Nový Renault Zoe má české ceny. S ekologickým bonusem jde o lákavou nabídku

R  |  14. 11. 2019 14:43

Kupředu levá kupředu pravá zpátky ni elektro krok stát to 300 tak do města ok

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 11. 2019 15:35

Za cenu spalovaciho moturku do sekacky?

Odpovědět  |   | 

co furt máte stěma sekačkama?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 11. 2019 16:34

Do 300tis dostane u Renaultu hole Clio s 3valcovym litrovym moturkem o vykonu 48 KW - s trochou nadsazky motor do vykonnejsi sekacky

Odpovědět  |   | 
Moik  |  14. 11. 2019 22:12

Jenže Clio je o třídu výš, větší auto. Navíc se dá nové koupit za 220tis. Po slevách..oproti 695tis docela velký rozdíl, ne?

Odpovědět  |   | 
Joko  |  15. 11. 2019 19:45

Clio není o třídu výš,ale Zoe. Zoe je mnohem větší a prostornější auto.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 11. 2019 20:29

S tridama na mne nechod. Ta auta si jsou rozmerove velmi podobna.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  15. 11. 2019 05:28

Tak to asi neznáš cenovou nabídku clia... Kdyby si to řekl o fabii souhlasil bych ale clio máš do 300k v celkem slušné výbavě. A vím o čem mluvím. Máme v rodině clio a fabku oba do 300k a je to velký rozdíl... Zatím co ve fabce není pomalu ani rádio, clio se pyšní multimedialním panelem s navigací atd... Navíc s 4valcem ... Takže tento argument co uvádíte je nesmyslný a jde vidět že absolutně nevíte o čem mluvíte

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 11. 2019 12:01

Ivane, koukl jsem do ofiko ceniku Renaultu na webu, konkretne nove Clio (999 cm3, 48 KW) zacina na 259tis.

Slo primarne o reakci na pozadavek Zoe do 300tis. Nesrovnavam s Fabii (zaklad u Clio vypada zajimave).

Pokud jste auto ziskal se slevou a slusnou vybavou a SLUSNYM MOTOREM, gratuluji a preju spokojenost a spoustu bezpecnych km.

Odpovědět  |   | 
R  |  15. 11. 2019 16:40

V čem je Zoe za 700 lepší než Clio za 300?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 11. 2019 13:29

Jo a mate v tom Cliu automat, tempomat atd? Top modely uz pak kezou k 500 a to uz je pak rozdil 150 a to neni moc na to ze jsme na zacatku ze?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 11. 2019 13:57

Tempomat tam je uz v zakladu (vybava celkem slusna na holo vuz).

DESIGN
Kryty vnějších zpětných zrcátek, černé
AKTIVNÍ A PASIVNÍ BEZPEČNOST
Systém kontroly stability ESC
Tempomat s omezovačem rychlosti
Safe Distance Warning System
Aktivní nouzové brzdění s detekcí chodců a cyklistů
Airbag spolujezdce s možností deaktivace
Podpora při nouzovém brzdění
3 hlavové opěrky vzadu
ABS s rozdělovačem brzdného účinku
E-Call (automatické tísňové volání)
Úchyty ISOFIX (standard i-Size)
Hlavové airbagy pro 1. a 2. řadu
Airbag řidiče a spolujezdce
Upozornění na nezapnutí bezpečostního pásu
VIDITELNOST A OSVĚTLENÍ
Elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka
LED zadní světla
Světelný senzor
Tónovaná okna
KOMFORT
Sklopný klíč se 3 tlačítky
Sedadlo řidiče nastavitelné v 6 směrech, sedadlo spolujezdce nastavitelné ve 4 směrech
Sada na opravu pneumatik
Manuální stahování zadních oken
Pěnový volant
Elektrické stahování předních oken s impulzním ovládáním
Opěradlo zadních sedadel dělené v poměru 2/3-1/3
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
Osvětlení interiéru vpředu
Středová konzole nízká
MULTIMÉDIA
Přístrojový štít - analogové přístroje, 4,2" barevný displej

Odpovědět  |   | 
torsen  |  15. 11. 2019 07:07

Bylo by možné uvést alespoň jeden důvod, proč jsou elektromobily v dnešní době lepší než klasika se spalovacím motorem? Já totiž žádný důvod nenašel. Nevýhod je ale plno - neekologická výroba z nedostupných materiálů, malý dojezd a dlouhá doba nabíjejí v porovnání s doplněním paliva do spalováku, vysoká hmotnost (vyšší nebezpečí po všechny kolem z důvodu vyšší kinetické energie), vysoká cena, nesmyslné dotace rozdělující společnost, budování nové infrastruktury (s tím související emise, zbytečně uvalené peníze). Rencek Zoe - malá srajda za 700 v lepší výbavě po slevě u dealera. Ibiza od Seatu s CNG mi bude jezdit za 1Kč/Km, ve slušné výbavě do 400 tisíc, po slevě u dealera. Než se mi tedy elektromobil začně vyplácet, tak musím najet 300 tisíc Km, když nepočítám cenu el. energie (u spalováku nebudu zase jako kompenzaci tady toho brát v úvahu vyšší servisní náklady). 300 tisíc bych v malém autě nenahrkal asi nikdy, na to bych neměl nervy, nicméně pokud průměrný čech najede 15 tisíc za rok, tak mu to bude trvat 20 let - za tu dobu to auto zrezne a baterie bude mít možná tak čtvrtinovou kapacitu, na trhu budou už v tu dobu takové vozy (stačí se podívat, jakým tempem se úbírá vývoj dopředu, všechno se zrychluje), že to bude působit jako směšný veterán, nejspíš mi na to u dobíječek nebude už ani sedět koncovka, takže budu muset nabíjet tak akorát doma. Má tedy takové auto vůbec smysl? Možná tak pro nějakého rozvozce pizzy ano, pro běžného občana ten smysl nevidím. A nějakým životním prostředím prosím neargumentujte - na tom, že se desetileté děti brodí v africe v blátě, aby pak vytěžené suroviny posílali na lodích do Číně, kdy z toho upečou při produkci tun svinstva, které vypustí do nejbližšího jezera, baterii, která poputuje opět lodí přes půl světa k nám, kde se do té baterie bude pěchovat elekřina získáná možná tak z 85% z neekologických zdrojů, nic ekologického nevidím... Abych nebyl tak zpátečnický - plugin hybridy beru, líbí se mi, sice to má taky ještě pár much, ale je to použitelné a té baterie tam není půltuna. 30-50 kiláků dojezdu může spoustě lidem pro běžné denní pojížďky stačit, když jedu dál, tak frčím na benzín. Elektromobil ale v současné době při současných technologiích beru jako naprostý nesmysl, výkřik do tmy, který má uspokojit zfanatizovanou část populace (a nebo rozproudit uměle ekonomiku, dodat přefouknuté bublince ještě trochu času navíc než praskne, ať si tahači za nitky ještě více namastí kapsu?).

Odpovědět  |   | 
Navirk  |  15. 11. 2019 08:22

Výborně napsané, snad bych pouze doplnil, výrobci v tom vidí šanci z toho důvodu, že nebudou žádné bazarovky. Kdo by si koupil auto kde jsou baterie po smrti a nebo by šel koupit nové které budou previšovat cenu ojetého vozu. Proto se budou vyrábět malé elektrické auta pro spodinu světa na které možná si budou do budoucna lidé dovolit koupit. Kde jsou vodíkové auta z 0 emisemi. Nekoupím si elektrické auto už jen z důvodu dětské práce a je zajímavé že o tomto redaktoři až na výjimky nepíší.

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  15. 11. 2019 09:44

Skús si naštudovať niečo o "životnom cykle výrobku či technológie". Ten je v podstate vždy rovnaký.
Najskôr je KAŽDÁ nová technológia drahá a nie moc kvalitná. Kupujú si ju len technologickí nadšenci a ľudia, čo nemajú problém s peniazmi. Títo pionieri do značnej miery zaplatia jej vývoj.
Postupne cena klesá, a tým pritiahne k sebe väčší počet kupujúcich. Viac kupujúcich znamená väčší objem výroby a nižšie jednotkové ceny (tzv. úspory z rozsahu). To sa prejaví v ešte nižších cenách a ešte vyššom záujme zo strany zákazníkov.
Rastúci biznis priláka do odvetvia ďalšie a ďalšie firmy, ktoré prirodzene vyostria konkurenciu, čo tiež vedie k znižovaniu cien. Rastúci objem výroby prináša vyššie zisky, pričom časť z nich sa reinvestuje do ďalšieho vývoja, zdokonaľovania a zlacňovania technológie.
Po čase je už nová technológia na takej cenovej úrovni, že si ju môže dovoliť prakticky každý. Trh sa postupne nasýti, medzitým sa už objaví niečo novšie, a tak pôvodnú technológiu opúšťajú kvôli nízkym ziskom veľkí výrobcovia, a nakoniec dožíva, či prežíva niekde na okraji trhu. Viď audiokazety, LP platne a pod.
Zatiaľ som neobjavil žiadnu novú technológiu, kde by to fungovalo opačne - teda, že na začiatku by bola lacná, a postupom času by sa zdražovala. Možno uviesť množstvo príkladov -výroba železa a ocele, automobily, letecká doprava, počítače, laserové tlačiarne, CD-ka, DVD-ka, videokamery, ploché televízory, mobilné telefóny, atď. atď.
Ak vieš trochu logicky rozmýšľať, tak si sám odvodíš, v ktorej fáze je teraz technológia elektromobilov a čo ju v najbližších rokoch čaká...

Odpovědět  |   | 
Cenda  |  15. 11. 2019 19:58

Celý elaborát číst nebudu. Ale nebudeme se tvářit, že ele auto nemá ani jednu přednost, ne? Namátkou 1) menší náročnost na servis 2) vhodnější na časté krátké cesty se studeným motorem. Co si budeme povídat, KO motorů moderních aut, díky studeným cukačkám, jsou plné servisy.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  17. 11. 2019 20:06

To víš, že ne. Kup si ho. Je to super kauf 😁

Odpovědět  |   | 
Jan  |  14. 11. 2019 16:19

Do 200 tis. bych o tom uvažoval jako příměstské vozítko,ale za 785 tis ve výbavě?To raději naftu a něco jiného....

Odpovědět  |   | 
zapšklá komoušská socka  |  14. 11. 2019 18:51

Nedal bih zato výc neš šedesáttisýc zato sem mněl kdysy krásnou stodvacýtku elko!

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  15. 11. 2019 12:30

presne a ta este aj cisty vzduch vypustala ked si sliapol na plyn, teda ta toho vypustala aj ked stala s neutralom... ale vzdy si vedel ze je nastartovana mnam

Odpovědět  |   | 
Aa  |  14. 11. 2019 16:36

700 litru pry zajimava cena za chcipaka no jak pro koho ze.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  14. 11. 2019 16:39

Za ty prachy je Talisman, který má dobití do plna za 5 minut a větší dojezd a nebo Megane a ještě spousta peněz zbyde

Odpovědět  |   | 
expat  |  14. 11. 2019 17:26

Mě by k maximálnímu dojezdu v tabulce také seděl údaj o minimálním dojezdu. T.j. v podmínkách maximální spotřeby.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  14. 11. 2019 17:50

EU zaväzuje každú automobilku, aby predávala EV so stratou. Nezáleží im na tom,že je to komunistický program. Berú peniaze od ľudí a dávajú ich bohatým.Toto nie je kapitalizmus, ale rýdzi komunizmus.Jedno je isté, skôr či neskôr komunizmus zlyhá.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 11. 2019 18:04

Ktere nove auto (technologie) je v okamziku uvedeni na trh ziskove? Jak se vubec stanovuje navratnost/ziskovost nove technologie? Navic podlezani cenou je bezna obchodni praktika (rika se tomu ostruvek ztrat v mori zisku). Kecy jak z komunistickeho bulvaru

Odpovědět  |   | 
MM  |  14. 11. 2019 19:38

To je legrace ne? Tu mluvíš o nějaké návratnosti vývoje a investic do výroby. U EV ale jde o to že na každém prodaném voze tratí určitou sumu, čili navrátnost nenastane nikdy.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  14. 11. 2019 21:53

EV nebudú nikdy masove, pretože nikto nemôže prinútiť výrobcov aby ich vyrobené EV predávali so stratou. Náklady na výrobu elektrickej haraburdy sú veľmi vysoké. Teraz EU bude automobilky pokutovať a tlačiť na nich aby vyrábali so stratou.To je jednoducho šialené.

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  15. 11. 2019 09:26

Kecáš jeden nezmysel za druhým. Nemáš naštudované žiadne technické čísla, len opakuješ to, čo ktosi "múdry" napísal. Nič viac.
Som si istý, že ani netušíš, aký je cenový vývoj batérií za posledných 10 rokov. A pochybujem, že si to na nete vieš zistiť.

Odpovědět  |   | 
Šaman  |  15. 11. 2019 09:56

Zní to jako začátek vtipu. Dva slováci se hádají na českém webu..

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  15. 11. 2019 10:01

Panasonic predáva Tesle 1 kWh batérie za cca 117$.Po rokoch poklesu sa cena za kWh zastavila a bude stúpať pre obmedzenú ponuku vzácnych kovov na výrobu batérií.Automobilky musia vyrábať a predávať EV so stratou aby neboli pokutovane. Predať EV so stratou je výhodnejšie ako sankcie od EU za prekročene emisie CO2.

Odpovědět  |   | 
Marthys  |  14. 11. 2019 19:52

Pro běžného českého motoristu, kterých je tady drtivá většina, takové auto zcela postrádá smysl. A ještě dlouho bude.

Odpovědět  |   | 
Derick  |  15. 11. 2019 08:57

Co to je proboha za cenu ?
To se někdo zbláznil ?

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  15. 11. 2019 09:23

Vyvíja sa to nadmieru dobre. Ceny elektromobilov s každým novým modelom buď klesajú, alebo aspoň nerastú, zvyšuje sa výkon, ale hlavne dojazd. Štandardom sa stáva kapacita 50 kWh+, čo už pre autá do mesta je postačujúca hodnota.
A bude ešte lepšie, keď karty už o pár týždňov začne miešať Volkswagen. Ten sa rýchlo potrebuje dostať na predaje rádovo stotisíce elektromobilov ročne, aby táto technológia začala byť pre neho zisková. Ale Volkswagenu to určite nebude trvať dlhšie než 1 rok.
Budúcnosť patrí elektrine. Najneskôr v roku 2025 bude mať aspoň polovica nových áut v EÚ nejakú formu elektrického pohonu.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  15. 11. 2019 10:13

VW musí svoj nový elektromobil dotovať sumou 3000€ a ďalší darček 3000€ zákazník dostane od Nemeckej vlády.Aj po tejto zľave nebude vôbec lacný. Dosť zlá správa pre Muška a Trashlu, keď vidí že aj iné Elektrické haraburdy dostanú komunistické dotácie. Tie nove EV budú aspoň kvalitne postavené a nebudú im počas dažďa odpadavať zadné nárazníky ako modelu 3.

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  15. 11. 2019 09:52

Je předražený nebo citigo silně dotované?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 11. 2019 12:07

Prvni varka Citigo iV sla za spec hodne dotovanou cenu, ted uz je za necely pul milion. Novy Zoe ma mimojine podstatne delsi dojezd.

Odpovědět  |   | 
Kolemjdoucí  |  18. 11. 2019 14:07

Hodně drahá nákupní taška.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 47 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 50 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A