Vlajkova lod s razvorom 2740mm, tak to uz ano :D :DDizajnovo je jasne na koho mieri ;)
Aha francuzka q8 bude mat 1.2l , to ti francuzi maju ake slabe spermie
A cena to jste raději ani nenapsali že.
protože ji Renault zveřejní až na přelomu roku s otevřením objednávek...
Značku Renault jsem miloval v 90 letech kdy, jako značka co měla Auta s rytmem života a poté Tvůrce automobilů žila. Každý nový model byl inovátorský, PRAKTICKÝ, nový a první. Renault tvořil segmenty, které si sám dokázal i zabít. Viz ikona Twingo 1 viz ikona Scénic a další. Safrane, Espace Laguna 1, R19....Ten hnus přeďražený kopírující Peugeot to ani komentovat nebudu. A teď neřeší či je to spalovák nebo elektrika. Řeším třídy design originalitu praktičnost
Tyto auta byla po 100t km vrakem. To byl ten rytmus života.
Ty si vrak.moja r19 hladky diesel odisla pri 470.000km, aj to mojou hlupostou, nie buracka, technicky problem ktory som podcenil
Já měl prvního Rencka 19 Chamade 1,9 D bez turba. Raketa to nebyla, ale v té době diesel v osobáku nebyl zcela běžný. Nikdy se nestalo, že by auto přestalo jet nebo jsem měl závadu do servisu. 2x cesta Čr Itálie zpět. Vždy pohoda. Ve 160tis jsem ji prodával a kupoval si Scénic 1
Přesně. Já měl Lagunu 1 generace v combi Nevada 1,8 8V . Mimo to, že jezdila za 5 litrů, tak jsem ji prodával v 370 000 km ..To auto nežralo olej nebylo rezavé. Komfort tehdy sedadel to už si můžete jen nechat zdát. Motor byl neskutečně odhlučněný s sametový.Ale chápu, že debil jako ty pro něj je jednoduché zde lhát.Twinga 1,3 OHV jezdí jich stovky do dnes.
To bude určite exkluzívne auto bude ho na cestách ako šafranu
Bizarnosti se meze nekladou. Máme SUV-kupé, dokonce SUV-cabrio a tak už jen zbývá SUV-formule.
Ale nedá se v tom sedět, to se raději zabiju v autě, ale budu sedět v Tucsonu prostorově jak král, vzdušně, daleko od spolujezdce. Člověk by si koupil rádoby prostorné SUV Austral a uvnitř mezi lidma užší jak Captur, neskutečné!!!!!!!!!!!!!
A bude vevnitř tak úzký? Podle fotek to vypadá že ano. Překvapilo mě, že Captur je dle katalogu výrobce 1385 mm široký a Austral 1370, to jako vážně? :-D :-D. Přitom Austral je daleko větší, ne? Jsem 184 cm vysoký, váha 85 kg, prostě normál, řídil jsem Captur a věčně se ošahával se spolujezdcem, pak sednu do Tucsona a vepředu na šířku by šel provádět sex ve čtyřech lidech, z toho 2 by seděli uprostřed mezi sedadlama, jak je tam vzdušnost a šířka. Úplně mi Captur vyrazil dech, jak Fabia 1. generace, nechápu a Austral je ještě užší dle výrobce? Chtěl jsem ho zkusit, ale stačí. Mrkněte se na web Renaultu a stáhněte katalogy daných vozů.. Austral rozměry - délka 4.51 metru, šířka bez zrcátek 1.825m. Na výšku 1.618. Tucson - délka 4.5 metru, šířka bez zrcátek je pak 1.865m. Na výšku 1.65 metru. A neskutečný rozdíl, proč jsou Renaulty (SUV) tak úzká vevnitř? Karoq vevnitř 1486 mm šířka, šířka vozu bez zrcátek 1841. Přes 11 cm uvnitř mezi Karoqem a Australem je síla na vozy stejné třídy..
Sedačky ke středu je nejlevnější fintička, jak mít více % v NCAP a asi i trošku vylepšit losí test.
ci uz psa alebo renault si pokazia pekne auta s biednymi vybermi motorov... a chcelo by to len vyvnut nejaky novy 2,0 benzin a 2,2 diesel a maju vybavene.. samozrejme v SUVckach ponuku 4x4 ale realnu nie tu s elektrikou co vzadu nespravi nic (lexus nam to dokazal, ze je to zbytocne)
Tak PSA, v současnosti Stellantis má výborný 2.0 GME benzín. To samé diesely, ty také mají co nabídnout. Ale uvidíme co bude dál.
suhlasim , a aj upravenu platformu giorgio ktora je teraz STLA large.. v alfe ten 2,0 200koni alebo 280 konovy motor je fajn , tkaisto 2,2 200koni... tieto auta by mali mat v strednej triede (este by som povedal , ze aj vo vrcholnej verzii 2,0 200 v nizsej strednej triede) ... snad sa uvedomia .. maju tam moznosti .. P508 , C5X, DS7.DS9 by mohli dostat v novych generaciach normalny podvozok a motor so 4x4
Kdyby radši místo tohodle udělali Megane v kombiku s normálními TCe a DCI,tak by prodali daleko víc aut....
Brusel vyhnat při rozhodování o automobilovém provozu. Obsah zajišťuje životnost, jednoduchost a jistotu dojezdu. Rozdělte dopravu na jizdu kolem komína a na životnost vozidla. Amici vědí že obsah motorů zajišťuje životnost ajednoduchost. Evropa má zelené fanatyky a jde jen o byznis. Evoluci přírody nelze ovlivnit.
Pepíno, za prvé se nauč česky. Máš trošku problém s I/Y.Zadruhé, tohle fakt nenařizuje Brusel. Tomu je úplně fuk, co kdo bude vyrábět. Tahle debilita vychází přímo z automobilek, které lezou Bruseli a ekofanatikům do řiti.Prostě decisionmakeři v automobilkách pojali mylnou představu, že to zákazníci chtějí "udržitelné" a protože akcionáři tomu ani za mák nerozumí, tak místo toho, aby ty pomatené manažery vzali holí po hřbetě, tak jim tleskají a hladí je po zádech, jak jsou krásně zelení.
Kupodivu to nevypadá ani tak disproporčně jako Arkana nebo Enyaq Coupé. Za mě asi nejpohlednější SUV kupé, byť tuhle kategorii už z principu nechápu.Jen škoda těch motorů a také toho, že dříve se Renault nebál experimentovat a tlačil nové přístupy a technologie (často taky narazil), zatímco nyní jede pouze na jistotu jako jiné automobilky.
Tvl, vlajková loď R3 1.2. To už vypadá že před příchodem EV se nechtějí pouštět do žádných akcí.
Kdysi jsme se smáli základnímu pohonu malé Fabie a teď je z toho pohon vrcholného Renaultu. Paradoxem je, že i nízkonákladová značka Renaultu, Dacia, má lepší motor.
Chtělo by to 200+ dci nebo benzín 250k,pak by to stálo za úvahu,ta 1,2 to vydrží max 150 tis km na tak velký auto...
Tak je to Renault, takže o životnosti bych si nedělal iluze ani u čtyřválce.Potíž tohoto nesmyslného řešení je v tom, že downsizingové motory ve relativně velkém autě (byť 4,7m zas žádný obr ne dnešní poměry není) jsou rádoby efektivní jen při malé zátěži. Jakmile ale musí podávat trochu výkonu, žerou i trávu v příkopu a patníky kolem cest. A ekonomika je fuč, o ekologii ani nemluvě.
A kde chcete ty výkony podávat a neporušovat přitom dopravní předpisy a zdravý rozum k tomu ? Snad ještě tak v pornobranži, tam jsou velké objemy, jenom nějakou krátkou dobu, opravdu ceněné, ale tohle je jiná vesnice.
Ještě to dávat do Traficu a Mastera a mají hotovo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.