Nový Renault Mégane R.S. má český ceník. Cup koupíte jen s manuálem

Jan  |  16. 05. 2018 12:40

Za tu cenu dostanu super káru,nějakou předváděčku za 650 to by šlo...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  16. 05. 2018 13:57

Tak jako že Francouze nemusím, tak tohle je počertu dobrá nabídka. Když si člověk uvědomí, že Octavia RS 245 je za 780.000,-, tak ta cenová absurdita Škodovky vyjde najevo v celé své kráse. Tvl 280 kobyl za 720.000,-? A s takovou výbavou už v základu?To je ku*evsky dobrá cena.

Odpovědět  |   | 
Maggots  |  16. 05. 2018 16:09

Nak proste tem novym autum neverim, radeji za 500 000 ,- par let starsi auto uplne jine kategorie :)

Odpovědět  |   | 
GR8  |  16. 05. 2018 17:52

Kdyz jsem byl mladsi nemel jsem na HH penize. Ted by i byly ale zase se na ro necitim ja. Kazdopadne tenhle Rendlik bude spicka. Bravo.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 05. 2018 23:21

Nádhera. Nejvíc se mi líbí věta: Cup koupíte jen s manuálem.
V době kdy automobilky sázejí na fráze “manuál už nekoupíte”, Renault jde svou cestou a to se mi hodně líbí. Opravdu bych měl problem se rozhodnout, zda vzít v rychlých predokolkach Mégane R.S. nebo Type-R. Ale asi bych šel nakonec do Hondy.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  17. 05. 2018 07:14

Souhlas. Bylo by to tezke rozhodovani. CTR jsem mel moznost vyzkouset coby spolujezdec. Musim rict ze je to vazne hardcore. Uz kdyz k ni clovek prichazi. Je to mamut. R.S. se dle dostupnych info vazne povedl. Snad se mi postesti se aspon svezt. Nicmene volil bych nejspis CTR.

Odpovědět  |   | 
fero  |  17. 05. 2018 13:36

Asi by som ju mal ist vyskusat, mozno by som po 10k km v SportPLUS zvladol vyssi vykon :)

Odpovědět  |   | 
Aldo  |  17. 05. 2018 06:39

Hnusně předražené elektronické vychytávky, které mají výrobní cenu pár euro, a vzhledem k funkci převážně zvyšující bezpečnost, by měly být součástí základu. Věřím že za málo let povinnou součástí základu budou, stejně jako je dnes ABS. Někteří výrobci to už tak mají.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  17. 05. 2018 10:48

Každej člověk je jinej. Já mít tyhle prachy na auto, a kdyby to nutně musel bejt Renault, tak si radši koupim Talismana (s tim novým silnějším motorem). Abych si kupoval tyhle prťavý honicí krysy, když v tom hrozí akorát to, že rychlejc přijdu o papíry, a ještě za to platit takový prachy, to fakt ne. Tohle jsou auta dobrý akorát tak pro zastydlý puberťáky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 05. 2018 11:35

Prtave honici krysy najdes maximalne za volantem.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  17. 05. 2018 11:38

Ale proč ne, taky názor. Já zase nepotřebuju vozit vzduch a Megan je pro mě rozměrově až až. V drtivé většině času naprosto nevýrazně splývám s okolním provozem, ale jednou za čas, když se někde zjeví pěkné zatáčky pokud možno v kopcích..... Tak radší takového rendlíka, nebo jak píší kolegové výše CTR. V poslední době se ale vkrádá myšlenka, že nepotřebuji tolik výkonu, ale asi se neobejdu bez zadního náhonu. Nemyslím, ale Twingo

Odpovědět  |   | 
dfgdfg  |  19. 05. 2018 00:12

Jako proč ne, já bych asi šel taky do Talismana, každej chce něco jinýho, ale hele, to, že zrovna ty osobně R.S. nechceš, tak ho ale nemusíš takhle arogantně pomlouvat. Zastydlý puberťáci - co to kurva je? Seš pěknej trouba. A btw dnešní hatchbacky týhle kategorie nejsou žádný "malý auta".

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik dostali za duben zaměstnanci Škody

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik …

Platy v mladoboleslavské automobilce vyrostly do rekordních výšin. Většina zaměstnanců dostala alespoň 100.000 Kč hrubého.

14.  5.  2018 | | 151 N/A
Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Če…

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto Bildu. Pak se vrátila zpátky do České republiky, kde prošla kompletní rozborkou.

23.  5.  2018 | | 50 N/A
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí …

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

20.  5.  2018 | | 141 N/A
Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW, skončilo to fiaskem

Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW,…

Prototyp vozu střední třídy s označením Š 720 měl být odpovědí AZNP na plánovaný růst životní úrovně socialistického Československa. Jak to nakonec dopadlo, asi není těžké uhodnout.

19.  5.  2018 | | 27 N/A
Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na sloup osvětlení. Kdo je ale na vině?

Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na slou…

Bizarně a nebezpečně vypadá dopravní nehoda, která se odehrála na neznámém místě.

4.  5.  2018 | | 30 N/A