Fero Hora (Ferohora)
20. června 2023 • 11:28

Vlajkova lod s razvorom 2740mm, tak to uz ano :D :D
Dizajnovo je jasne na koho mieri ;)

Emkejx
20. června 2023 • 8:47

Aha francuzka q8 bude mat 1.2l , to ti francuzi maju ake slabe spermie

Pavel
19. června 2023 • 15:07

A cena to jste raději ani nenapsali že.

Sondage
22. června 2023 • 12:36

protože ji Renault zveřejní až na přelomu roku s otevřením objednávek...

Adamek
19. června 2023 • 13:43

Značku Renault jsem miloval v 90 letech kdy, jako značka co měla Auta s rytmem života a poté Tvůrce automobilů žila. Každý nový model byl inovátorský, PRAKTICKÝ, nový a první. Renault tvořil segmenty, které si sám dokázal i zabít. Viz ikona Twingo 1 viz ikona Scénic a další. Safrane, Espace Laguna 1, R19....
Ten hnus přeďražený kopírující Peugeot to ani komentovat nebudu. A teď neřeší či je to spalovák nebo elektrika. Řeším třídy design originalitu praktičnost

Redaktor
19. června 2023 • 14:01

Tyto auta byla po 100t km vrakem. To byl ten rytmus života.

Emkejx
20. června 2023 • 8:49

Ty si vrak.moja r19 hladky diesel odisla pri 470.000km, aj to mojou hlupostou, nie buracka, technicky problem ktory som podcenil

Renda
21. června 2023 • 6:37

Já měl prvního Rencka 19 Chamade 1,9 D bez turba. Raketa to nebyla, ale v té době diesel v osobáku nebyl zcela běžný. Nikdy se nestalo, že by auto přestalo jet nebo jsem měl závadu do servisu. 2x cesta Čr Itálie zpět. Vždy pohoda. Ve 160tis jsem ji prodával a kupoval si Scénic 1

Adamek
19. června 2023 • 18:49

Přesně. Já měl Lagunu 1 generace v combi Nevada 1,8 8V . Mimo to, že jezdila za 5 litrů, tak jsem ji prodával v 370 000 km ..To auto nežralo olej nebylo rezavé. Komfort tehdy sedadel to už si můžete jen nechat zdát. Motor byl neskutečně odhlučněný s sametový.
Ale chápu, že debil jako ty pro něj je jednoduché zde lhát.
Twinga 1,3 OHV jezdí jich stovky do dnes.

Kraken
19. června 2023 • 13:11

To bude určite exkluzívne auto bude ho na cestách ako šafranu

Adyk
19. června 2023 • 12:47

Bizarnosti se meze nekladou. Máme SUV-kupé, dokonce SUV-cabrio a tak už jen zbývá SUV-formule.

Lukáš
19. června 2023 • 12:29

Ale nedá se v tom sedět, to se raději zabiju v autě, ale budu sedět v Tucsonu prostorově jak král, vzdušně, daleko od spolujezdce. Člověk by si koupil rádoby prostorné SUV Austral a uvnitř mezi lidma užší jak Captur, neskutečné!!!!!!!!!!!!!

Lukáš
19. června 2023 • 12:19

A bude vevnitř tak úzký? Podle fotek to vypadá že ano. Překvapilo mě, že Captur je dle katalogu výrobce 1385 mm široký a Austral 1370, to jako vážně? :-D :-D. Přitom Austral je daleko větší, ne? Jsem 184 cm vysoký, váha 85 kg, prostě normál, řídil jsem Captur a věčně se ošahával se spolujezdcem, pak sednu do Tucsona a vepředu na šířku by šel provádět sex ve čtyřech lidech, z toho 2 by seděli uprostřed mezi sedadlama, jak je tam vzdušnost a šířka. Úplně mi Captur vyrazil dech, jak Fabia 1. generace, nechápu a Austral je ještě užší dle výrobce? Chtěl jsem ho zkusit, ale stačí. Mrkněte se na web Renaultu a stáhněte katalogy daných vozů.. Austral rozměry - délka 4.51 metru, šířka bez zrcátek 1.825m. Na výšku 1.618. Tucson - délka 4.5 metru, šířka bez zrcátek je pak 1.865m. Na výšku 1.65 metru. A neskutečný rozdíl, proč jsou Renaulty (SUV) tak úzká vevnitř? Karoq vevnitř 1486 mm šířka, šířka vozu bez zrcátek 1841. Přes 11 cm uvnitř mezi Karoqem a Australem je síla na vozy stejné třídy..

Jistě
19. června 2023 • 12:24

Sedačky ke středu je nejlevnější fintička, jak mít více % v NCAP a asi i trošku vylepšit losí test.

OnlyTruth
19. června 2023 • 8:36

ci uz psa alebo renault si pokazia pekne auta s biednymi vybermi motorov... a chcelo by to len vyvnut nejaky novy 2,0 benzin a 2,2 diesel a maju vybavene.. samozrejme v SUVckach ponuku 4x4 ale realnu nie tu s elektrikou co vzadu nespravi nic (lexus nam to dokazal, ze je to zbytocne)

Kuba
19. června 2023 • 12:45

Tak PSA, v současnosti Stellantis má výborný 2.0 GME benzín. To samé diesely, ty také mají co nabídnout. Ale uvidíme co bude dál.

OnlyTruth
19. června 2023 • 14:42

suhlasim , a aj upravenu platformu giorgio ktora je teraz STLA large.. v alfe ten 2,0 200koni alebo 280 konovy motor je fajn , tkaisto 2,2 200koni... tieto auta by mali mat v strednej triede (este by som povedal , ze aj vo vrcholnej verzii 2,0 200 v nizsej strednej triede) ... snad sa uvedomia .. maju tam moznosti .. P508 , C5X, DS7.DS9 by mohli dostat v novych generaciach normalny podvozok a motor so 4x4

Dirs
19. června 2023 • 7:36

Kdyby radši místo tohodle udělali Megane v kombiku s normálními TCe a DCI,tak by prodali daleko víc aut....

Třešňák Josef
19. června 2023 • 7:08

Brusel vyhnat při rozhodování o automobilovém provozu. Obsah zajišťuje životnost, jednoduchost a jistotu dojezdu. Rozdělte dopravu na jizdu kolem komína a na životnost vozidla. Amici vědí že obsah motorů zajišťuje životnost ajednoduchost. Evropa má zelené fanatyky a jde jen o byznis. Evoluci přírody nelze ovlivnit.

Třešňák Josef
19. června 2023 • 7:08

Brusel vyhnat při rozhodování o automobilovém provozu. Obsah zajišťuje životnost, jednoduchost a jistotu dojezdu. Rozdělte dopravu na jizdu kolem komína a na životnost vozidla. Amici vědí že obsah motorů zajišťuje životnost ajednoduchost. Evropa má zelené fanatyky a jde jen o byznis. Evoluci přírody nelze ovlivnit.

jogurt
19. června 2023 • 8:51

Pepíno, za prvé se nauč česky. Máš trošku problém s I/Y.
Zadruhé, tohle fakt nenařizuje Brusel. Tomu je úplně fuk, co kdo bude vyrábět.
Tahle debilita vychází přímo z automobilek, které lezou Bruseli a ekofanatikům do řiti.
Prostě decisionmakeři v automobilkách pojali mylnou představu, že to zákazníci chtějí "udržitelné" a protože akcionáři tomu ani za mák nerozumí, tak místo toho, aby ty pomatené manažery vzali holí po hřbetě, tak jim tleskají a hladí je po zádech, jak jsou krásně zelení.

18. června 2023 • 21:39

Kupodivu to nevypadá ani tak disproporčně jako Arkana nebo Enyaq Coupé. Za mě asi nejpohlednější SUV kupé, byť tuhle kategorii už z principu nechápu.
Jen škoda těch motorů a také toho, že dříve se Renault nebál experimentovat a tlačil nové přístupy a technologie (často taky narazil), zatímco nyní jede pouze na jistotu jako jiné automobilky.

Jistě
18. června 2023 • 20:36

Tvl, vlajková loď R3 1.2. To už vypadá že před příchodem EV se nechtějí pouštět do žádných akcí.

Q
18. června 2023 • 21:05

Kdysi jsme se smáli základnímu pohonu malé Fabie a teď je z toho pohon vrcholného Renaultu. Paradoxem je, že i nízkonákladová značka Renaultu, Dacia, má lepší motor.

Jan
18. června 2023 • 21:04

Chtělo by to 200+ dci nebo benzín 250k,pak by to stálo za úvahu,ta 1,2 to vydrží max 150 tis km na tak velký auto...

jogurt
19. června 2023 • 8:44

Tak je to Renault, takže o životnosti bych si nedělal iluze ani u čtyřválce.
Potíž tohoto nesmyslného řešení je v tom, že downsizingové motory ve relativně velkém autě (byť 4,7m zas žádný obr ne dnešní poměry není) jsou rádoby efektivní jen při malé zátěži. Jakmile ale musí podávat trochu výkonu, žerou i trávu v příkopu a patníky kolem cest. A ekonomika je fuč, o ekologii ani nemluvě.

neodborník
20. června 2023 • 20:04

A kde chcete ty výkony podávat a neporušovat přitom dopravní předpisy a zdravý rozum k tomu ? Snad ještě tak v pornobranži, tam jsou velké objemy, jenom nějakou krátkou dobu, opravdu ceněné, ale tohle je jiná vesnice.

Pikus
18. června 2023 • 20:42

Ještě to dávat do Traficu a Mastera a mají hotovo.

Doporučujeme

Články odjinud