Fero Hora (Ferohora)
18. června 2024 • 8:49

bojovat proti premii s takymito motorizaciami a razvorom 2,74m :D :D

Tomáš Adamík
17. června 2024 • 22:36

Titulek je ambiciózní a pro Premiumfily, kteří musí mít 2x složitější, pretechnizovany, ultra moderní dehet s 3x turbem toto nebude. Ti raději budou chat kromě nafty i chcanky do těch svých premiovych pekáčů, který budou muset co půl rok nechat svými premiovymi službami svůj prémiový močovinový vehikl nechat z dálnice odtahnout do prémiového servisu a bude jim to stejně jedno…. Ne, toto auto není pro povrchní prémiové lidi, toto auto je pro lidi, kteří nemají potřebu svůj úspěch nechat stříkat kolem sebe a spokojí se s normální značkou, která o hybridnich technologiích ví víc než většina výrobců a nechají si své peníze na jiné věci, než na značek na kapotě… každého volba.

Hlinda
18. června 2024 • 8:14

:-D...... návštěvu lékaře jste nezvažoval?

kolkyno
17. června 2024 • 8:22

proti premii? takze to pojde konkurovat M divizii v modeloch X a taktiez GL modelom s AMG upravou ci Q modelom? Parada :DDD

Tomáš Adamík
17. června 2024 • 22:44

Toto opravdu není cilovka pro divize M a AMG… toto je pro klientelu, která přemýšlí o koupi normálního vozu za normální peníze a ekologie pro ne není sprosté slovo. No a nebo si za mega můžou koupit volítaný X6M a potykat si s přijímacím technikem v BMW 😉

Jan Taraba
17. června 2024 • 8:25

tím zřejmě mysleli BMW 116d z roku 2006

kolkyno
17. června 2024 • 8:31

tak to by slo, emisiami by mu rozhodne nalozili :D

Hlinda
16. června 2024 • 21:05

.... využívá 1,2litrový přeplňovaný tříválec o výkonu 96 kW a nebo 110kw.2kw a 22kw...... Jak dlouho potáhnou elektromotory z tento baterek? 2 ci 20 minuty plného výkonu a pak 96kw v třech vlacích?

Tomáš Adamík
17. června 2024 • 22:47

A kolik kW potřebuješ při ustálené rychlosti 140 km/h? Moje 1,33 TCe v tomto “zápřahu” potřebuje cca 25% výkonu a 40% NM..

Hlinda
19. června 2024 • 17:04

Obecně na 180 - 200km/h potřebuješ nějaký vykon. Také dlouhá dálniční stoupání s plným autem. Karavan za autem. Sportovní jízda do vrchu plná zatáček. Rozjezdy v připojovacím pruhu kdy zrychlujes z 80km/h na 150km/h. Prostě normální používání auta.

Jan Taraba
17. června 2024 • 8:04

75kW...2kWh, tj 100-0% za 100s ...sebere německé prémii... hahahaha, tak určitě

Petr Rožek
16. června 2024 • 20:16

Už mne to "až" nebaví. Máme Captur PHEV, baterie 18kWh a dojezd i při jemné noze nikdy víc než 50 km. Tak kde se bere ta ambice až 100? Je to opět starý dobrý švindl, v běžném provozu nedosažitelná meta.

Hlinda
16. června 2024 • 21:08

A výkon je také AŽ? Spalovák dokáže tlačit plný výkon hodně dlouho. Ale hybrid? Par minut.

Marek M. (Marek_)
16. června 2024 • 20:49

Pokud má auto typu Captur s baterkou 18 kWh dojezd jen 50 km, tak je něco špatně. Řekl bych, že využitelná kapacita bude mnohem nižší. Protože s tou kapacitou by v pohodě mělo najet kolem 100 km v pohodě.

Hlinda
16. června 2024 • 21:18

A maximální rychlost jen 180. Jako u všech Renaultů - dle vyjádření Renault CZ.

Franta Strnad
16. června 2024 • 18:36

Si děláte pr..l? Za mega?
Víte, co se dá koupit za mega?
Klidně elektroauto, tak proč složitý a tim pádem poruchovejsi hybrid? A jeste od Francouzů?

Tomáš Adamík
17. června 2024 • 23:09

A kolik že těch km dáš na elektromobilu za mega? 350 km, možná 450 km v létě a pak skoro hodinu dobíjíš baterku. Tady dáš 2x tolik a na benzince seš 5 min. No a ve městě stejně jezdíš 80% na elektro pohon. Toto dává mnohonásobné větší smysl, než čistý elektromobil.

Jan Taraba
18. června 2024 • 10:39

a zase tu máme blábolení nonstop 800+km jezdce

Ross_i
18. června 2024 • 14:38

a zase tu máme blábolení jak po 250 km jízdě na dálnici (při rychlosti 130-140 km/h jde baterka rychle dolů) je fajn si muset dát hodinku pauzu na dobití. Záměrně říkám muset - v tom moct a muset je totiž rozdíl, který není každý ochoten akceptovat.

Jan Taraba
18. června 2024 • 15:42

po 250km hodinku? No fajn, o jakém autě je řeč? To asi nebude nic z "prémie", že? Když i neprémiový hyundai dá v pohodě +250km za 15-20 minut.....

Alda Alda
16. června 2024 • 17:09

Čpí z toho láce. Na druhou stranu, pokud půjde vydrndat slevu, proč ne.

Hamarel
16. června 2024 • 16:27

"Rafale jde do boje proti prémii a šance má vysoké". Směšnější titulek jde sotva vymyslet. Tenhle tříválcový chudák nedokáže konkurovat ani mainstreamu, natož prémii.

Marek M. (Marek_)
16. června 2024 • 17:43

Přesně...
Úplně živě vidím majitele GLC kupé jak po pěti letech leasingu jde měnit auto a řekne si: Ty jo, proč utrácet za MB, když je tady ten super prémiový Francouz.Ale dost srandy, tohoto chcípáka si těžko někdo koupí namísto prémie :-)

Jan Taraba
17. června 2024 • 8:06

nácek ve Francii možná jo

Adyk
16. června 2024 • 15:29

To nechci. Má to moc válců.

aAi
17. června 2024 • 0:48

Tak šup do dvouválce od Fiatu :-D :-D :-D

czepelin
16. června 2024 • 15:24

slon na třech nohách...
a tu palubka = nevkusné digitální peklo

Doporučujeme

Články odjinud