Nový rok 2020 pro řidiče: Dálnice D1 nejhorší v historii, změní se i taxislužby

neodborník  |  01. 01. 2020 09:32

"Nejhorší v historii", jako co, že se toho nejvíc opravuje, lepší by bylo neopravovat, přemejšlí u toho psaní někdo, nebo to už píše nějaký robot furt to samý. To jste ještě pod vlivem ? Jak na Nový rok, to se máme zase na co těšit,nejhorší novinářský výkon v historii.

Odpovědět  |   | 

já bych zapojil ty prohnilé policajty, když jsou značky zákaz předjíždění, omezení rychlosti tak mají kontrolovat aby auta to dodržovala, aby se do zužení přijíždělo postupně a né off-on. Ale co kdyby chytili někoho vlivnýho? Policie se jenom frajeří novýma autama, ale kdyby něco dělala to ne. Za vše na cestě může policie.

Odpovědět  |   | 
MM  |  01. 01. 2020 11:22

Problém právě je že se opravuje pomalu. D1 měla být podle idiotů ANO bude líp hotová už několik let.

Odpovědět  |   | 

a proč se to nezačalo dříve opravovat? To jiné vlády o tym nevěděly?

Odpovědět  |   | 
MM  |  02. 01. 2020 11:31

Co já vim. Jen vím, že odporníci z ANO slibovali že to bude dávno hotové.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  01. 01. 2020 12:10

"Idioti z ANO" nejsou nic jiného, než obyčejný soukromý komerční tým založený pro parazitování a získávání dotací odevšad. Nic víc, nic míň. Tak nevím, proč by D1 měla být hotová? O dálnici přece vůbec nejde a nikdy ani nešlo. Komu taky a proč? Čekání na nějakého mecenáše je jen odvěká povídačka, na stejném prinipu jako křesťanství. Kde Bůh starý 2020 let stvořil Zemi, ale že pyramidy v Egyptě, Indické chrámy nebo Májská civilizace jsou starší, to nic. D1 nebude hotová nikdy, to je takový národní kolorit. Stejně jako rychlovlaky v ČR. A pokud se nějaká část D1 postaví, tak bude akorát zralá na rekonstrukci. Mít odfláklý materiál, nevyhovující rozměry nebo bude stále 2 proudá, aby se pro změnu mohlo rozšiřovat. Ne ne, ani vy ani já se hotové D1 nedožijeme. Dej si koblihu, jdi do práce a ohlížej elektroauta, která nemáš kde nabíjet. Světu se můžeš proto leda smát a být rád, že není válka. Máme se slušně, tak proto děláme jen kraviny. Hezký Nový rok všem.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  01. 01. 2020 13:18

Trochu si to pleteš. Podle církve tu Bůh byl vždy. Letopočet se počítá před Kristem a po Kristu.( Jsem ateista). Problém realizace takových zakázek spočívá v přípravě, byrokracii, výkupu pozemků, blokování ze strany různých aktivistů.

Odpovědět  |   | 

a jsem u Patrika a jeho dětičky země. D1 nebude dostavěna, už se nechal slyšet, že něco najde, třeba u babic našel mravence a tak babičtí to snad deset let ještě snesou. I ti co tam vřískali na letná uklidili po sobě? Nebo na to mají lidi a budou jen dělat problémy?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 01. 2020 13:40

"Bůh starý 2020 let"? Větší píčovinu jsem snad ještě v životě nečetl.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  01. 01. 2020 14:59

Podle křesťanů ano. Letopočet, tedy ten klasický co my používáme, se začal počítat od kdy? Od narození Ježíše Krista. Tedy přesně před 2020 lety, někde v Betlémě. Proto by Ježíš Kristus dnes oslavil 2020 let. A podle křesťanů Ježíš = Bůh ... Jaký na to máš názor ty nebo já, je samozřejmě věc jiná.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 01. 2020 16:01

Máš v tom slušnou bramboračku, drž se radši dál svého kopání do Hyundaie. Bůh je Bůh a Ježíš je Ježíš, nedá se to slučovat, natož pokládat mezi ty dvě osoby rovnítko.

Odpovědět  |   | 
Vladan  |  02. 01. 2020 13:58

Ježíš = Bůh ???Tak ty jsi upad z hodně vysoké višně kámo.Když o něčem víš prd tak o tom aspoň nepiš.

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 01. 2020 07:57

Nejsem volič ANO a nepotřebuji si tak omlouvat svoji volbu. Pravda je taková, že takto masivní opravy mohly zahájit již předchozí vládnoucí strany a nedělo se tak. Píšeš tu o šizení na materiálech, tak se laskavě podívej na stav D1 kolem Ostravy, kompletní výměnu konstrukčních vrstev zánovní D35 mezi Olomoucem a Lipníkem apod. Kde je D35 z HK do Mohelnice?
Tohle je účelové plácání bez širšího rozhledu a trochy sebereflexe.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 01. 2020 09:21

a) Sucastou krestanskej Biblie je aj Stary zakon - inak povedane, knihy, ktore vznikli a popisuju udalosti pred nasim letopoctom, pred Kristom, este inak povedane, udalosti starsie ako 2020 rokov.

A neprides si ani s krestanskym fundamentalizmom americkych a inych cirkvi, pretoze tie spravidla preferuju obraz starozakonneho trestajuceho Boha. A nic viac v praxi nevystihuje ich fundamentalisticky a kreacionisticky vyklad Biblie ako bezvyhradna podpora Izraela.

b) Teoria 'mladej Zeme' z dielne kreacionistov hovori o veku 6000 rokov.

c) Katolicka cirkev uz davno intepretuje 6+1 dni stvorenia ako ilustraciu, nie ako popis udalosti, a v podstate nespochybnuje archeologiu. Koniec koncov, autor teorie velkeho tresku, fyzik Georges Lemaître bol zaroven aj katolicky knaz.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  01. 01. 2020 10:10

Proč se neudělá dálniční známka na osobu - rodné číslo. Stejně nemůžu jet dvěma auty zároveň.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  01. 01. 2020 10:25

A jak to jako budete kontrolovat? Ne, že by to ted někdo dělal Ovšem takové výmysli lidí, kteří by chtěli ušetřit 5,- skončí akorát tím, že se bude platit za 1km a pak cesta z Prahy do Brna bude stát víc než ted roční známka

Odpovědět  |   | 

a jak to rodný číslo by se poznalo? Ale v roce 2021 by se mělo přihlédnout, když platí někdo dvě či tři RZ, tak dát slevu. Ještě neznáme podrobnosti, hlavně jak se bude platit přívěs.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  01. 01. 2020 14:14

Protože kdyby to mělo logiku,tak už to je i jinde ve světě?

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  01. 01. 2020 23:36

Hlavně by ty jednotlivé úseky měly firmy stihnout rekonstruovat max za 6 měsíců. Nechápu co jim tak dlouho na rekonstrukci trvá. I v tom pitomem Rusku postaví 700km dálnice někde i 8pruhu, tezko přístupném terénu, bažiny apod. za 7 let. A ti naši loserove opravují 8km roky, to člověk nepochopí.

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 01. 2020 08:00

Všechno se dá, dala by se D1 zavřít a opravit kompletně za 3 roky. Chtěl by jsi to? Naše republika má dlouhodobě jedno z nejtěžších stavebních řízení na světě. Stát a ŘSD neumí a někdy ani nemůže efektivně získávat stavební povolení a to nejen kvůli leckdy laxnímu přístupu, ale hlavně pro vyděračskou taktiku různých zájmových skupin. Ty se převážně maskují za ekologické aktivisty.

Odpovědět  |   | 
MM  |  02. 01. 2020 10:18

Nesmysl. Ti aktivisté jim slouží pouze jako alibi.

Odpovědět  |   | 

NE, oni jsou všude i když bagrista čistil potok, tak Patrik na něho zavolal policii v domění, že staví hulín-fryšták. Možná v česku jsou i jiný sekty, na moravě máme Patrika.

Odpovědět  |   | 
MM  |  02. 01. 2020 13:31

Ty seš fakt vymaštěnec.

Odpovědět  |   | 

Není Patrik tvůj šéf? Namaluj si transparent a jdi do babic kde ani nepřejdeš cestu a vyvolávej tam, že je přednější křeček než lidi, jestli to už neděláš tak beru zpět.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 01. 2020 08:42

Kdyby ten úsek šlo uzavřít a rekonstruovat bez provozu, tak to za půl roku bez problémů zvládnou. Ale za provozu to tak rychle nejde. Tím spíš, když je to jediná dálnice v republice.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  02. 01. 2020 09:16

Problém není v provozu. Problém je, že při výběrovem řízení je hlavní parametr cena, nikoliv doba opravy dalnice. Stavební firmy jsou schopny daný úsek opravit za 6mesicu. Jenze to by musely techniku a lidské zdroje stáhnout z jiných staveb a to nechtějí nebo se jim to finančně nevyplati. Řešení je, aby min. dopravy při vypisovani zakázek nakym %prihlizelo i k termínu opravy dalnice. Firmám se prisype pár desítek milionů a ve výsledku se vyplatí stavět rychleji všem.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 01. 2020 12:09

Problém je, že tolik techniky a lidí v ČR není. Na jeden nebo dva úseky ano, ale ne na pět, šest souběžně opravovaných. A nebo nezbyde na další práce po celé republice. Ono to fakt technicky moc nejde.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 01. 2020 12:09

Zajimave, ze v zemich s ostrejsimi odbory se maka podle potreby i za tmy a/nebo o vikendech.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 01. 2020 17:38

Takovou zemi bych chtěl vidět. V Německu jsou na rekonstrukcích dálnic ještě pomalejší než u nás, a to je co říci.

Odpovědět  |   | 
Jozin  |  02. 01. 2020 09:59

Lojza,srovnavas nebe a dudy.Rusko je úplně jinde než naše země,kdo nevěří ať si tam zajede.Nepocitam Moskvu,to je stat ve státě,kde jezdí více mercedesu než v celém Německu.V Rusku mají plno geniálních řešení dopravy,od semaforu s časomírou co odečítá čas do zeleně,po přejezdy které neprejedes ani s tankem na červenou po kamerový systém co hlídá plno a rychlost

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  02. 01. 2020 20:44

Ty semafory odecitajici čas zelené je např. v Thajsku nebo i Srbsku.

Odpovědět  |   | 

v turecku odečítají červenou i zelenou.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 01. 2020 12:10

Na Slovensku taky.

Odpovědět  |   | 
Jozin  |  02. 01. 2020 09:53

Za vše můžou opět kamiony které platí pouze pět km za každý ujetý km.Az budou platit sto korun za km bude lépe.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A