Nový Renault Mégane R.S. Trophy-R do detailu: 300 koní zůstává, pryč je 130 kg

Michal  |  08. 07. 2019 10:44

Takže spíš speciál na okruhy než auto na běžný používání- ježdění.I typeR je každodenní auto oproti trophyR.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  08. 07. 2019 11:11

To auto je super rychlé, ale faktor zábavy moc velký není. Já nevím co baví vás, ale mě baví auto ovládat ve smyku plynem a s předokolkou to nejde.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  08. 07. 2019 11:39

Co vše je třeba udělat, abys na Nürnburgringu porazil rodinné auto od Hondy. Tohle už nemá s hot hatchem moc společného. Kromě toho, že to bude asi limitka za 1,5 mio....

Odpovědět  |   | 
Zoomer  |  08. 07. 2019 12:24

TypeR na Nürburgringu měl ochranou klec, takže to zase tak moc rodinné auto nebylo. Navíc si ho v tý specififikaci prostě nekoupíš, RS Trophy R je možné si koupit, bude jich vyrobeno 500.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  08. 07. 2019 13:55

Honda ale nemá z půlky karbonové šasi a ani brzdy za čtvrt milionu a ani kola za tu částku. bez infotainmentu si ji koupíš - verze S. A hlavně ten Renault - pokud - vím - bude pouze limitovaná série.

No uvidíme, předhánění je fajn, ale měla by tam být striktnější pravidla a ne závoďáky, když má jít o silniční auta.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  08. 07. 2019 14:15

Je to road legal a navic PRESNE v te specifikaci v jake udelali rekord ho i koupis. Za hnusnou cenu, to je pravda.... stejne se po nem jen zaprasi.
V minulosti casto drzitele rekordu (napriklad Cupra) nesplnovali ani jedno.
Honda mela k seriovce - ktera mimochodem stoji snad milion - taky dost daleko.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  08. 07. 2019 18:13

To je fuk jestli je nebo není, bude jen 500 kusů z toho 30 s těmi brzdami, které dělají na okruhu nejvíce. Bez všech těch karbonových kravin 1,4 mio (s nimi kolik - 2 miliony?) a jen na vybrané trhy. U nás ho nekoupíš. Takže vůbec nejde o sériové auto pro každého, kdo přijde ke kterémukoliv dealerovi.

To už je zkrátka hodně mimo. Stejné, jako když tu chytrácí tvrdí, že nejsilnější 4 válec mělo Mitsubishi Lancer FQ-400...taky limitka jen pro UK trh.

Odpovědět  |   | 
Zoomer  |  08. 07. 2019 12:29

Zdroj: článek zde na Autorevue.cz

"Pro bezpečnost byl vůz během testů vybaven "klecí". Podle Hondy však nezlepšila tuhost karoserie, což je přinejmenším těžko uvěřitelné. Navíc rekordnímu civicu chyběla zadní sedadla a infotainment. Jinak Japonci tvrdí, že použili pouze sériové díly a silniční pneumatiky."

Odpovědět  |   | 
:  |  08. 07. 2019 12:53

No on také "rekord" Hondy je jenom "rekord" jejich vlastního PR oddělení, v tabulkách časů sériových aut se kvůli tomu co popisuješ vůbec nevyskytuje.
https://fastestlaps.com/tracks/nordschleife...

Odpovědět  |   | 
Radek  |  08. 07. 2019 13:22

7:43.80
https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/...
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburg... ...
“A full floating roll cage was installed for safety reasons, but its presence did not provide any additional rigidity to the body frame.
“The extra weight of the cage was compensated for by the temporary removal of the infotainment system and rear seats. The car was using road legal track-focused tyres.”

Odpovědět  |   | 
:  |  08. 07. 2019 13:32

To jsou jenom marketingové kecy Hondy, prostě se sériovým autem to na rozdíl od MRS nezajeli.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  09. 07. 2019 11:05

Renault Mégane R.S. Trophy-R no este pridajte par pismen a nevojde nazov do technicaku!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

včera | Michal Dokoupil | 59 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan