Nový Renault Mégane odhalen na prvních fotkách (aktualizováno)

Aktualizováno (14:50): Renault zveřejnil prvních sedm oficiálních snímků a krátkou tiskovou zprávu. V té automobilka připomíná dvacet let od představení prvního Méganu a celkový počet 6,5 milionu prodaných kusů automobilu tohoto jména. Z faktických údajů stojí za zmínku pouze o 25 mm nižší výška a rozchod kol větší o 47 mm vpředu a o 39 mm vzadu. Rozvor náprav se pak ve srovnání s končící generací protáhl o 28 mm.  


Ve Frankfurtu bude na stánku automobilky Renault hodně rušno. Kromě nové Laguny, která se jmenuje Talisman, se zde představí ještě jedna velmi důležitá premiéra - nová generace hatchbacku Mégane. Na co se můžeme těšit, to ukazují první neoficiálně zveřejněné oficiální fotografie.

Renault odhalil Talisman Estate. Nabídne nejvíce místa pro cestující

Renault odhalil Talisman Estate. Nabídne nejvíce místa pro cestující

Přirozeně ke snímkům, o které se postarali kolegové z italského magazínu Carpassion, zatím nejsou žádné podrobnosti, ale ty si můžeme celkem snadno odvodit. I nový Mégane má být autem postaveným na platformě CMF, na které stojí Espace, Kadjar, Qashqai nebo třeba Pulsar. Pod kapotou proto očekávejme benzinové motory 1.2 TCe nebo 1.6 TCe a diesely 1.5 dCi nebo 1.6 dCi.

Test Nissan Pulsar 1.5 dCi: Tiida se vrací  

Test Nissan Pulsar 1.5 dCi: Tiida se vrací  

Na prvních fotkách je vidět vrcholné provedení GT. To by mohlo být osazeno právě benzinovou přeplňovanou šestnáctistovkou, která ve své nejvýkonnější verzi u modelu Pulsar vyprodukuje 140 kW (190 k) a 240 Nm.

Jen pro připomenutí, autosalon ve Frankfurtu startuje už příští týden. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: carpassion.it

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků