Nový Renault Mégane R.S. má český ceník. Cup koupíte jen s manuálem

Jan  |  16. 05. 2018 12:40

Za tu cenu dostanu super káru,nějakou předváděčku za 650 to by šlo...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  16. 05. 2018 13:57

Tak jako že Francouze nemusím, tak tohle je počertu dobrá nabídka. Když si člověk uvědomí, že Octavia RS 245 je za 780.000,-, tak ta cenová absurdita Škodovky vyjde najevo v celé své kráse. Tvl 280 kobyl za 720.000,-? A s takovou výbavou už v základu?To je ku*evsky dobrá cena.

Odpovědět  |   | 
Maggots  |  16. 05. 2018 16:09

Nak proste tem novym autum neverim, radeji za 500 000 ,- par let starsi auto uplne jine kategorie :)

Odpovědět  |   | 
GR8  |  16. 05. 2018 17:52

Kdyz jsem byl mladsi nemel jsem na HH penize. Ted by i byly ale zase se na ro necitim ja. Kazdopadne tenhle Rendlik bude spicka. Bravo.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 05. 2018 23:21

Nádhera. Nejvíc se mi líbí věta: Cup koupíte jen s manuálem.
V době kdy automobilky sázejí na fráze “manuál už nekoupíte”, Renault jde svou cestou a to se mi hodně líbí. Opravdu bych měl problem se rozhodnout, zda vzít v rychlých predokolkach Mégane R.S. nebo Type-R. Ale asi bych šel nakonec do Hondy.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  17. 05. 2018 07:14

Souhlas. Bylo by to tezke rozhodovani. CTR jsem mel moznost vyzkouset coby spolujezdec. Musim rict ze je to vazne hardcore. Uz kdyz k ni clovek prichazi. Je to mamut. R.S. se dle dostupnych info vazne povedl. Snad se mi postesti se aspon svezt. Nicmene volil bych nejspis CTR.

Odpovědět  |   | 
fero  |  17. 05. 2018 13:36

Asi by som ju mal ist vyskusat, mozno by som po 10k km v SportPLUS zvladol vyssi vykon :)

Odpovědět  |   | 
Aldo  |  17. 05. 2018 06:39

Hnusně předražené elektronické vychytávky, které mají výrobní cenu pár euro, a vzhledem k funkci převážně zvyšující bezpečnost, by měly být součástí základu. Věřím že za málo let povinnou součástí základu budou, stejně jako je dnes ABS. Někteří výrobci to už tak mají.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  17. 05. 2018 10:48

Každej člověk je jinej. Já mít tyhle prachy na auto, a kdyby to nutně musel bejt Renault, tak si radši koupim Talismana (s tim novým silnějším motorem). Abych si kupoval tyhle prťavý honicí krysy, když v tom hrozí akorát to, že rychlejc přijdu o papíry, a ještě za to platit takový prachy, to fakt ne. Tohle jsou auta dobrý akorát tak pro zastydlý puberťáky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 05. 2018 11:35

Prtave honici krysy najdes maximalne za volantem.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  17. 05. 2018 11:38

Ale proč ne, taky názor. Já zase nepotřebuju vozit vzduch a Megan je pro mě rozměrově až až. V drtivé většině času naprosto nevýrazně splývám s okolním provozem, ale jednou za čas, když se někde zjeví pěkné zatáčky pokud možno v kopcích..... Tak radší takového rendlíka, nebo jak píší kolegové výše CTR. V poslední době se ale vkrádá myšlenka, že nepotřebuji tolik výkonu, ale asi se neobejdu bez zadního náhonu. Nemyslím, ale Twingo

Odpovědět  |   | 
dfgdfg  |  19. 05. 2018 00:12

Jako proč ne, já bych asi šel taky do Talismana, každej chce něco jinýho, ale hele, to, že zrovna ty osobně R.S. nechceš, tak ho ale nemusíš takhle arogantně pomlouvat. Zastydlý puberťáci - co to kurva je? Seš pěknej trouba. A btw dnešní hatchbacky týhle kategorie nejsou žádný "malý auta".

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 211 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A