Nový Renault Thalia v prodeji, za 169 900 Kč

Nový Renault Thalia se dostává do našich prodejen a opět nabízí hodně za málo. Skutečně...?

Předchozí Thalia si vydobyla pověst spolehlivého, prostorného, ale též dosti ošklivého sedánku, který se prodával za velmi zajímavé ceny. Nakonec i v Evropě se jí podařilo dosáhnou znamenitých prodejních výsledků, tak přesvědčivých, že zde Renault novou Thalii představil takřka souběžně s rozvojovými zeměmi, které však pochopitelně stále představují stěžejní odbytiště. Nová Thalia je však neporovnatelně vyspělejším a elegantnějším vozem a v kombinaci se stále atraktivní cenou má na českém trhu velkou naději na úspěch, ačkoli malé sedany zde nejsou zrovna nejpopulárnějším artiklem, o čemž se přesvědčila i Fabia sedan.

Nyní Renault pro svoji Thalii nabízí dodatečnou slevu ve výši 20 000 kč, jež přichází
v kombinaci se zárukou prodlouženou na čtyři roky a povinným ručením zdarma po dobu trvání leasingové smlouvy. Ano, tato nabídka je podmíněna splátkovým financováním od Renault Finance, ale nová základní cena 169 900 Kč je skutečně působivá. Při pohledu do současné nabídky pozorujeme, že Renault sází spíše na stylové doplňky než funkční či bezpečnostní výbavu, za příklad lze uvést chromované vnitřní kličky dveří u střední výbavy Expression při současné absenci rádia nebo bočních airbagů.

Renault Thalia se u nás nabízí ve třech výbavových stupních. Ten základní zove se Authentique a je vyhrazen známému čtyřválci 1,2i se čtyřventilovou hlavou a slušným výkonem 75 koní, pochopitelně s točivým momentem vrcholícím až vysoko nad 4 000 ot./min. Výbava odpovídá ceně, kromě hrdě deklarovaných odkládacích prostorů zde nalezneme nárazníky v barvě karosérie, střídmé chromované serepetičky na přídi a zádi, poklice na čtrnáctipalcových ráfcích, dva airbagy, ABS či pět tříbodových bezpečnostních pásů.

Stupeň Expression je se základním motorem nabízen za příplatek 20 000 Kč, pod nímž se kromě jiného čalounění skrývají například palubní počítač, posilovač řízení s výškově stavitelným volantem a sedadlem řidiče, elektrické ovládání předních oken či centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Nabízen je zde také vznětový motor 1,5 dCi, za který si připlatíte plných 45 000 Kč, za což kromě jistě nižší spotřeby paliva dostanete o deset koní nižší výkon.

Vlajkovou lodí řady Thalia je provedení Privilege, jež je s motorem 1,2i/75 koní v porovnání s Expression o dalších 20 000 Kč dražší. K dispozici je zde ale také stokoňová 1,4i (244 900 Kč) a výkonnější vznětový 1,5 dCi/85 koní za cenu 294 900 Kč. Zde se nachází mlhovky, elektricky ovládaná zpětná zrcátka, klimatizace s manuální regulací, velurové čalounění nebo rádio na CD a MP3 s ovládáním pod volantem. Pověsti vozů Renault jako veskrze bezpečných samohybů odporuje instalace bočních airbagů pouze za příplatek 8 000 Kč, a to až od stupně Expression.

Při zpětném pohledu na tento článek mě opět napadá, že mít nové auto se zárukou je jistě dobrá věc, do karet nám hrají i klesající ceny nových vozů, ale každý z nás by myslím měl důkladněji zvažovat investici do málo, ale jetých aut. Za málo peněz lze totiž dle mého názoru jistě vyslechnout i podstatně více muziky...

Výše zmíněné ceny nezahrnují aktuální dvacetitisícový leasingový bonus. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Renault Thalia

 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků