Nový roadster Lamborghini Aventador S se umí rozjet na 350 km/hod

Odnímatelná střecha vozu s výkonem 740 koní má hmotnost pouhých šest kilogramů

Supervýkony jak na klasické silnici, tak i na závodním okruhu, slibují parametry ve Frankfurtu představeného otevřené verze modelu Lamborghini Aventador S.

Přitom i v něm je v případě potřeby možné jet s uzavřenou střechou, podobně jako v kupé, ze kterého je vůz odvozený. Odnímatelné střešní panely mají hmotnost pouhých necelých šest kilogramů. Pokud se počasí zase vylepší, je možné je rychle sejmout a uložit do zavazadlového prostoru v přídi. Pak lze také zasunout elektricky ovládané zadní okno.

Majitel Lamborghini Aventador SV zuří, měl být jediný v zemi a není

Majitel Lamborghini Aventador SV zuří, měl být jediný v zemi a není

Hmotnost automobilu je jen o padesát kilogramů vyšší než v případě kupé. I díky tomu ho jeho dvanáctiválcový atmosférický motor s výkonem 740 koní vyšle k rychlosti sto kilometrů v hodině během pouhých tří sekund, zrychlování se pak zastaví na hodnotě 350 km/hod.

Přenos hnací síly na všechna kola zajišťuje sedmistupňová převodovka Lamborghini ISR, jejíž robotizované řazení zvládá změnu převodového stupně během 50 milisekund. Brzdy jsou keramické a kola mají vpředu ráfek s průměrem 20 a vzadu 21 palců.

Lamborghini Countach (1974 - 1990): Gandiniho láhev od Coca-Coly

Lamborghini Countach (1974 - 1990): Gandiniho láhev od Coca-Coly

Lamborghini již také oznámilo cenu. Ta je 313 666 eur (téměř 8,2 milionu korun).

Na galerii snímků vozu se podívejte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků