Největší novinkou je prezentace interiéru, který se snaží skloubit jednoduchost s praktičností. Zdroj: Renault

Největší novinkou je prezentace interiéru, který se snaží skloubit jednoduchost s praktičností. | Zdroj: Renault

Hlavním motivem palubní desky je protáhlý ovál, jehož tvar najdeme i u výdechů ventilace nebo výplní dveří. Před řidičem se nachází sedmipalcový digitální přístrojový štít, uprostřed pak dotykový obrazovka o úhlopříčce 10,1 palce – obojí se zajímavou hravou grafikou. Zdroj: Renault

Hlavním motivem palubní desky je protáhlý ovál, jehož tvar najdeme i u výdechů ventilace nebo výplní dveří. Před řidičem se nachází sedmipalcový digitální přístrojový štít, uprostřed pak dotykový obrazovka o úhlopříčce 10,1 palce – obojí se zajímavou hravou grafikou. | Zdroj: Renault

Interiér nezapře inspiraci první generací Twinga. Zdroj: Renault

Interiér nezapře inspiraci první generací Twinga. | Zdroj: Renault

Potěšující je přítomnost kulatých ovladačů nastavení klimatizace, pěkný detail představuje tlačítko varovných světel pod lesklým krytem. Čalounění sedadel je inspirováno první generací Twinga, podlaha byla vyrobena z odolného barveného korku. Zdroj: Renault

Potěšující je přítomnost kulatých ovladačů nastavení klimatizace, pěkný detail představuje tlačítko varovných světel pod lesklým krytem. Čalounění sedadel je inspirováno první generací Twinga, podlaha byla vyrobena z odolného barveného korku. | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Renault Twingo Zdroj: Renault

Renault Twingo | Zdroj: Renault

Hlavním motivem palubní desky je protáhlý ovál, jehož tvar najdeme i u výdechů ventilace nebo výplní dveří. Před řidičem se nachází sedmipalcový digitální přístrojový štít, uprostřed pak dotykový obrazovka o úhlopříčce 10,1 palce – obojí se zajímavou hravou grafikou. Zdroj: Renault
Interiér nezapře inspiraci první generací Twinga. Zdroj: Renault
Potěšující je přítomnost kulatých ovladačů nastavení klimatizace, pěkný detail představuje tlačítko varovných světel pod lesklým krytem. Čalounění sedadel je inspirováno první generací Twinga, podlaha byla vyrobena z odolného barveného korku. Zdroj: Renault
Renault Twingo Zdroj: Renault
26
Fotogalerie

Nový Renault Twingo nabírá reálnější obrysy. Ukázal se v novém designu i s vtipným interiérem

Chystaný dostupný elektromobil je na autosalonu v Bruselu s upravenými tvary, vnitřek překvapí svou praktičností.

Koncept třetí generace modelu Twingo, inspirované originálem z 90. let, známe již z předloňského podzimu. Projekt má mít sériovou podobu již v příštím roce, nyní zde máme upravený prototyp s designovými změnami a konečně také můžeme nahlédnout dovnitř. Jde o drobné detaily, které vůz přibližují produkční podobě – například dostal novou spodní část předního nárazníku se sacím otvorem, černé prvky v předních i zadních náraznících dostaly strukturu plástve z 3D tiskárny, jsou zde také decentnější lemy blatníků a jiný tvar zadních světel. I tak ale chystaná novinka těží z originálně tvarované první generace a vydatně na ji odkazuje, ať už tvarem světlometů, oblými tvary nebo třeba trojicí otvorů v kapotě.

Největší novinkou je ale prezentace interiéru, který se snaží skloubit jednoduchost s praktičností. V naší galerii si můžete prohlédnout i vnitřek první generace. Hlavním motivem palubní desky je protáhlý ovál, jehož tvar najdeme i u výdechů ventilace nebo výplní dveří. Před řidičem se nachází sedmipalcový digitální přístrojový štít, uprostřed pak dotykový obrazovka o úhlopříčce 10,1 palce – obojí se zajímavou hravou grafikou. Potěšující je přítomnost kulatých ovladačů nastavení klimatizace, pěkný detail představuje tlačítko varovných světel pod lesklým krytem. Čalounění sedadel je inspirováno první generací Twinga, podlaha byla vyrobena z odolného barveného korku.

Zadní sedadla jsou dělená v poměru 50:50, sklopná a také posuvná, posádka se tak může rozhodnout, zda chce více místa pro kolena nebo zavazadla. Vtipné a praktické detaily jdou ruku v ruce se zajímavým designem – máme zde například magnetické držáky telefonů v hlavových opěrkách předních sedadel, elastický popruh pro upevnění lahví, kolečko nastavení sedadel po vzoru kol skateboardu nebo odkládací prostory pod palubní deskou a sedadly. Vzdušnost pak jistí prosklená střecha se štědrým půdorysem. Sériová verze Twinga má jít na trh již v roce 2026, základní cena nemá přesáhnout 20.000 eur, čili zhruba půl milionu korun.

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud