Nový Renault Mégane R.S. vyfocen bez maskování. Má obrovský centrální výfuk

Premiéra vlajkové lodi Renaulsportu je za dveřmi. Takto bude vypadat záď Méganu R.S.
Nový Renault Mégane R.S. vyfocen bez maskování. Má obrovský centrální výfuk

Na novou generaci Méganu R.S. netrpělivě čeká celá motoristická veřejnost. Může za to několik starších ostrých renaultů a především minulá generace sportovního Méganu, která se mimořádně povedla.

Nová generace je již za dveřmi a na internet unikla fotografie zadní části vozu. Na svůj facebookový účet ji poprvé pověsil uživatel Ferd. Novinku ukazuje ve zlatavém laku, s rozšířenými blatníky a dvojicí aerodynamických výdechů v zadním nárazníku. Především však zaujme velký difuzor s karbonovým okolím a centrální koncovka výfuku.Klepněte pro větší obrázek

Technika je stále opředena tajemstvím. S velkou pravděpodobností nepůjde o vůz s pohonem všech kol, naopak zatáčet všemi čtyřmi bude. Podle dosavadních spekulací by měla být do příplatkové výbavy zařazena dvouspojková převodovka, avšak manuál půjde nejspíš také zvolit, na rozdíl od Clia R.S.

Renault Sport slaví milion fanoušků na Facebooku a láká na Mégane RS

Renault Sport slaví milion fanoušků na Facebooku a láká na Mégane RS

Otazník se vznáší také nad motorem. Logická se zdá zástavba přeplňované osmnáctistovky TCe, která pohání nový sporťák Alpine A110, avšak některé zdroje hovoří také o nové generaci dvoulitru. Očekávat každopádně můžeme výkon kolem tří stovek koňských sil.

Alpine A110: Přeplňovaná 1.8, maximálka 252 km/h a žádná přítlačná křídla

Alpine A110: Přeplňovaná 1.8, maximálka 252 km/h a žádná přítlačná křídla

Premiéru si ostrý Mégane odbude ještě letos. Zajímavé je, že Renaultsport má v rámci Velké ceny Monaka na 26.5. ve 12:15 rezervovanou akci s názvem "Renault Sport Revelation". Pokud to v Monte Carlu nevyjde, další možnou příležitostí pro odhalení očekávané novinky je frankfurtský autosalon.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 7 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků