Nový Renault Thalia: více elegance i ostřejší linie

Renault Thalia si od svého uvedení v roce 2001 získal mnoho příznivců. Nová vsadí nejen na lákavou cenu, ale i atraktivnější vzhled.
Nový Renault Thalia: více elegance i ostřejší linie

Automobilka Renault teprve krátce před začátkem moskevského autosalonu odhalila první fotografie nové generace prodejně úspěšného modelu Thalia. Ačkoli Thalia po designové stránce nikdy nepatřila extra povedené vozy, zákazníky si dokázala získat příznivým poměrem cena/výbava a množstvem akčních nabídek. Tomu sekundovala i poměrně zajímavá nabídka pohonných agregátů slibujících nízkou spotřebu a kultivovaný chod.

Nyní tu však máme zcela novou generaci, která má přinést opět něco nového a doufejme, že nezůstane jen u změněného designu. Nová Thalia oproti té předchozí do délky trochu povyrostla a to přesně o 7 cm na 426 cm, výška nyní činí 143 cm. Vzhled nové Thalie je oproti předchozí verzi víc propracovaný a vůz působí trochu mohutnějším, ale zároveň značně ladnějším dojmem. Zatímco vzhled Thalie první generace se vyznačoval zejména oblými křivkami, nové Thalii přibylo několik ostrých hran, které jsou podle dnešních designových trendů zkombinovány s oblými křivkami. Přídi dominují velké oblé světlomety zasahující do boční linie vozu. Vůz sice z profilu působí trochu strožejším dojmem, ale to se dá vozu této kategorie celkem snadno odpustit, zadní část opět přináší mnoho změn, od nových sdružených světel, až po tvarování kufru.

Bohužel automobilka byla prozatím na více informací skoupá, a tak se můžeme jen domnívat, které agregáty budou figurovat v nabídce, bude ale zřejmě velmi podobná té stávající. Očekávat tedy lze menší motory o objemu 1,2 až 1,6 litru, spalující benzin i naftu.

Další podrobnosti o této novince se dozvíme těsně před, nebo až po zahájení moskevského autosalonu, který své brány otevře 26. srpna.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Nový Renault Thalia
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků