Nový roadster Lamborghini Aventador S se umí rozjet na 350 km/hod

Odnímatelná střecha vozu s výkonem 740 koní má hmotnost pouhých šest kilogramů

Supervýkony jak na klasické silnici, tak i na závodním okruhu, slibují parametry ve Frankfurtu představeného otevřené verze modelu Lamborghini Aventador S.

Přitom i v něm je v případě potřeby možné jet s uzavřenou střechou, podobně jako v kupé, ze kterého je vůz odvozený. Odnímatelné střešní panely mají hmotnost pouhých necelých šest kilogramů. Pokud se počasí zase vylepší, je možné je rychle sejmout a uložit do zavazadlového prostoru v přídi. Pak lze také zasunout elektricky ovládané zadní okno.

Majitel Lamborghini Aventador SV zuří, měl být jediný v zemi a není

Majitel Lamborghini Aventador SV zuří, měl být jediný v zemi a není

Hmotnost automobilu je jen o padesát kilogramů vyšší než v případě kupé. I díky tomu ho jeho dvanáctiválcový atmosférický motor s výkonem 740 koní vyšle k rychlosti sto kilometrů v hodině během pouhých tří sekund, zrychlování se pak zastaví na hodnotě 350 km/hod.

Přenos hnací síly na všechna kola zajišťuje sedmistupňová převodovka Lamborghini ISR, jejíž robotizované řazení zvládá změnu převodového stupně během 50 milisekund. Brzdy jsou keramické a kola mají vpředu ráfek s průměrem 20 a vzadu 21 palců.

Lamborghini Countach (1974 - 1990): Gandiniho láhev od Coca-Coly

Lamborghini Countach (1974 - 1990): Gandiniho láhev od Coca-Coly

Lamborghini již také oznámilo cenu. Ta je 313 666 eur (téměř 8,2 milionu korun).

Na galerii snímků vozu se podívejte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 45 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků