Nový Renault Mégane R.S. Trophy-R do detailu: 300 koní zůstává, pryč je 130 kg

12 komentářů

kolkyno
9. července • 11:05

Renault Mégane R.S. Trophy-R no este pridajte par pismen a nevojde nazov do technicaku!

Sir CHerokee
8. července • 11:39

Co vše je třeba udělat, abys na Nürnburgringu porazil rodinné auto od Hondy. Tohle už nemá s hot hatchem moc společného. Kromě toho, že to bude asi limitka za 1,5 mio....

Zoomer
8. července • 12:29

Zdroj: článek zde na Autorevue.cz"Pro bezpečnost byl vůz během testů vybaven "klecí". Podle Hondy však nezlepšila tuhost karoserie, což je přinejmenším těžko uvěřitelné. Navíc rekordnímu civicu chyběla zadní sedadla a infotainment. Jinak Japonci tvrdí, že použili pouze sériové díly a silniční pneumatiky."

:
8. července • 12:53

No on také "rekord" Hondy je jenom "rekord" jejich vlastního PR oddělení, v tabulkách časů sériových aut se kvůli tomu co popisuješ vůbec nevyskytuje.
https://fastestlaps.com/tracks/nordschleife...

Radek
8. července • 13:22

7:43.80
https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/...
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburg... ...
“A full floating roll cage was installed for safety reasons, but its presence did not provide any additional rigidity to the body frame.
“The extra weight of the cage was compensated for by the temporary removal of the infotainment system and rear seats. The car was using road legal track-focused tyres.”

:
8. července • 13:32

To jsou jenom marketingové kecy Hondy, prostě se sériovým autem to na rozdíl od MRS nezajeli.

Zoomer
8. července • 12:24

TypeR na Nürburgringu měl ochranou klec, takže to zase tak moc rodinné auto nebylo. Navíc si ho v tý specififikaci prostě nekoupíš, RS Trophy R je možné si koupit, bude jich vyrobeno 500.

Sir CHerokee
8. července • 13:55

Honda ale nemá z půlky karbonové šasi a ani brzdy za čtvrt milionu a ani kola za tu částku. bez infotainmentu si ji koupíš - verze S. A hlavně ten Renault - pokud - vím - bude pouze limitovaná série. No uvidíme, předhánění je fajn, ale měla by tam být striktnější pravidla a ne závoďáky, když má jít o silniční auta.

Takurcite
8. července • 14:15

Je to road legal a navic PRESNE v te specifikaci v jake udelali rekord ho i koupis. Za hnusnou cenu, to je pravda.... stejne se po nem jen zaprasi.
V minulosti casto drzitele rekordu (napriklad Cupra) nesplnovali ani jedno.
Honda mela k seriovce - ktera mimochodem stoji snad milion - taky dost daleko.

Sir CHerokee
8. července • 18:13

To je fuk jestli je nebo není, bude jen 500 kusů z toho 30 s těmi brzdami, které dělají na okruhu nejvíce. Bez všech těch karbonových kravin 1,4 mio (s nimi kolik - 2 miliony?) a jen na vybrané trhy. U nás ho nekoupíš. Takže vůbec nejde o sériové auto pro každého, kdo přijde ke kterémukoliv dealerovi. To už je zkrátka hodně mimo. Stejné, jako když tu chytrácí tvrdí, že nejsilnější 4 válec mělo Mitsubishi Lancer FQ-400...taky limitka jen pro UK trh.

Kankunen
8. července • 11:11

To auto je super rychlé, ale faktor zábavy moc velký není. Já nevím co baví vás, ale mě baví auto ovládat ve smyku plynem a s předokolkou to nejde.

Michal
8. července • 10:44

Takže spíš speciál na okruhy než auto na běžný používání- ježdění.I typeR je každodenní auto oproti trophyR.

Doporučujeme

Články odjinud