Nový Renault Mégane odhalen na prvních fotkách (aktualizováno)

Aktualizováno (14:50): Renault zveřejnil prvních sedm oficiálních snímků a krátkou tiskovou zprávu. V té automobilka připomíná dvacet let od představení prvního Méganu a celkový počet 6,5 milionu prodaných kusů automobilu tohoto jména. Z faktických údajů stojí za zmínku pouze o 25 mm nižší výška a rozchod kol větší o 47 mm vpředu a o 39 mm vzadu. Rozvor náprav se pak ve srovnání s končící generací protáhl o 28 mm.  


Ve Frankfurtu bude na stánku automobilky Renault hodně rušno. Kromě nové Laguny, která se jmenuje Talisman, se zde představí ještě jedna velmi důležitá premiéra - nová generace hatchbacku Mégane. Na co se můžeme těšit, to ukazují první neoficiálně zveřejněné oficiální fotografie.

Renault odhalil Talisman Estate. Nabídne nejvíce místa pro cestující

Renault odhalil Talisman Estate. Nabídne nejvíce místa pro cestující

Přirozeně ke snímkům, o které se postarali kolegové z italského magazínu Carpassion, zatím nejsou žádné podrobnosti, ale ty si můžeme celkem snadno odvodit. I nový Mégane má být autem postaveným na platformě CMF, na které stojí Espace, Kadjar, Qashqai nebo třeba Pulsar. Pod kapotou proto očekávejme benzinové motory 1.2 TCe nebo 1.6 TCe a diesely 1.5 dCi nebo 1.6 dCi.

Test Nissan Pulsar 1.5 dCi: Tiida se vrací  

Test Nissan Pulsar 1.5 dCi: Tiida se vrací  

Na prvních fotkách je vidět vrcholné provedení GT. To by mohlo být osazeno právě benzinovou přeplňovanou šestnáctistovkou, která ve své nejvýkonnější verzi u modelu Pulsar vyprodukuje 140 kW (190 k) a 240 Nm.

Jen pro připomenutí, autosalon ve Frankfurtu startuje už příští týden. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: carpassion.it

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků