouvat svoji volbu. Pravda je taková, že takto masivní opravy mohly zahájit již předchozí vládnoucí strany a nedělo se tak. Píšeš tu o šizení na materiálech, tak se laskavě podívej na stav D1 kolem Ostravy, kompletní výměnu konstrukčních vrstev zánovní D35 mezi Olomoucem a Lipníkem apod. Kde je D35 z HK do Mohelnice?
Tohle je účelové plácání bez širšího rozhledu a trochy sebereflexe.

mpolan
1. ledna • 13:40

"Bůh starý 2020 let"? Větší píčovinu jsem snad ještě v životě nečetl.

Rokyta ex Acz
1. ledna • 14:59

Podle křesťanů ano. Letopočet, tedy ten klasický co my používáme, se začal počítat od kdy? Od narození Ježíše Krista. Tedy přesně před 2020 lety, někde v Betlémě. Proto by Ježíš Kristus dnes oslavil 2020 let. A podle křesťanů Ježíš = Bůh ;-) ... Jaký na to máš názor ty nebo já, je samozřejmě věc jiná.:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vladan
2. ledna • 13:58

Ježíš = Bůh ???Tak ty jsi upad z hodně vysoké višně kámo.Když o něčem víš prd tak o tom aspoň nepiš.

mpolan
1. ledna • 16:01

Máš v tom slušnou bramboračku, drž se radši dál svého kopání do Hyundaie. Bůh je Bůh a Ježíš je Ježíš, nedá se to slučovat, natož pokládat mezi ty dvě osoby rovnítko.

Peter
1. ledna • 13:18

Trochu si to pleteš. Podle církve tu Bůh byl vždy. Letopočet se počítá před Kristem a po Kristu.( Jsem ateista). Problém realizace takových zakázek spočívá v přípravě, byrokracii, výkupu pozemků, blokování ze strany různých aktivistů.

petr r. (petrumr)
1. ledna • 13:43

a jsem u Patrika a jeho dětičky země. D1 nebude dostavěna, už se nechal slyšet, že něco najde, třeba u babic našel mravence a tak babičtí to snad deset let ještě snesou. I ti co tam vřískali na letná uklidili po sobě? Nebo na to mají lidi a budou jen dělat problémy?

petr r. (petrumr)
1. ledna • 11:39

a proč se to nezačalo dříve opravovat? To jiné vlády o tym nevěděly?

MM
2. ledna • 11:31

Co já vim. Jen vím, že odporníci z ANO slibovali že to bude dávno hotové.

petr r. (petrumr)
1. ledna • 10:07

já bych zapojil ty prohnilé policajty, když jsou značky zákaz předjíždění, omezení rychlosti tak mají kontrolovat aby auta to dodržovala, aby se do zužení přijíždělo postupně a né off-on. Ale co kdyby chytili někoho vlivnýho? Policie se jenom frajeří novýma autama, ale kdyby něco dělala to ne. Za vše na cestě může policie.B-]

Doporučujeme

Články odjinud