Nový roadster Lamborghini Aventador S se umí rozjet na 350 km/hod

Odnímatelná střecha vozu s výkonem 740 koní má hmotnost pouhých šest kilogramů

Supervýkony jak na klasické silnici, tak i na závodním okruhu, slibují parametry ve Frankfurtu představeného otevřené verze modelu Lamborghini Aventador S.

Přitom i v něm je v případě potřeby možné jet s uzavřenou střechou, podobně jako v kupé, ze kterého je vůz odvozený. Odnímatelné střešní panely mají hmotnost pouhých necelých šest kilogramů. Pokud se počasí zase vylepší, je možné je rychle sejmout a uložit do zavazadlového prostoru v přídi. Pak lze také zasunout elektricky ovládané zadní okno.

Majitel Lamborghini Aventador SV zuří, měl být jediný v zemi a není

Majitel Lamborghini Aventador SV zuří, měl být jediný v zemi a není

Hmotnost automobilu je jen o padesát kilogramů vyšší než v případě kupé. I díky tomu ho jeho dvanáctiválcový atmosférický motor s výkonem 740 koní vyšle k rychlosti sto kilometrů v hodině během pouhých tří sekund, zrychlování se pak zastaví na hodnotě 350 km/hod.

Přenos hnací síly na všechna kola zajišťuje sedmistupňová převodovka Lamborghini ISR, jejíž robotizované řazení zvládá změnu převodového stupně během 50 milisekund. Brzdy jsou keramické a kola mají vpředu ráfek s průměrem 20 a vzadu 21 palců.

Lamborghini Countach (1974 - 1990): Gandiniho láhev od Coca-Coly

Lamborghini Countach (1974 - 1990): Gandiniho láhev od Coca-Coly

Lamborghini již také oznámilo cenu. Ta je 313 666 eur (téměř 8,2 milionu korun).

Na galerii snímků vozu se podívejte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků