Nový Renault Taliant je převlečená Dacia Logan pro trhy, kam low-cost nedosáhne

Renault opět oblékl rumunský model do vlastní kombinézy. Vůz jde na vybraných trzích do prodeje v polovině tohoto roku.

Dacia, levná rumunská odnož Renaultu, se pochopitelně nenabízí na všech trzích. Tam, kde je to možné, si Renault s dovolením nalepí svůj znak na některý z modelů Dacie a prodává jej pod svým jménem. To se nyní stalo s třetí generací modelu Logan, který dostal nové jméno Renault Taliant.

TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

Novinka nahrazuje třetí generaci Renaultu Symbol, což byla přeznačkovaná předchozí verze loganu. Trhem tohoto vozu je Turecko, Jižní Amerika či některé země Středního východu. Do roku 2017 se Renault Symbol prodával dokonce i v Mexiku, odkud se však automobilka nakonec stáhla.

Renault Taliant sdílí s modelem Logan téměř vše. Implementoval si ale vlastní přední světlomety a zadní svítilny pro svůj světelný podpis. Pozměněná je i přední maska. Nechybí samozřejmě ani znak francouzské automobilky. Fotografie interiéru vozu nebyly zveřejněny.

Renault Arkana pro Evropu v obří galerii. Stylovka odhaluje i ceny, nízké nejsou

Renault Arkana pro Evropu v obří galerii. Stylovka odhaluje i ceny, nízké nejsou

Seznam motorizací také nebyl zveřejněný. S velkou pravděpodobnostní by ale měl kopírovat nabídku loganu. To znamená litrové tříválce SCe 65 i TCe 90. Na vrcholu by mohlo být TCe 100 s pohonem na benzin i na LPG. Renault Taliant jde na vybraných trzích do prodeje v polovině tohoto roku.

Galerie doplněna o interiér Dacie Logan.

Dacia

Dacia je rumunská automobilka, která od roku patří do skupiny Renault. Byla založena v roce 1966 a už v té době s Renaultem spolupracovala.

V portfoliu Dacie jsou zejména vozy nižší cenové kategorie, například i terénní Dacia Duster, která v roce 2017 dostala již druhou generace.

Dacia LoganDacia Sandero • Dacia Duster • Dacia Lodgy • Dacia Dokker

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

včera | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků
S Audi e-tron GT quattro poprvé v Česku: Zlato, dneska se radši nemaluj

Audi e-tron GT quattro

V rámci přivítání žhavé novinky na českém trhu nás české zastoupení Audi pozvalo na první projížďku s modelem e-tron GT. Vzali jsme si základní specifikaci.

8.  4.  2021 | Vladimír Kadera