Nový Renault Mégane R.S. má český ceník. Cup koupíte jen s manuálem

Jan  |  16. 05. 2018 12:40

Za tu cenu dostanu super káru,nějakou předváděčku za 650 to by šlo...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  16. 05. 2018 13:57

Tak jako že Francouze nemusím, tak tohle je počertu dobrá nabídka. Když si člověk uvědomí, že Octavia RS 245 je za 780.000,-, tak ta cenová absurdita Škodovky vyjde najevo v celé své kráse. Tvl 280 kobyl za 720.000,-? A s takovou výbavou už v základu?To je ku*evsky dobrá cena.

Odpovědět  |   | 
Maggots  |  16. 05. 2018 16:09

Nak proste tem novym autum neverim, radeji za 500 000 ,- par let starsi auto uplne jine kategorie :)

Odpovědět  |   | 
GR8  |  16. 05. 2018 17:52

Kdyz jsem byl mladsi nemel jsem na HH penize. Ted by i byly ale zase se na ro necitim ja. Kazdopadne tenhle Rendlik bude spicka. Bravo.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 05. 2018 23:21

Nádhera. Nejvíc se mi líbí věta: Cup koupíte jen s manuálem.
V době kdy automobilky sázejí na fráze “manuál už nekoupíte”, Renault jde svou cestou a to se mi hodně líbí. Opravdu bych měl problem se rozhodnout, zda vzít v rychlých predokolkach Mégane R.S. nebo Type-R. Ale asi bych šel nakonec do Hondy.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  17. 05. 2018 07:14

Souhlas. Bylo by to tezke rozhodovani. CTR jsem mel moznost vyzkouset coby spolujezdec. Musim rict ze je to vazne hardcore. Uz kdyz k ni clovek prichazi. Je to mamut. R.S. se dle dostupnych info vazne povedl. Snad se mi postesti se aspon svezt. Nicmene volil bych nejspis CTR.

Odpovědět  |   | 
fero  |  17. 05. 2018 13:36

Asi by som ju mal ist vyskusat, mozno by som po 10k km v SportPLUS zvladol vyssi vykon :)

Odpovědět  |   | 
Aldo  |  17. 05. 2018 06:39

Hnusně předražené elektronické vychytávky, které mají výrobní cenu pár euro, a vzhledem k funkci převážně zvyšující bezpečnost, by měly být součástí základu. Věřím že za málo let povinnou součástí základu budou, stejně jako je dnes ABS. Někteří výrobci to už tak mají.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  17. 05. 2018 10:48

Každej člověk je jinej. Já mít tyhle prachy na auto, a kdyby to nutně musel bejt Renault, tak si radši koupim Talismana (s tim novým silnějším motorem). Abych si kupoval tyhle prťavý honicí krysy, když v tom hrozí akorát to, že rychlejc přijdu o papíry, a ještě za to platit takový prachy, to fakt ne. Tohle jsou auta dobrý akorát tak pro zastydlý puberťáky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 05. 2018 11:35

Prtave honici krysy najdes maximalne za volantem.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  17. 05. 2018 11:38

Ale proč ne, taky názor. Já zase nepotřebuju vozit vzduch a Megan je pro mě rozměrově až až. V drtivé většině času naprosto nevýrazně splývám s okolním provozem, ale jednou za čas, když se někde zjeví pěkné zatáčky pokud možno v kopcích..... Tak radší takového rendlíka, nebo jak píší kolegové výše CTR. V poslední době se ale vkrádá myšlenka, že nepotřebuji tolik výkonu, ale asi se neobejdu bez zadního náhonu. Nemyslím, ale Twingo

Odpovědět  |   | 
dfgdfg  |  19. 05. 2018 00:12

Jako proč ne, já bych asi šel taky do Talismana, každej chce něco jinýho, ale hele, to, že zrovna ty osobně R.S. nechceš, tak ho ale nemusíš takhle arogantně pomlouvat. Zastydlý puberťáci - co to kurva je? Seš pěknej trouba. A btw dnešní hatchbacky týhle kategorie nejsou žádný "malý auta".

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V nouzi vás může zachránit

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V n…

U některých aut je záslepka pro odjištění pojistky převodovky vidět na první pohled. Často ji vnímáme jen jako nutný technický prvek, ovšem pod sebou skrývá funkci, která může být v krajních momentech zásadní.

14.  8.  2018 | | 32 N/A
Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. Jeho výbava ohromí i dnes

Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. …

Pod jménem Mégane si představíte vcelku normální hatchback od Renaultu. Francouzská značka však tohle jméno uvedla ještě dříve u futuristického konceptu, který ve své době nadchl neskutečnou výbavou a technologiemi.

3.  8.  2018 | | 31 N/A
Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily i GAZ, Češi však měli smůlu

Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily…

Chloubou Škody je dnes Kodiaq a Karoq, univerzální stroje schopné plnit různé úkoly však měl mladoboleslavský výrobce už před půlstoletím. Akorát jsme si na ně museli nechat zajít chuť.

8.  8.  2018 | | 31 N/A
Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hybrid s technikou Golfu

Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hy…

Na zcela novou generaci Octavie si sice ještě nějaký ten čas počkáme, už nyní se však objevují zajímavé podrobnosti o její technice. Mild-hybridní pohon je tak v českém bestselleru docela pravděpodobný.

3.  8.  2018 | | 73 N/A
Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate Luxury je v reálu absurdní!

Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate L…

Postavte vedle ultraluxusního konceptu od Maybachu člověka na běžné ulici, a najednou začnete vnímat, o jak opuletní kus se jedná.

2.  8.  2018 | | 32 N/A