Nový Renault Zoe oficiálně: Elektromobil teď ujede 390 km, má výkon až 136 koní

Docela dobrý, ale až na tu cenu....

Odpovědět  |   | 

nabídka se pěkně zhuštuje. Akorát kdyby někdo vyrobil elektromobil bez tych serepatiček, co nemají ve městě opodstatnění.

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 06. 2019 17:00

je fakt, že třeba ty nízkoprofilový gumy jsou demence non plus ultra a u auta do města to platí dvojnásob....

Odpovědět  |   | 

no já mám na autě do města taky nízkoprofiláče , ale runflaty.

Odpovědět  |   | 
Roman1  |  17. 06. 2019 17:53

Tak to je teprve ten správnej masochismus!!!!

Odpovědět  |   | 

správně a ještě Mkový podvozek z fabriky.

Odpovědět  |   | 
WP  |  18. 06. 2019 11:08

RFT, to je ale hnedle lepsi!

Odpovědět  |   | 
vana  |  17. 06. 2019 15:35

Zajímavé že tohle stejné auto má na sesterském Auto.cz 110 kW, tady jen sto.

https://www.auto.cz/novy-renault-zoe-oficialn... ...

Odpovědět  |   | 
martin  |  17. 06. 2019 15:43

"kvalitou povýšily použité materiály, z nichž například potahy sedaček mohou být ze 100% recyklované látky" No to uz je zvysenie kvality, skoro som sa od smiechu pochcal.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  17. 06. 2019 15:55

Co by si chtěl za milion, když půlka padne na baterku.
Zbytek je logicky sockařská z nouze ctnost.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  17. 06. 2019 16:31

na hybridu o teto jebce budou psat, jak je auto uzasne

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 06. 2019 16:45

Tak pokud padne na baterii jen polovina, pořád zbývá ještě docela dost na to, vyrobit pořádné auto. Cenový problém těhle prdítek spočívá (kromě ceny baterií samozřejmě) v jejich malosériovosti...

Jinak jsem zvědavý na cenu toho CitiGO, pokud to bude pod 500tis (bez DPH), bude to první lidový elekromobil, který může za určitých situací dávat smysl i v zemích bez dotací.

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 06. 2019 16:46

myslel jsem samozřejmě včetně DPH. Bez DPH by to mělo být pod 400tis (ideálně pod 350tis)

Odpovědět  |   | 
TVL  |  17. 06. 2019 17:22

Lidová je Dacie, takže spojovat elektromobil a lidový je nesmysl

Odpovědět  |   | 
Hobit  |  18. 06. 2019 18:05

Runer je troll. Cena baterky je maximálně 150$/1kWh. Tj cca 180 tisíc. Ale spíš to mají tak max za 100tis. Takže cena baterky tak maximálně 1/10 z celkové ceny.
Ty výmysly o polovině ceny jsou jen výplody chorych mozků.
Prodávají to za tuhle cenu protože můžou a protože to lidi i přesto kupují, a protože na velkoseriovou výrobu nemají dostatek baterek.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  19. 06. 2019 07:17

Tak určitě. Povšimněte si, jak ekektrogumy zastávají zcela protichůdná tvrzení a vůbec jim to nepřijde divné.

Takže jestli to správně chápu, podle elektro ideologie Tesla nemůže jít s cenou Modelů 3 na slibovanou hodnotu, protože by přišla o veškerou marži (jak tvrdí Tesla) a proto stojí její konstrukčně jednoduchý elektromobil (jak tvrdí fandové) s lacinou baterkou (jak tvrdí Hobit) milion a půl.

Jednoduché auto, malá marže, levná baterka a vysoká cena? Asi nějaká ekonomická černá díra, že? A nebo jedna z těch věcí není pravda.

Odpovědět  |   | 

je otázka co je baterie a jestli je to komplet s elektronikou, chlazením nebo jen články. Třeba na moje kolo stojí 23tkč- 19tkč je ted sleva a výměna článku(repas) stojí 12tkč-vlastně elektronika zůstane. Ty baterky musejí být tou elektronikou spojeny seriově i paralérně jak u zahradní techniky, že i když nějaký články odejdou, tak pořád musí fakat.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  23. 06. 2019 19:24

Hsustý. A teď si představme, kolik bude stát výměna baterie u auta, když bude po 8 letech K.O.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  19. 06. 2019 21:37

Tak u Tesly není problém ani tak cena baterek, jako složitost výroby. Jde prostě vidět, že to ještě nejsou staletí staří matadoři, vyrábějí to auto zbytečně složitě.
A taky pořád dost vychytávají mouchy, i když nejsou ani zdaleka tak poruchový jako dřív, pořád to není bůh ví jak slavný. A ty opravy v rámci záruk je taky musej dost vyšťavovat.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  17. 06. 2019 17:35

Za ty prachy takovej malej krám no to ani ve snu!

Odpovědět  |   | 
Jožo  |  17. 06. 2019 18:03

Jdětě už s elektromobily do (_!_)

Odpovědět  |   | 
josephko  |  17. 06. 2019 18:45

Zvykaj si, už to bude len horšie, resp. lepšie. Ako pre koho.
Spaľováky začínajú byť tak "moderné" ako v 70. rokoch parné lokomotívy...

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  18. 06. 2019 07:27

Blbost.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  23. 06. 2019 19:26

Pičovina....

Odpovědět  |   | 

a o elektrokolách co?

Odpovědět  |   | 
josephko  |  17. 06. 2019 18:52

Ďalší malý krôčik na ceste k elektrifikácii automobilovej dopravy. Štandardom sa stáva batéria s kapacitou aspoň 50 kWh, a to aj u malých áut. A to za rovnakú či dokonca nižšiu cenu ako u predchádzajúcej generácie.
Do budúcna to možno to bude vyzerať veľmi podobne ako je to teraz s výkonom spaľovákov. Len namiesto výkonu to bude kapacita batérií. Napr. trochu lepšie auto má teraz výkon aspoň 100 kW. V budúcnosti trochu lepšie auto bude mať batériu aspoň s kapacitou 100 kWh.
Auto veľkosti Renaultu Zoe má základný motor s výkonom okolo 50-60 kW. Samotné Zoe má batériu s kapacitou 52 kWh.

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  17. 06. 2019 23:01

390km ale kolik reálné dle počasí a jízdy atd,bude nižší.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  18. 06. 2019 15:04

no pochopitelně pořád platí nepsaná pravidla pro využívání elektromobilů:
nenakládat do plna, nehonit se po silnici s ostatními účastníky provozu, netopit, neklimovat, nehrát si se stahováním okének, nepouštět hudbu, nestát venku na mrazu, mít po ruce vždy několik platebních karet a smart telefon pro případ logování do dobíjecí stanice ....

Odpovědět  |   | 

ale jdi te..když bude třeba pendlovat jenom po městě nebo třeba mezi kraji a má doma 380V. Ty najedeš 300km za jak dlouho?

Odpovědět  |   | 
pouch  |  19. 06. 2019 10:55

Ja treba za 2,5-3 hodiny

Odpovědět  |   | 

Já to počítám práce-domů v minutách a tych 300km by mně vystačilo asi na 39 dní.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  23. 06. 2019 19:28

A co až budeš chtít jet párkrát do roka někam dál? Ha?

Odpovědět  |   | 
R2  |  18. 06. 2019 16:46

Pokud to koupi clovek jako mestske hopsadlo, k cemuz je tento elektromobil vicemene predurcen, ma garaz a neboji se vecer pripojovat konektor, tak si myslim ze 390 je dost i kdybychom uvazovali pomerne cerne scenare, napriklad, ze vyjizdite jen s 80 % kapacity nebo ze vam extremni pocasi uzira desitky procent teoretickeho dojezdu. Ono zas je dobre si uvedomit, ze elektromobil ma narozdil od normalnich aut ve meste klidne o neco mensi spotrebu nez je udavana kombinovana, samozrejme za predpokladu aspon trochu rozumneho pocasi.

Odpovědět  |   | 
martin  |  18. 06. 2019 18:00

To je uplne jedno, male mestske benzinove auto za celu svoju zivotnost nespotrebuje na palive a udrzbe tolko, o co je ten e-mobil drahsi pri nakupe.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  19. 06. 2019 21:33

Jako určitě super pokrok, ale nedal bych ty peníze za tohle auto ani náhodou.
Jen mně mrzí, že většina výrobců dělají pořád fakt pomalý elektromobily. Dát tomu silnější motor a maximálku aspoň na 180 km/h, mohla z toho být zábavnější motokára. Dojezd by tím zase tak hrozně neomezili, 50 kWh baterka se už dá, před pár lety byla klasika spíš polovina.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  23. 06. 2019 19:31

Cože, dojezd neomezil? Á pán je fyzik že? Při 180 km/hod dáš Brno - Praha elektrikou minimálně nadvakrát. To bude jízda, až v půlce dálnice bude u jedn= nabíječky fronta dvou podobných ekologů.

Už vidím ty časy, kdy bude součástí výbavy auta ne deštník ve dveřích, ale spací pytel.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 18 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro