Nový Renault Zoe oficiálně: Elektromobil teď ujede 390 km, má výkon až 136 koní

Docela dobrý, ale až na tu cenu....

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  17. 06. 2019 15:22

nabídka se pěkně zhuštuje. Akorát kdyby někdo vyrobil elektromobil bez tych serepatiček, co nemají ve městě opodstatnění.

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 06. 2019 17:00

je fakt, že třeba ty nízkoprofilový gumy jsou demence non plus ultra a u auta do města to platí dvojnásob....

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  17. 06. 2019 17:26

no já mám na autě do města taky nízkoprofiláče , ale runflaty.

Odpovědět  |   | 
Roman1  |  17. 06. 2019 17:53

Tak to je teprve ten správnej masochismus!!!!

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  18. 06. 2019 17:09

správně a ještě Mkový podvozek z fabriky.

Odpovědět  |   | 
WP  |  18. 06. 2019 11:08

RFT, to je ale hnedle lepsi!

Odpovědět  |   | 
vana  |  17. 06. 2019 15:35

Zajímavé že tohle stejné auto má na sesterském Auto.cz 110 kW, tady jen sto.

https://www.auto.cz/novy-renault-zoe-oficialn... ...

Odpovědět  |   | 
martin  |  17. 06. 2019 15:43

"kvalitou povýšily použité materiály, z nichž například potahy sedaček mohou být ze 100% recyklované látky" No to uz je zvysenie kvality, skoro som sa od smiechu pochcal.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  17. 06. 2019 15:55

Co by si chtěl za milion, když půlka padne na baterku.
Zbytek je logicky sockařská z nouze ctnost.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  17. 06. 2019 16:31

na hybridu o teto jebce budou psat, jak je auto uzasne

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 06. 2019 16:45

Tak pokud padne na baterii jen polovina, pořád zbývá ještě docela dost na to, vyrobit pořádné auto. Cenový problém těhle prdítek spočívá (kromě ceny baterií samozřejmě) v jejich malosériovosti...

Jinak jsem zvědavý na cenu toho CitiGO, pokud to bude pod 500tis (bez DPH), bude to první lidový elekromobil, který může za určitých situací dávat smysl i v zemích bez dotací.

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 06. 2019 16:46

myslel jsem samozřejmě včetně DPH. Bez DPH by to mělo být pod 400tis (ideálně pod 350tis)

Odpovědět  |   | 
TVL  |  17. 06. 2019 17:22

Lidová je Dacie, takže spojovat elektromobil a lidový je nesmysl

Odpovědět  |   | 
Hobit  |  18. 06. 2019 18:05

Runer je troll. Cena baterky je maximálně 150$/1kWh. Tj cca 180 tisíc. Ale spíš to mají tak max za 100tis. Takže cena baterky tak maximálně 1/10 z celkové ceny.
Ty výmysly o polovině ceny jsou jen výplody chorych mozků.
Prodávají to za tuhle cenu protože můžou a protože to lidi i přesto kupují, a protože na velkoseriovou výrobu nemají dostatek baterek.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  19. 06. 2019 07:17

Tak určitě. Povšimněte si, jak ekektrogumy zastávají zcela protichůdná tvrzení a vůbec jim to nepřijde divné.

Takže jestli to správně chápu, podle elektro ideologie Tesla nemůže jít s cenou Modelů 3 na slibovanou hodnotu, protože by přišla o veškerou marži (jak tvrdí Tesla) a proto stojí její konstrukčně jednoduchý elektromobil (jak tvrdí fandové) s lacinou baterkou (jak tvrdí Hobit) milion a půl.

Jednoduché auto, malá marže, levná baterka a vysoká cena? Asi nějaká ekonomická černá díra, že? A nebo jedna z těch věcí není pravda.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  19. 06. 2019 18:44

je otázka co je baterie a jestli je to komplet s elektronikou, chlazením nebo jen články. Třeba na moje kolo stojí 23tkč- 19tkč je ted sleva a výměna článku(repas) stojí 12tkč-vlastně elektronika zůstane. Ty baterky musejí být tou elektronikou spojeny seriově i paralérně jak u zahradní techniky, že i když nějaký články odejdou, tak pořád musí fakat.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  23. 06. 2019 19:24

Hsustý. A teď si představme, kolik bude stát výměna baterie u auta, když bude po 8 letech K.O.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  19. 06. 2019 21:37

Tak u Tesly není problém ani tak cena baterek, jako složitost výroby. Jde prostě vidět, že to ještě nejsou staletí staří matadoři, vyrábějí to auto zbytečně složitě.
A taky pořád dost vychytávají mouchy, i když nejsou ani zdaleka tak poruchový jako dřív, pořád to není bůh ví jak slavný. A ty opravy v rámci záruk je taky musej dost vyšťavovat.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  17. 06. 2019 17:35

Za ty prachy takovej malej krám no to ani ve snu!

Odpovědět  |   | 
Jožo  |  17. 06. 2019 18:03

Jdětě už s elektromobily do (_!_)

Odpovědět  |   | 
josephko  |  17. 06. 2019 18:45

Zvykaj si, už to bude len horšie, resp. lepšie. Ako pre koho.
Spaľováky začínajú byť tak "moderné" ako v 70. rokoch parné lokomotívy...

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  18. 06. 2019 07:27

Blbost.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  23. 06. 2019 19:26

Pičovina....

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  18. 06. 2019 17:12

a o elektrokolách co?

Odpovědět  |   | 
josephko  |  17. 06. 2019 18:52

Ďalší malý krôčik na ceste k elektrifikácii automobilovej dopravy. Štandardom sa stáva batéria s kapacitou aspoň 50 kWh, a to aj u malých áut. A to za rovnakú či dokonca nižšiu cenu ako u predchádzajúcej generácie.
Do budúcna to možno to bude vyzerať veľmi podobne ako je to teraz s výkonom spaľovákov. Len namiesto výkonu to bude kapacita batérií. Napr. trochu lepšie auto má teraz výkon aspoň 100 kW. V budúcnosti trochu lepšie auto bude mať batériu aspoň s kapacitou 100 kWh.
Auto veľkosti Renaultu Zoe má základný motor s výkonom okolo 50-60 kW. Samotné Zoe má batériu s kapacitou 52 kWh.

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  17. 06. 2019 23:01

390km ale kolik reálné dle počasí a jízdy atd,bude nižší.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  18. 06. 2019 15:04

no pochopitelně pořád platí nepsaná pravidla pro využívání elektromobilů:
nenakládat do plna, nehonit se po silnici s ostatními účastníky provozu, netopit, neklimovat, nehrát si se stahováním okének, nepouštět hudbu, nestát venku na mrazu, mít po ruce vždy několik platebních karet a smart telefon pro případ logování do dobíjecí stanice ....

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  18. 06. 2019 17:17

ale jdi te..když bude třeba pendlovat jenom po městě nebo třeba mezi kraji a má doma 380V. Ty najedeš 300km za jak dlouho?

Odpovědět  |   | 
pouch  |  19. 06. 2019 10:55

Ja treba za 2,5-3 hodiny

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  19. 06. 2019 18:50

Já to počítám práce-domů v minutách a tych 300km by mně vystačilo asi na 39 dní.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  23. 06. 2019 19:28

A co až budeš chtít jet párkrát do roka někam dál? Ha?

Odpovědět  |   | 
R2  |  18. 06. 2019 16:46

Pokud to koupi clovek jako mestske hopsadlo, k cemuz je tento elektromobil vicemene predurcen, ma garaz a neboji se vecer pripojovat konektor, tak si myslim ze 390 je dost i kdybychom uvazovali pomerne cerne scenare, napriklad, ze vyjizdite jen s 80 % kapacity nebo ze vam extremni pocasi uzira desitky procent teoretickeho dojezdu. Ono zas je dobre si uvedomit, ze elektromobil ma narozdil od normalnich aut ve meste klidne o neco mensi spotrebu nez je udavana kombinovana, samozrejme za predpokladu aspon trochu rozumneho pocasi.

Odpovědět  |   | 
martin  |  18. 06. 2019 18:00

To je uplne jedno, male mestske benzinove auto za celu svoju zivotnost nespotrebuje na palive a udrzbe tolko, o co je ten e-mobil drahsi pri nakupe.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  19. 06. 2019 21:33

Jako určitě super pokrok, ale nedal bych ty peníze za tohle auto ani náhodou.
Jen mně mrzí, že většina výrobců dělají pořád fakt pomalý elektromobily. Dát tomu silnější motor a maximálku aspoň na 180 km/h, mohla z toho být zábavnější motokára. Dojezd by tím zase tak hrozně neomezili, 50 kWh baterka se už dá, před pár lety byla klasika spíš polovina.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  23. 06. 2019 19:31

Cože, dojezd neomezil? Á pán je fyzik že? Při 180 km/hod dáš Brno - Praha elektrikou minimálně nadvakrát. To bude jízda, až v půlce dálnice bude u jedn= nabíječky fronta dvou podobných ekologů.

Už vidím ty časy, kdy bude součástí výbavy auta ne deštník ve dveřích, ale spací pytel.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 4 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A