Nový Renault Mégane R.S. Trophy-R do detailu: 300 koní zůstává, pryč je 130 kg

Michal  |  08. 07. 2019 10:44

Takže spíš speciál na okruhy než auto na běžný používání- ježdění.I typeR je každodenní auto oproti trophyR.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  08. 07. 2019 11:11

To auto je super rychlé, ale faktor zábavy moc velký není. Já nevím co baví vás, ale mě baví auto ovládat ve smyku plynem a s předokolkou to nejde.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  08. 07. 2019 11:39

Co vše je třeba udělat, abys na Nürnburgringu porazil rodinné auto od Hondy. Tohle už nemá s hot hatchem moc společného. Kromě toho, že to bude asi limitka za 1,5 mio....

Odpovědět  |   | 
Zoomer  |  08. 07. 2019 12:24

TypeR na Nürburgringu měl ochranou klec, takže to zase tak moc rodinné auto nebylo. Navíc si ho v tý specififikaci prostě nekoupíš, RS Trophy R je možné si koupit, bude jich vyrobeno 500.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  08. 07. 2019 13:55

Honda ale nemá z půlky karbonové šasi a ani brzdy za čtvrt milionu a ani kola za tu částku. bez infotainmentu si ji koupíš - verze S. A hlavně ten Renault - pokud - vím - bude pouze limitovaná série.

No uvidíme, předhánění je fajn, ale měla by tam být striktnější pravidla a ne závoďáky, když má jít o silniční auta.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  08. 07. 2019 14:15

Je to road legal a navic PRESNE v te specifikaci v jake udelali rekord ho i koupis. Za hnusnou cenu, to je pravda.... stejne se po nem jen zaprasi.
V minulosti casto drzitele rekordu (napriklad Cupra) nesplnovali ani jedno.
Honda mela k seriovce - ktera mimochodem stoji snad milion - taky dost daleko.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  08. 07. 2019 18:13

To je fuk jestli je nebo není, bude jen 500 kusů z toho 30 s těmi brzdami, které dělají na okruhu nejvíce. Bez všech těch karbonových kravin 1,4 mio (s nimi kolik - 2 miliony?) a jen na vybrané trhy. U nás ho nekoupíš. Takže vůbec nejde o sériové auto pro každého, kdo přijde ke kterémukoliv dealerovi.

To už je zkrátka hodně mimo. Stejné, jako když tu chytrácí tvrdí, že nejsilnější 4 válec mělo Mitsubishi Lancer FQ-400...taky limitka jen pro UK trh.

Odpovědět  |   | 
Zoomer  |  08. 07. 2019 12:29

Zdroj: článek zde na Autorevue.cz

"Pro bezpečnost byl vůz během testů vybaven "klecí". Podle Hondy však nezlepšila tuhost karoserie, což je přinejmenším těžko uvěřitelné. Navíc rekordnímu civicu chyběla zadní sedadla a infotainment. Jinak Japonci tvrdí, že použili pouze sériové díly a silniční pneumatiky."

Odpovědět  |   | 
:  |  08. 07. 2019 12:53

No on také "rekord" Hondy je jenom "rekord" jejich vlastního PR oddělení, v tabulkách časů sériových aut se kvůli tomu co popisuješ vůbec nevyskytuje.
https://fastestlaps.com/tracks/nordschleife...

Odpovědět  |   | 
Radek  |  08. 07. 2019 13:22

7:43.80
https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/...
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburg... ...
“A full floating roll cage was installed for safety reasons, but its presence did not provide any additional rigidity to the body frame.
“The extra weight of the cage was compensated for by the temporary removal of the infotainment system and rear seats. The car was using road legal track-focused tyres.”

Odpovědět  |   | 
:  |  08. 07. 2019 13:32

To jsou jenom marketingové kecy Hondy, prostě se sériovým autem to na rozdíl od MRS nezajeli.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  09. 07. 2019 11:05

Renault Mégane R.S. Trophy-R no este pridajte par pismen a nevojde nazov do technicaku!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A