Nový Renault Mégane R.S. má český ceník. Cup koupíte jen s manuálem

Nástupce krále je na českém trhu. Ceny nejsou vůbec špatné a na trh vstupuje právě dnes!

Minulé generace Méganu R.S. si právem vysloužily ovace za svou syrovost, chtíč motoru a ovladatelnost. Novinka od Renault Sportu to proto nebude mít jednoduché. Ještě než vám Honza Mička přinese první dojmy z mosteckého okruhu, pojďme se podívat na ceník. Mégane R.S. totiž přichází na český trh!

Renault v unikátním videu poodhaluje zákulisí vzniku Méganu R.S.

Renault v unikátním videu poodhaluje zákulisí vzniku Méganu R.S.

Ostrý Mégane je k dispozici s jednou verzí osmnáctistovky s výkonem 280 koní. S manuální převodovkou od 719.900 a s dvouspojkovou od 759.900 korun. Zároveň také ve třech variantách. Nejostřejší Trophy však přijde až později a na výběr je tedy mezi standardním R.S. a Cup. Právě paket Cup za 40 tisíc korun zahrnuje tužší podvozek, mechanický samosvorný diferenciál a červené brzdové třmeny. Ovšem pozor, pouze pro verzi s manuálem!

Čtvrtfinále MS v hokeji: Češi ve čtvrtek po stěhování vyzvou USA

Ceník je obecně postaven na paketech. Sada R.S. Monitor nabídne krom podrobné zabudované telemetrie i externí HD kameru a head-up displej, to vše za 15 tisíc. Připlatit si lze také za Paket Safety Plus s nouzovým brzděním a adaptivním tempomatem za 18 tisíc. Paklet City pak nabízí i přední parkovací senzory, zadní parkovací kameru, parkovacího asistenta a sledování mrtvého úhlu, a to opět za rozumných 18 tisíc korun.

Frankfurt živě: Mégane R.S. představen! Fanoušky potěší manuální převodovkou

Frankfurt živě: Mégane R.S. představen! Fanoušky potěší manuální převodovkou

V základu má R.S. osmnáctipalcové disky kol, za příplatek devatenáctky. Ve standardu jsou i Full LED světlomety, automatická klimatizace, hadns-free kartu, řízení všech kol, volant potažený kůží a Alcantarou, multifunkční přístrojový štít či infotainment se sedmipalcovým displejem, navigací a osmi reproduktory. Připlatit si lze za vyšší verze R-Link 2 s úhlopříčkou displeje 8,7 palců. Za skořepinová sedadla Recaro dáte 55 tisíc, Alcantara místo látky pro klasická sedadla stojí 26 tisíc. Za laky žlutá Sirius a oranžová Tonic se připlácí 40 tisíc korun.

Renault Mégane R.S. - technické údaje a české ceny
Motor Energy TCe 280 Energy TCE 280 EDC
Zdvihový objem [cm3] 1798 1798
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 206/6000 206/6000
Točivý moment [N.m/min] 390/2400 390/2400
Převodovka 6M 7DS
Max. rychlost [km/h] 255 250
Zrychlení 0-100 km/h [s] 5,8 5,8
Komb. spotřeba [l/100 km] 7,2 6,9
Základní cena motorizace [Kč] 719.900 759.900
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků