Nový Renault Mégane R.S. má český ceník. Cup koupíte jen s manuálem

Jan  |  16. 05. 2018 12:40

Za tu cenu dostanu super káru,nějakou předváděčku za 650 to by šlo...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  16. 05. 2018 13:57

Tak jako že Francouze nemusím, tak tohle je počertu dobrá nabídka. Když si člověk uvědomí, že Octavia RS 245 je za 780.000,-, tak ta cenová absurdita Škodovky vyjde najevo v celé své kráse. Tvl 280 kobyl za 720.000,-? A s takovou výbavou už v základu?To je ku*evsky dobrá cena.

Odpovědět  |   | 
Maggots  |  16. 05. 2018 16:09

Nak proste tem novym autum neverim, radeji za 500 000 ,- par let starsi auto uplne jine kategorie :)

Odpovědět  |   | 
GR8  |  16. 05. 2018 17:52

Kdyz jsem byl mladsi nemel jsem na HH penize. Ted by i byly ale zase se na ro necitim ja. Kazdopadne tenhle Rendlik bude spicka. Bravo.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 05. 2018 23:21

Nádhera. Nejvíc se mi líbí věta: Cup koupíte jen s manuálem.
V době kdy automobilky sázejí na fráze “manuál už nekoupíte”, Renault jde svou cestou a to se mi hodně líbí. Opravdu bych měl problem se rozhodnout, zda vzít v rychlých predokolkach Mégane R.S. nebo Type-R. Ale asi bych šel nakonec do Hondy.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  17. 05. 2018 07:14

Souhlas. Bylo by to tezke rozhodovani. CTR jsem mel moznost vyzkouset coby spolujezdec. Musim rict ze je to vazne hardcore. Uz kdyz k ni clovek prichazi. Je to mamut. R.S. se dle dostupnych info vazne povedl. Snad se mi postesti se aspon svezt. Nicmene volil bych nejspis CTR.

Odpovědět  |   | 
fero  |  17. 05. 2018 13:36

Asi by som ju mal ist vyskusat, mozno by som po 10k km v SportPLUS zvladol vyssi vykon :)

Odpovědět  |   | 
Aldo  |  17. 05. 2018 06:39

Hnusně předražené elektronické vychytávky, které mají výrobní cenu pár euro, a vzhledem k funkci převážně zvyšující bezpečnost, by měly být součástí základu. Věřím že za málo let povinnou součástí základu budou, stejně jako je dnes ABS. Někteří výrobci to už tak mají.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  17. 05. 2018 10:48

Každej člověk je jinej. Já mít tyhle prachy na auto, a kdyby to nutně musel bejt Renault, tak si radši koupim Talismana (s tim novým silnějším motorem). Abych si kupoval tyhle prťavý honicí krysy, když v tom hrozí akorát to, že rychlejc přijdu o papíry, a ještě za to platit takový prachy, to fakt ne. Tohle jsou auta dobrý akorát tak pro zastydlý puberťáky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 05. 2018 11:35

Prtave honici krysy najdes maximalne za volantem.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  17. 05. 2018 11:38

Ale proč ne, taky názor. Já zase nepotřebuju vozit vzduch a Megan je pro mě rozměrově až až. V drtivé většině času naprosto nevýrazně splývám s okolním provozem, ale jednou za čas, když se někde zjeví pěkné zatáčky pokud možno v kopcích..... Tak radší takového rendlíka, nebo jak píší kolegové výše CTR. V poslední době se ale vkrádá myšlenka, že nepotřebuji tolik výkonu, ale asi se neobejdu bez zadního náhonu. Nemyslím, ale Twingo

Odpovědět  |   | 
dfgdfg  |  19. 05. 2018 00:12

Jako proč ne, já bych asi šel taky do Talismana, každej chce něco jinýho, ale hele, to, že zrovna ty osobně R.S. nechceš, tak ho ale nemusíš takhle arogantně pomlouvat. Zastydlý puberťáci - co to kurva je? Seš pěknej trouba. A btw dnešní hatchbacky týhle kategorie nejsou žádný "malý auta".

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A